build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Урбани автопати - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 20-Jul-2010 at 22:03
Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 21-Jul-2010 at 07:52
Како што реков... некаде (кој знае во кој пост) : Ова е мој предлог.

1. од Глумово до Нерези ќе биде како регуларен автопат (Андреј_ЛЈ тука би оставил да предложиш ти за ЛРТ-то)
2. од Нерези до Капиштец (Рузвелтова) да оди под нивото на двете паралелни колекторски улици.
3. е тука од Капиштец па се до Рамстор - ќе речам да е под земја (близина на многу згради да остане паркот и сл...
4. од таму па до делот кај што се припојува паралелно со пругата да биде исто како и од Нерези до Капиштец - под нивото , но отворен, освен оние места кај што би поминувале градските улици...
5. По пругата паралелно (немам некоја посебна идеја - дали да е исто под нивото или над како кај транспортен поради блискоста со зградите во Кисела Вода и населба 11 Октомври. Тука дајте некој ваш предлог.
6. После поминува над булевар Србија ... и точно каде незнам се поместува паралелно со Првомајска (како што гледав на ГУП), и оди паралелно со истата се до Пинтија од каде се поместува и би требало да помине паралелно со северо-источната страна од Драчево и потоа да се спои со Е-75.
7. После тоа излегува во Скопско поле и нема посебна дискусија - регуларен автопат.

Нормално дека треба да се размисли убаво да сите клучки со останатите локални  булевари и главни улици.


Edited by gorco - 21-Jul-2010 at 07:58
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 21-Jul-2010 at 15:46
@ gorco
На иста линија сум, мислам така е и во ГУП-от. Ваљда така и ќе остане (сега нели прават нов ГУП и страв ми дека може да извадат нешто од мал мозок)

Е за дел од Кисела Вода навистина ќе биде проблематично, но секако мислам дека  би било најдобро да се пробие уште еден 300 метарски тунел близу железничкото депо. После, од оваа точка (41°58'51.43"N 21°26'50.66"E) па понатака трасата веќе не се соочува со поголеми проблеми и може да избие на површина.


Originally posted by FoSsiL

Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
Ова не би било добро решение бидејќи трасата и шинските возила би оделе цело време нагоре-надолу. Исто така би било ограничувачки фактор за бројот и локацијата на вакви практични спојки помеѓу колекторските улици (а ваквите спојки меѓудругото се потребни и за да ги растеретат клучките од оние кои сакаат да свртат 180 степени, што извесно ќе биде голема потреба на колекторските улици):



Останува најлогично решението ЛРТ/трамвајската траса да оди цело време на исто ниво со Јужен Булевар. Така ќе биде најевтино и најпрактично.


Edited by Cloverstack - 21-Jul-2010 at 15:53
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 30-Aug-2010 at 22:54
Јужен булевар под земја, ќе се гради нов деловен центар
Предраг Петровиќ     Коментари (3)    


30.08.2010 19:00



Наместо Јужниот булевар, огромен објект. Булеварот ќе го снема, врз него ќе се гради деловен простор од 150 илјади квадратни метри. Целата сообраќајница во должина од еден километар со одлука на општина Центар и според нацртот на проектанската куќа „Тајфа план“ ќе се претвори во атрактивна локација за висок профит.

Новата сообраќајница ќе се градела пет метри под земја, а тоа ќе го направел инвеститорот што ќе го земе во приватна сопственост булеварот зад старата железничка станица.

Опозицијата во целиот план нарачан и направен од владата препознава зделка од која некој има лична корист. Најавија дека ова ќе оди пред Уставниот суд поради промашената процедура.

Бараа одговор но, не добија - чија е идејата и кој го постави огромниот деловен објект во должина на целиот булевар.


Владимир Тодоровиќ

„Кој ги дал насоките на планерот-потписник да размислува во тој правец, да стави објекти на самата траса. Дали планерот самоиницијативно седел, па рекол - тука ќе ставам 150 илјади, мешовита намена, деловен простор. Објаснете ми го тоа. Тоа е проектна задача“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ.

„Најинволвирани во овој дел од работите се стручните служби од секторот за урбанизам и дека тие ги изготвуваат на барање на владата како приоритетна програма“, изјави Владимир Тодоровиќ, градоначалник на општина Центар.

