Урбани автопати - Скопје |
Post Reply | Page <1 7891011 24> |
Author | |
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #161 Posted: 20-Jul-2010 at 22:03 |
Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #162 Posted: 21-Jul-2010 at 07:52 |
Како што реков... некаде (кој знае во кој пост) : Ова е мој предлог.
1. од Глумово до Нерези ќе биде како регуларен автопат (Андреј_ЛЈ тука би оставил да предложиш ти за ЛРТ-то) 2. од Нерези до Капиштец (Рузвелтова) да оди под нивото на двете паралелни колекторски улици. 3. е тука од Капиштец па се до Рамстор - ќе речам да е под земја (близина на многу згради да остане паркот и сл... 4. од таму па до делот кај што се припојува паралелно со пругата да биде исто како и од Нерези до Капиштец - под нивото , но отворен, освен оние места кај што би поминувале градските улици... 5. По пругата паралелно (немам некоја посебна идеја - дали да е исто под нивото или над како кај транспортен поради блискоста со зградите во Кисела Вода и населба 11 Октомври. Тука дајте некој ваш предлог. 6. После поминува над булевар Србија ... и точно каде незнам се поместува паралелно со Првомајска (како што гледав на ГУП), и оди паралелно со истата се до Пинтија од каде се поместува и би требало да помине паралелно со северо-источната страна од Драчево и потоа да се спои со Е-75. 7. После тоа излегува во Скопско поле и нема посебна дискусија - регуларен автопат. Нормално дека треба да се размисли убаво да сите клучки со останатите локални булевари и главни улици. Edited by gorco - 21-Jul-2010 at 07:58 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #163 Posted: 21-Jul-2010 at 15:46 |
@ gorco
На иста линија сум, мислам така е и во ГУП-от. Ваљда така и ќе остане (сега нели прават нов ГУП и страв ми дека може да извадат нешто од мал мозок) Е за дел од Кисела Вода навистина ќе биде проблематично, но секако мислам дека би било најдобро да се пробие уште еден 300 метарски тунел близу железничкото депо. После, од оваа точка (41°58'51.43"N 21°26'50.66"E) па понатака трасата веќе не се соочува со поголеми проблеми и може да избие на површина.
Останува најлогично решението ЛРТ/трамвајската траса да оди цело време на исто ниво со Јужен Булевар. Така ќе биде најевтино и најпрактично. Edited by Cloverstack - 21-Jul-2010 at 15:53 |
|
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #164 Posted: 30-Aug-2010 at 22:54 |
Јужен булевар под земја, ќе се гради нов деловен центар
Предраг Петровиќ Коментари (3) 30.08.2010 19:00 Наместо Јужниот булевар, огромен објект. Булеварот ќе го снема, врз него ќе се гради деловен простор од 150 илјади квадратни метри. Целата сообраќајница во должина од еден километар со одлука на општина Центар и според нацртот на проектанската куќа „Тајфа план“ ќе се претвори во атрактивна локација за висок профит. Новата сообраќајница ќе се градела пет метри под земја, а тоа ќе го направел инвеститорот што ќе го земе во приватна сопственост булеварот зад старата железничка станица. Опозицијата во целиот план нарачан и направен од владата препознава зделка од која некој има лична корист. Најавија дека ова ќе оди пред Уставниот суд поради промашената процедура. Бараа одговор но, не добија - чија е идејата и кој го постави огромниот деловен објект во должина на целиот булевар. Владимир Тодоровиќ „Кој ги дал насоките на планерот-потписник да размислува во тој правец, да стави објекти на самата траса. Дали планерот самоиницијативно седел, па рекол - тука ќе ставам 150 илјади, мешовита намена, деловен простор. Објаснете ми го тоа. Тоа е проектна задача“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ. „Најинволвирани во овој дел од работите се стручните служби од секторот за урбанизам и дека тие ги изготвуваат на барање на владата како приоритетна програма“, изјави Владимир Тодоровиќ, градоначалник на општина Центар. И Асоцијацијата на архитекти бараше стоп за идејата - имаа замерки дека планската документација е без конкурс и дека се скрнави старата железничка станица. Тодоровиќ по вчерашните коментари на жителите, само го повлече планот за Дебар Маало. Наместо огромна зграда на државно земјиште сега ќе се враќа плацот предвиден за црквата Света Ана. |
|
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #165 Posted: 30-Aug-2010 at 22:57 |
Како бе не ми е јасно, побитно им е што трговскиот ќе го праат, а не му се замараат толку на улицата??? Ехххх море Тодоровичу, на крај, земјата у бутел на сите на иста ќе ни биде... џаба ти бил побогат...
