Буџетот на Министерството за транспорт и врски догодина поголем за 1,5 милијарди денари
ФЕЉТОН: Социолошкото истражување по земјотресот – приказна за тоа како е спроведена првата анкета во Македонија (10)
РЕПОРТАЖА: Нова Горица/Горица – нечуениот Берлински ѕид на Европа
Булеварот Трета Македонска бригада остана недовршен и по две години градење
Турски „Мурат Тиџарет“ ќе гради фабрика за кабли во ТИРЗ „Скопје 2“
Архитектонскиот критичар Лукаш Станек во понеделник ќе одржи предавање во Скопје
Излагање на Павел Вељаноски на Архитектонскиот факултет
Готова е проектната документација за пругата Кичево – Лин
Презентирана анализата за намалување на ризикот од поплави во Скопје
Излагање на архитект Мартин Пановски на Архитектонскиот факултет при УКИМ
Ќе се изработуваат проекти за изградба и реконструкција на градинки
Објектот на Министерството за транспорт и врски се подготвува за пуштање во употреба
Гостивар и Струмица ќе добијат мониторинг станици за квалитетот на воздухот
Пропадна третиот обид за пронаоѓање инвеститор на голф терени во Зелениково
Државата во иднина ќе гради поголем број социјални станови
Ќе се врати изворниот лик на зградата на „Пелагонија“ во центарот на Скопје
Општина Неготино планира реставрација на Саат кулата
Заврши проширувањето на булеварот „Борис Трајковски“ кон Пинтија
Ќе се изготви инфраструктурен проект за планираниот автопат Букојчани – Кичево
Полошкиот регион за четири години ќе добие ефикасен механизам за заштита од поплави
Државата ќе инвестира во реконструкција на 14 регионални патишта
Швајцарска помош за обнова на регионалната депонија во Русино
ФЕЉТОН: Индустрискиот развој – врвен приоритет при проектирањето на Скопје (9)
Истражувачка сторија на „Плоштад Слобода“ за регулацијата на коритото на Вардар