build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 04-Jun-2009 at 18:38
Да, неколку иљади волти дефинитивно ќе ти го упропастат денот  Confused
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 04-Jun-2009 at 21:24
Апропо првиот пост на овој форум, ќе додадам дека МЖ Транспорт е во тежок колапс. Работа нула, презапосленост огромна, а на свој грб ја влече и Инфраструктура. Набавките на резервни делови е сведена на нула, само да не се случи нешто како во Црна Гора пред некоја година.
Завчера во товарна некој машиновозач претерал и излегол десетина метри надвор од колосекол и поебал еден Норвешки товарен  вагон.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 04-Jun-2009 at 23:18
Друже, мислам дека синдикатите во рамките на железници треба сериозно да реагираат на оваа тема. Граѓаните премалку знаат за овие работи, но работниците во компанијата треба да се бунат, па и да штрајкуваат ако треба. Се сеќавам дека пред неколку години машиновозачите ја намалија брзината на возовите поради лошата инфраструктура.
Ако се појавуваат слични проблеми, треба да се интервенира.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 07-Jun-2009 at 14:58

Ќе се редуцира железничкиот патнички сообраќај

Наташа Стојановска Коментари (0)   
06.06.2009 16:42
 

 

Од транспортното претпријатие во железницата потврдуваат дека експертски тимови ја подготвиле анализата, на кои релации треба да се намали бројот на возовите.

Од министерството за транспорт се чека одобрување дали, колку и на кои релации ќе се редуцираат возовите..Ваквиот потег железницата го правда со намалениот број на патници во лето и со намерата да ги скуси трошоците.

Од друга страна железницата се уште не ги добила парите што владата ги вети за субвенционирање на патничкиот сообраќај. Лани власта најави два милиони евра од буџетот за оваа намена. Според познавачите железницата е во лоша кондиција - во делот на инфраструктурата, состојбите на возовите но исто така и во тешка финансиска ситуација.

Токму поради ова раководството според информации на А1 размислувало дел од вработените да ги прати на принуден одмор - но потоа се донела одлука да се скуси дел од платата - ставката квалитет во работењето е намалена за 10 проценти.

Финансиската ситуација во железницата дополнително се искомплицира по поделбата на МЖ на две фирми Транспорт што ја финансира и другата компанија - Инфраструктура. Формалните односи меѓу нив не се регулирани поради што веќе извесно време има незадоволство кај вработените.

Последниот таков случај беше минатата недела кога луѓето од инфраструктура ги запреа возовите, лути оти дознале дека плата ќе добијат само нивните колеги од транспорт. Ситуацијата беше решена за кратко - но вработените и натаму стравуваат дека тоа е краткорочно решение а проблемите и натаму ќе се случуваат поради нарушената финансиската позиција на компанијата.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 08-Jun-2009 at 10:20
Конечно си најдоа оправдување, во летото бројот на патници е намаленBash!
Мислам дека овој пат нема ни да прашуваат дали е потребно или не кратење, мислам дека сега сигурно ќе кратат возови и тоа на сите релации.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 11-Jun-2009 at 06:33
Железницата и патарините се таргети на Капш

Австриската компанија Капш КариерКом е во преговори со Македонски железници да изработи ГСМР систем што ќе овозможи радиоповрзување на локомотивите со диспечерските центри............

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=763C4BD61C64B6478ACF3798DB81CDA5
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 11-Jun-2009 at 15:44
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by lslcrew

А во врска со електрификацијата, да не знаете на колкави делници се поставуваат посторјките кои ја напојуваат мрежата и дали таа телекоманда врши електрификација делница по делница?! Дали е тоа респективно вклучување и искулужување делници како иде возот?! И дали секоја делница е напојувана од посебна постројка односно дали е врзано една постројка-една делница?!..зашто другше не ми паѓа на памет како технички би се извела таа електрификација?! И колкави се загубите на празно (вклучена мрежа, а нема воз), односно колкави загуби (отпор) прави самата мрежа?!

Едино што знам дека се поделени во делници, а една или повеќе (во зависност каде) се напојуват од еден извор, следната од друг и.т.н.

Овој знак ако го сретнеш на контактната мрежа значи дека влагаш во следната електро одвоена делница



А нормално L е знак за крај на таа делница

 
Vladimir!
Ovoj znak e KRAJ NA IZOLIRAN PREKLOP. Inaku se postavuva zaedno so znakot POCETOK NA IZOLIRAN PREKLOP (preku 2 stolba) i oznacuva mesto od koe treba da se vozi so isklucen glaven prekinuvac i spusten pantograf, DOKOLKU delot preku koj se pominuva e isklucen od napon.
Ova se slucuva SAMO koga na odreden del od kontaktnata mreza se vrsat nekoi popravki.
Sto se odnesuva do napojuvanjeto, se vrsi preku EVP (elektro vlecni potstanici) koi zimaat napon od 110 kv dalnovod i ja transformiraat vo 25 kv.
Za da se odvojat EVP edna od druga,na odredeni mesta pomegu niv, kontaktnata mreza se deli so t.n. sekcionari.Pominuvanjeto preku niv e so zadolzitelno isklucen gl. prekinuvac, a na odredeni delnici i so spustanje na pantografot.
Tomo441





Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 11-Jun-2009 at 15:48
А како ондак со исклучен прекинувач и со спуштен пантограф возот се напојува?! Или од инерција пошто е залетан, има некои акумулатори, или како?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 11-Jun-2009 at 16:00
Добредојде Томо441

Ме интересира колкави се тие секционари, на колкаво меѓусебно растојание се отприлика и што би се случило кога не би дошло до исклучување и спуштање на пантограф.
Веројатно не ја разбрав добро целава работа, па нејасно ми е зошто воопшто да има напојување на тие сегменти, зошто едноставно да нема физичко рздвојување помеѓу две ЕВП?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 11-Jun-2009 at 20:06
Еве сега го имаме Томо441 кој многу работи ќе ни објасни во делот на чистата стучност на се што трча по шини, а богами тука ни е и за изработка на макети.

Добро ни дојде Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 14-Jun-2009 at 06:45
Originally posted by lslcrew

А како ондак со исклучен прекинувач и со спуштен пантограф возот се напојува?! Или од инерција пошто е залетан, има некои акумулатори, или како?!


Tocno taka - pod inercija, odnosno so zalet. M-vozacot treba sekogas da go ima vo predvid rastojanieto koe treba da go "preleta" so isklucena lokomotiva.Tuka posebno treba da vnimava na usponot , odnosno padot na prugata i na otporot koj se javuva vo krivini. Ova se odnesuva posebno za onie delovi kade sto treba da se pomine od eden do drug izoliran preklop a negovata dolzina moze da bide i preku 1000 m.
Tomo441

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 14-Jun-2009 at 16:19
Сега е полесно, го имаме Томо  Cheers
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 16-Jun-2009 at 10:33
Originally posted by Cloverstack

Добредојде Томо441

Ме интересира колкави се тие секционари, на колкаво меѓусебно растојание се отприлика и што би се случило кога не би дошло до исклучување и спуштање на пантограф.
Веројатно не ја разбрав добро целава работа, па нејасно ми е зошто воопшто да има напојување на тие сегменти, зошто едноставно да нема физичко рздвојување помеѓу две ЕВП?



 Ako te interesira na koja dalecina se postavuvaat EVP- tie se na postaveni na dalecina od 60-70km. Samite sekcionari prestavuvaat fizicko razdvojuvanje na dve EVP, kako i razdvojuvanje na kontaktnata mreza na dva ili poveke dela napojuvani od edna EVP. Ova e taka napraveno vo slucaj da ima potreba da se iskluci odreden del, ne se iskluciva celata KM (kontaktna mreza).
 Inaku,koga masinovozacot ke primeti gubenje na napon, dolzen e da zavede BRZO KOCENJE i da go zapre vozot na sto pokratok pat.Dosega za sreka  i blagodarenie na navremenoto isklucuvanje na napon od strana na CDU (Centar za Dalecinsko Upravuvanje) izbegnati se nekolku nemili nastani (npr. VOZ NA VOZ).

Samiot sekcionar e malo parce, pa i rastojanieto od znakot ISKL.GL.PREKINUVAC do znakot VKL.GL.PREKINUVAC iznesuva okolu triesetina metri. Ako na ovie mesta ne se iskluci gl. prekinuvac, moze da dojde do ostetuvanje na vlecnata oprema na lokomotivata, pred se na transformatorot. Vo Makedonija, na sekcionari ne se spusta pantografot. Da receme vo Srbija i nagore, na sekcionarite postojat i izolatori na samoto jaze po koe lizga pantografot, pa za da ne dojde do zapnuvanje na pantografot na tie izolatori i negovo krsenje, zadolzitelno e spustanje na istiot. Kako sto napisav predhodno, vo MK pantografot se spusta samo koga se pominuva na izoliran preklop (pod zalet),za da ne dojde do prespojuvanje na delot koj e pod napon so iskluceniot del, kako ne bi doslo do nesakani posledici (povreda ili smrt) na lugeto koi rabotat na iskluceniot del.

Ako nesto ne e jasno -prasajte.

tomo441






Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 16-Jun-2009 at 11:03
Е сега Томо ме интересира ова. Со оглед на тоа што повеќе секционари се напојувани од исти ЕВП како тука е поврзана инсталацијата помеќу, односно како се дистрибуира струја до средните секционари, пошто очигледно секционарите не се врзани во никаква сериска врска пошто може да се исклучуваат одделно. А пошто секционарите кои се врзани на исто ЕВП вероватно и напонот е во фаза?! Па ако е така тогаш не би требало да има оштетување на трансформаторите од појава на високи напони поради десинхронизирани во фаза секционари, пошто не е можно да настанат фазни разлики меќу секционарите. Ај ако можеш обајсни како иде целата инсталација од ЕВП до ЕВП, како се постигнува исклучување на средните секционари и од кои причини конкретно настануваат оштетувања на трансформаторите?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 16-Jun-2009 at 13:21
tomo441, благодарам за исцрпниот одговор   Cheers

Тргав од претпоставка дека ЕВП напојуваат многу помали делници и дека секционари има само помеѓу две ЕВП, па затоа ми беше чудно...