|
|
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #166 Posted: 30-Aug-2010 at 23:31 |
Ајде малце попрецизно, не сум сигурен дали има нишка за проектов, ако има нека префрли некој од газдиве
Подземен „Јужен булевар“, надземен деловен комплекс За СДСМ, новиот ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на ГУП Сања Наумовска Обновување на урнатиот објект на Старата железничка станица во својот автентичен изглед како што беше пред земјотресот во 1963 година, предвидува Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“, кој вчера се најде пред советниците на Општина Центар. Обновената железничка станица ќе биде влез во нов деловно-административен комплекс, долг околу 1 километар, кој ќе се гради меѓу железничката и неизградениот хотел „Радисон“, на местото каде што сега поминува „Јужниот булевар“. Сообраќајницата, пак, според ДУП, ќе треба да се премести под земја, а ќе биде врзана со постојната сообраќајна мрежа преку нови три кружни сообраќајници, ротонди. Вака на прва, ми се свиѓа идејава, но неможеше ли да има малце повисоки деловни згради, ова 4 ката некако многу ниско ми стои... |
|
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #167 Posted: 31-Aug-2010 at 14:32 |
Трајановски: Булеварот „Македонија“ мора да се градиАвтор: Бојана Стојчевска 31 август 2010, 15:08 Извор: Макфакс
Скопје
И покрај негодувањата на СДСМ за измена на Деталниот урбанистички план за Стара Железничка станица, според кој треба да се изгради долго најавуваниот булевар „Македонија“, скопскиот градоначалник Коце Трајановски цврсто стои на ставот дека тој треба да се изгради. „Нема да дозволам да не се изгради булеварот „Македонија“. Тој треба да биде шест метри под земја и над него ќе има објекти. За неговата изградба нема да имаме никакви трошоци, бидејќи него ќе го градат инвеститорите кои над него ќе изведуваат други објекти. Тој ќе биде од голема корист за решавањето на сообраќајниот хаос низ градот, а потребни ни се и инвеститори и за делот од објектот на поранешна „Нова Македонија“ кон Карпош“, рече градоначалникот Трајановски. На вчерашната седница во општината Центар, советниците на СДСМ остро се спротивставија на овој план кој на крајот беше усвоен. Меѓу оние кои имаа најмногу забелешки беше советникот Јован Тагасовски. Тој тврдеше дека деталниот план е спротивен на генералниот, а како поткрепа на своите аргументи приложи допис од Асоцијацијата на архитекти на Македонија./крhttp://www.makfax.com.mk/_home/home#115070 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #168 Posted: 31-Aug-2010 at 16:59 |
Се е супер тоа што се обидуваат да направат некој партнерски проекти, ама во никој случај не смее да си мислат дека ова е "ќе си ја накривам капата и приватници ќе ми градат за без пари", а ми наликува дека малку има таква доза на детско размислување. Ова чисто како апел да не си го сваќаат тоа така здраво за готово, во ситуација кога кај нас најголеми "проекти" во јавно-приватно партнерство се пазажите на Корнер и на Аркадија.
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #169 Posted: 01-Sep-2010 at 08:05 |
просто ми доаѓа да идам у влада и град СКОПЈЕ :
Мој предлог е да ја оградат трасава, да се раскопа земјиштево ... и да се забрани било какво изведување на градежни работи, макар и за привремени објекти. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #170 Posted: 21-Sep-2010 at 15:49 |
Ретко имаме можност за некоја информативна изјава од надлежните по ова прашање, па да го евидентираме...