И Асоцијацијата на архитекти бараше стоп за идејата - имаа замерки дека планската документација е без конкурс и дека се скрнави старата железничка станица. Тодоровиќ по вчерашните коментари на жителите, само го повлече планот за Дебар Маало.

Наместо огромна зграда на државно земјиште сега ќе се враќа плацот предвиден за црквата Света Ана.
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 30-Aug-2010 at 22:57
Како бе не ми е јасно, побитно им е што трговскиот ќе го праат, а не му се замараат толку на улицата??? Ехххх море Тодоровичу, на крај, земјата у бутел на сите на иста ќе ни биде... џаба ти бил побогат...
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 30-Aug-2010 at 23:31
Ајде малце попрецизно, не сум сигурен дали има нишка за проектов, ако има нека префрли некој од газдиве Smile
 
 

Подземен „Јужен булевар“, надземен деловен комплекс

 

За СДСМ, новиот ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на ГУП

Сања Наумовска

Обновување на урнатиот објект на Старата железничка станица во својот автентичен изглед како што беше пред земјотресот во 1963 година, предвидува Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“, кој вчера се најде пред советниците на Општина Центар. Обновената железничка станица ќе биде влез во нов деловно-административен комплекс, долг околу 1 километар, кој ќе се гради меѓу железничката и неизградениот хотел „Радисон“, на местото каде што сега поминува „Јужниот булевар“. Сообраќајницата, пак, според ДУП, ќе треба да се премести под земја, а ќе биде врзана со постојната сообраќајна мрежа преку нови три кружни сообраќајници, ротонди.

За советничката група на СДСМ во Општина Центар, ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на Генералниот план на Скопје. Опозиционерите од СДСМ се повикаа на препораката од Асоцијацијата на архитекти, која предлага одложување на расправата за планот и побараа симнување на точката од дневен ред, но мнозинството во Советот го отфрли предлогот и точката, сепак, остана на дневен ред.

„Изградбата на комерцијални објекти врз вкопаниот „Јужен булевар“ е спротивно со ГУП, каде што воопшто не се предвидуваат никакви градби врз сообраќајницата“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ во Општина Центар. За разлика од она што го предвидува ГУП, Деталниот план што се разгледува ќе дозволи изградба на 152.000 квадратни метри објекти со различна намена. Изградбата на подземниот коридор на „Јужен булевар“, според него, е условена со паралелана изградба и на сите сервисни улици и на остатокот од сообраќајницата во правец на Карпош за да може воопшто булеварот да биде функционален.

Подземното парче на „Јужен булевар“ е предвидено и во Генералниот урбанистички план и би требало да биде прв подземен булевар во градот.

Сепак, неизвесно е кој ќе го гради, бидејќи македонските градежни компании не поседуваат механизација за вакви сложени зафати. Една од опциите, како што најави градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски за „Утрински весник“ во ноември минатата година, е партнерство со приватна компанија што би ја направила улицата, а за возврат би добила еден деловен објект во комплексот.

Имено, Град Скопје лани во февруари потпиша меморандум за соработка со градежната фирма „ГЕММА груп“, која е застапник на англиска корпорација заинтересирана за изградба на сообраќајницата и на комплексот. Во Градот велат дека немаат ништо против да гради приватен партнер, но дефинитивната одлука ќе треба да ја донесе Министерството за транспорт и врски, бидејќи станува збор за државно земјиште.

„За нас е прифатливо фирма да го направи делот од „Јужен булевар“, пред се', поради финансискиот интерес. Тоа им беше кажано и на претставниците на ’Гема’, со кои потпишавме меморандум за соработка. Но, има многу заинтересирани, па онаа фирма која ќе ја добие локацијата, ќе има обврска да го изгради и тој дел од булеварот“, информираше Трајановски.

Комплексот, според Деталниот план, ќе биде висок 16 метри и ќе има 4 ката, односно приземје, два ката и потпокрив. Дел од просториите се наменети за комерцијални дејности. Во продолжение на двата краја на комплексот се предвидуваат катни гаражи што ќе бидат сообраќајно врзани со подземното парче на „Јужен булевар“. Улицата ќе биде широка 31,5 метри, од кои по две ленти од по 3,75 метри во двата правца, две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во средината би требало да се смести и коридор за трамвајска пруга.

На ниво на постојната сообраќајна мрежа, новиот објект ќе се поврзе со три ротонди. Два помали кружни тека ќе се градат на местото на надвозникот, кој ќе се урива. Со едната ќе се врзат улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Кочо Рацин“, а со втората „Железничка“ и „Бихаќска“. На другата страна на комплексот ќе се гради голема ротонда што ќе го регулира сообраќајот на раскрсницата на улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Железничка“ со „Свети Климент Охридски“, „Водњанска“ и „Васил Ѓоргов“.

Асоцијацијата на архитекти во дописот што го испрати до градоначалникот на Центар, Владимир Тодоровиќ, ја критикува идејата за измена на објектот на Старата железничка станица поради тоа што со предлогот не се почитува колективната меморија за уникатноста на објектот, кој е симбол на солидарноста, како и поради непридржување до режимот на заштита на објектот и на неговата непосредна околина.

 
Вака на прва, ми се свиѓа идејава, но неможеше ли да има малце повисоки деловни згради, ова 4 ката некако многу ниско ми стои...
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 31-Aug-2010 at 14:32

Трајановски: Булеварот „Македонија“ мора да се гради

31 август 2010, 15:08
Извор: Макфакс
Скопје

И покрај негодувањата на СДСМ за измена на Деталниот урбанистички план за Стара Железничка станица, според кој треба да се изгради долго најавуваниот булевар „Македонија“, скопскиот градоначалник Коце Трајановски цврсто стои на ставот дека тој треба да се изгради.

„Нема да дозволам да не се изгради булеварот „Македонија“. Тој треба да биде шест метри под земја и над него ќе има објекти. За неговата изградба нема да имаме никакви трошоци, бидејќи него ќе го градат инвеститорите кои над него ќе изведуваат други објекти. Тој ќе биде од голема корист за решавањето на сообраќајниот хаос низ градот, а потребни ни се и инвеститори и за делот од објектот на поранешна „Нова Македонија“ кон Карпош“, рече градоначалникот Трајановски.

На вчерашната седница во општината Центар, советниците на СДСМ остро се спротивставија на овој план кој на крајот беше усвоен.

Меѓу оние кои имаа најмногу забелешки беше советникот Јован Тагасовски.

Тој тврдеше дека деталниот план е спротивен на генералниот, а како поткрепа на своите аргументи приложи допис од Асоцијацијата на архитекти на Македонија./кр

http://www.makfax.com.mk/_home/home#115070
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 31-Aug-2010 at 16:59
Се е супер тоа што се обидуваат да направат некој партнерски проекти, ама во никој случај не смее да си мислат дека ова е "ќе си ја накривам капата и приватници ќе ми градат за без пари", а ми наликува дека малку има таква доза на детско размислување. Ова чисто како апел да не си го сваќаат тоа така здраво за готово, во ситуација кога кај нас најголеми "проекти" во јавно-приватно партнерство се пазажите на Корнер и на Аркадија.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 01-Sep-2010 at 08:05
просто ми доаѓа да идам у влада и град СКОПЈЕ :
 Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBashBash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBashBash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBashBash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBashBash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBashBash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash       BashBashBashBashBashBashBash

Мој предлог е да ја оградат трасава, да се раскопа земјиштево ... и да се забрани било какво изведување на градежни работи, макар и за привремени објекти.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 21-Sep-2010 at 15:49
Ретко имаме можност за некоја информативна изјава од надлежните по ова прашање, па да го евидентираме...

Најжестока дискусија имаше за „Јужен Булевар“, кој треба да се изгради шест метри под земја. Аљоша Шопар, раководител на секторот за урбанизам во градот, на советниците им објасни дека идејата за изградба на подземна сообраќајница е стара, но и дека сега е дојден моментот за нејзина реализација.

„Не е ништо ново околу изградбата на подземен булевар. Да, градската управа даде согласност бидејќи не му противречи на Генералниот урбанистички план. Булеварот „Гоце Делчев“ во еден дел е подземен, поточно онаму каде што е изградена стоковната куќа „Мост“ што значи дека веќе имаме еден таков булевар“, рече Шопар.

Градоначалникот Трајановски, на прашањата за хаосот на булеварот „Никола Карев“ или попознато како Пластичарска улица, рече дека за таа локација веќе е направен проект за продолжување на булеварот од касарната „Илинден“ до излезот од Скопје, но и дека ќе побара и одредени надлежности од сообраќајната полиција, бидејќи не била често присутна на локацијата, како и на улицата „Цветан Димов“ во Чаир. Висока ограда за пешаците кои не поминуваат на обележаните пешачки премини на булеварот „Крсте Петков Мисирков“ за крај на безредието кое тие го предизвикуваат, најави Трајановски.


http://www.makfax.com.mk/

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 21-Sep-2010 at 19:21
не ми е јасно како може да викаат дека сега бил моментот за реализација на еден ваков крупен и скап проект, а истовремено да се правдаат дека немале пари и време за други помали инфраструктурни проекти
и не ми е јасно како може да споредуваат пеесетина метри од Гоце Делчев со тунелот за Јужен булевар Dunno
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 01-Nov-2010 at 14:12
Од другари од Кисела Вода и населба 11-ти Октомври имам инфо дека треба да се гради траса: на некоја локација од оваа 41°59'1.74"N,  21°26'31.43"E, до следнава точка 41°58'49.93"N,  21°26'54.16"E

Clover, lsl Имате детален план да видиме ? какви се маркициве ? овдека
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 01-Nov-2010 at 15:20


za vo Kisela Voda delot zboruvam ovoj pat, posle Seavus nakaj 11-ti Oktomvri




Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:18
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 01-Nov-2010 at 15:56
Горчо отвори ја нишката за гуп-от, по последните постови ќе најдеш подетални верзии од гупот. Точно тука е трасата на јужен булевар. Инаку ако може точно да кажеш што си разбрал да знаеме кои се намерите ако ги има. Или па што точно била информацијата, да не е некој расипан телефон од човек на човек.

Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:19
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 01-Nov-2010 at 17:59
Муабетиве за зградава се лица кои живеат во близина на трасата. Ме интересираше да видам ако има некој ДУП од таа област да видиме како се стои со маркици.

позз
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 28-Apr-2011 at 00:08
Една работа што од поодамна ја приметив е дека со целосната изградба на северен булевар (Александар Македонски) од клучката кај бит-пазар кон запад, како што е вцртано во генерален урбанистички план спојувањето на северен и јужен булевар со Крушевска република е и тоа како значајно и критично. Само не ми е јасно зошто последната изјава на Коце во однос на Крушевска беше дека булеварот е непотребен. Мислам дека ова се сведува на проблемите со евентуалното рушење на маџир маало кое за наши стандарди е голема работа.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 16-May-2011 at 20:42
Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.

Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар.

Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство...

Што мислите вие. Би било добро или не.



Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 20:44
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 16-May-2011 at 21:35
Originally posted by FoSsiL



Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар.Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство... Што мислите вие. Би било добро или не.


Токму при ваквите „зделки“ се прават најмногу коруптивни зделки. Недвижностите во Скопје ќе ги проценат нереално ниско, и инвеститорот на јужен ќе ќари дупло поише од коштање на булеварот.

Ако веќе има толку недвижности - продај ги по пазарна цена, па гради булевар.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 16-May-2011 at 21:54
Крале... може тоа многу добро да се изрегулира ако се сака...

И не зборувам за фирмички... инвеститорчиња... зборувам за инвеститори... со голем обрт на пари на нивнити сметки и со големи инвестиции.... на тендер ќе се стави пример... искуство 10-20 години... брј на инвестиции... банкарска гаранција... проверка на сметка... и пример незнам... да располагаат со најмалку 200-500 милиони евра во секој момент на сметка... итн...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 16-May-2011 at 22:02
На пример... може како за почеток да се даде простор по кој ќе биде трасата на ЈБ. На сликава е само делот во западно Скопје... ама во опција е цела траса до Драчево...

Ако биде подземја... тој простор е огромен и на него може да се изградат многу објекти со кои инвеститорот би ја повратил инвестиција... дури и да оди на нивна продажба по делови... пак мислам дека му се исплати, и така цената е висока, а по изградбата на ЈБ уште повеќе би скокнала...

Но, во опција може да влезе и цела Треска... И така стои празна... Но ќе зависи како ќе стои рамнотежата помеѓу износот на инвестицијата и првичните субвенции...

Еве слика за што мислам... Само зацртаната траса на ЈБ опфаќа простор од одприлика 17-18 хектари... без Треска...




Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 22:03
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.