Инаку ме изненади податокот за должината на ЕВП делниците. Со оглед на должината на електрифицираните пруги во Македонија, претпоставувам дека кај нас има само 4-5 електро влечни потстаници... или грешам?
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 16-Jun-2009 at 22:38
Originally posted by lslcrew

Е сега Томо ме интересира ова. Со оглед на тоа што повеќе секционари се напојувани од исти ЕВП како тука е поврзана инсталацијата помеќу, односно како се дистрибуира струја до средните секционари, пошто очигледно секционарите не се врзани во никаква сериска врска пошто може да се исклучуваат одделно. А пошто секционарите кои се врзани на исто ЕВП вероватно и напонот е во фаза?! Па ако е така тогаш не би требало да има оштетување на трансформаторите од појава на високи напони поради десинхронизирани во фаза секционари, пошто не е можно да настанат фазни разлики меќу секционарите. Ај ако можеш обајсни како иде целата инсталација од ЕВП до ЕВП, како се постигнува исклучување на средните секционари и од кои причини конкретно настануваат оштетувања на трансформаторите?!


 Da ne se pravam mnogu pameten... svati go toa vaka : stavi edno crevo na dve cesmi i pusti voda od dvete...
Rezultatot ti e poznat...
Vprocem mozeme na ovaa tema da debatirame mnogu no za toa moze i site od forumov da se sobereme
Tomo441

Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 16-Jun-2009 at 22:45
Originally posted by Cloverstack

tomo441, благодарам за исцрпниот одговор   Cheers

Тргав од претпоставка дека ЕВП напојуваат многу помали делници и дека секционари има само помеѓу две ЕВП, па затоа ми беше чудно...

Инаку ме изненади податокот за должината на ЕВП делниците. Со оглед на должината на електрифицираните пруги во Македонија, претпоставувам дека кај нас има само 4-5 електро влечни потстаници... или грешам?
 
  
Vo MK ima 3 EVP ... Vo Miladinovci, Lisice i Zgropolci. Tie se za cela trasa na koridor 10 niz MK.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 16-Jun-2009 at 22:46
Јас имам едно прашање. Што се тие бетонските со врата, поставени покрај пругата на секој километар или нешто (мислам дека се влез за подземја, но не сум сигурен), дали се тие за струјата? Бидејќи ги гледам само на електрични пруги, и само во Македонија (во Грција немам видено).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 16-Jun-2009 at 22:59
Baram po netov da najdam nesto za toa....Bezuspesno!!!
Da imav skener ke prilozev i nekoi shemi i skici pa ke bese pojasno.
Ke najdam nacin toa da go prikazam niz slika...
tomo441
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 16-Jun-2009 at 23:21
Originally posted by гитардемон

Јас имам едно прашање. Што се тие бетонските со врата, поставени покрај пругата на секој километар или нешто (мислам дека се влез за подземја, но не сум сигурен), дали се тие за струјата? Бидејќи ги гледам само на електрични пруги, и само во Македонија (во Грција немам видено).

 
Toa se kukicki vo koi se smesteni uredite i elektronikata za kontrola na APB (Avtomatski Pruzen Blok). Dobro si primetil deka se naogaat pokraj elektrificiranata pruga , zatoa sto kaj nas APB ima samo na prugata Tabanovce-Gevgelija (do Klisura). Napraven e APB-to do Gevgelija , no se ceka na pustanje TELEKOMANDATA, pa togas i natamu ke moze da se soobrakaat vozovi vo blokovno rastojanie. Za sega soobrakajot pomegu Klisura i Gevgelija se odviva na megustanicno rastojanie i toa : Klisura-Miravci i Miravci -Gevgelija.
E sega , sto znaci ova....?
Ako prviot voz e trgnat od Klisura ,vtoriot vozot koj od Klisura treba da trgne prema Miravci, NE SMEE da trgne se dodeka ne se dobie odjava od Miravci deka prviot voz pristignal.Kaj APB-to e poinakva situacija. Da receme: Klisura-Miravci ima 5 bloka. Stom prviot voz go napusti prviot blok, signalot za vtoriot voz avtomatski se postavuva vo polozba" Dozvoleno vozenje" i ovoj moze celo vreme da go "prati".
Uste ednas, tie "betonski kukicki" se krov nad glava na uredite koi gi kontroliraat sistemite na APB.
Pozdrav,
Tomo441
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.