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #171 Posted: 21-Sep-2010 at 19:21 |
не ми е јасно како може да викаат дека сега бил моментот за реализација на еден ваков крупен и скап проект, а истовремено да се правдаат дека немале пари и време за други помали инфраструктурни проекти
и не ми е јасно како може да споредуваат пеесетина метри од Гоце Делчев со тунелот за Јужен булевар |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #172 Posted: 01-Nov-2010 at 14:12 |
Од другари од Кисела Вода и населба 11-ти Октомври имам инфо дека треба да се гради траса: на некоја локација од оваа 41°59'1.74"N, 21°26'31.43"E, до следнава точка 41°58'49.93"N, 21°26'54.16"E
Clover, lsl Имате детален план да видиме ? какви се маркициве ? овдека |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #173 Posted: 01-Nov-2010 at 15:20 |
za vo Kisela Voda delot zboruvam ovoj pat, posle Seavus nakaj 11-ti Oktomvri Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:18 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #174 Posted: 01-Nov-2010 at 15:56 |
Горчо отвори ја нишката за гуп-от, по последните постови ќе најдеш подетални верзии од гупот. Точно тука е трасата на јужен булевар. Инаку ако може точно да кажеш што си разбрал да знаеме кои се намерите ако ги има. Или па што точно била информацијата, да не е некој расипан телефон од човек на човек.
Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:19 |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #175 Posted: 01-Nov-2010 at 17:59 |
Муабетиве за зградава се лица кои живеат во близина на трасата. Ме интересираше да видам ако има некој ДУП од таа област да видиме како се стои со маркици.
позз |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #176 Posted: 28-Apr-2011 at 00:08 |
Една работа што од поодамна ја приметив е дека со целосната изградба на северен булевар (Александар Македонски) од клучката кај бит-пазар кон запад, како што е вцртано во генерален урбанистички план спојувањето на северен и јужен булевар со Крушевска република е и тоа како значајно и критично. Само не ми е јасно зошто последната изјава на Коце во однос на Крушевска беше дека булеварот е непотребен. Мислам дека ова се сведува на проблемите со евентуалното рушење на маџир маало кое за наши стандарди е голема работа.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #177 Posted: 16-May-2011 at 20:42 |
Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.
Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар. Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство... Што мислите вие. Би било добро или не. Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 20:44 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #178 Posted: 16-May-2011 at 21:35 |
Токму при ваквите „зделки“ се прават најмногу коруптивни зделки. Недвижностите во Скопје ќе ги проценат нереално ниско, и инвеститорот на јужен ќе ќари дупло поише од коштање на булеварот. Ако веќе има толку недвижности - продај ги по пазарна цена, па гради булевар. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #179 Posted: 16-May-2011 at 21:54 |
Крале... може тоа многу добро да се изрегулира ако се сака...
И не зборувам за фирмички... инвеститорчиња... зборувам за инвеститори... со голем обрт на пари на нивнити сметки и со големи инвестиции.... на тендер ќе се стави пример... искуство 10-20 години... брј на инвестиции... банкарска гаранција... проверка на сметка... и пример незнам... да располагаат со најмалку 200-500 милиони евра во секој момент на сметка... итн... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #180 Posted: 16-May-2011 at 22:02 |
На пример... може како за почеток да се даде простор по кој ќе биде трасата на ЈБ. На сликава е само делот во западно Скопје... ама во опција е цела траса до Драчево...
Ако биде подземја... тој простор е огромен и на него може да се изградат многу објекти со кои инвеститорот би ја повратил инвестиција... дури и да оди на нивна продажба по делови... пак мислам дека му се исплати, и така цената е висока, а по изградбата на ЈБ уште повеќе би скокнала... Но, во опција може да влезе и цела Треска... И така стои празна... Но ќе зависи како ќе стои рамнотежата помеѓу износот на инвестицијата и првичните субвенции... Еве слика за што мислам... Само зацртаната траса на ЈБ опфаќа простор од одприлика 17-18 хектари... без Треска... Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 22:03 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Post Reply | Page <1 7891011 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |