build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 05-Feb-2011 at 08:56
Одлично видео, но дали забележавте колку маневри мораат да направат. Тоа е проблем на станици кој не се пролазни.
Една локомотива ја донесува композицијата а друга ја отпремува.

Тоа е случај и во двете иначе прекрасни станици Keleti и Nyugati во Будимпешта.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 05-Feb-2011 at 13:47
Старата железничка била проточна или не? Има некои како се викаа тие бампери ли беа што стојат. Или само некои перони зашто пругата продолжувала.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 05-Feb-2011 at 14:47

Не одсегогаш и двете биле овакви на сите перони, иначе има доста овакви непроточни железнички станици низ Европа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 05-Feb-2011 at 23:52
Originally posted by BOJAN

http://www.youtube.com/watch?v=yMDM0EiX0Fs&feature=related

Ова видео мора да го видите, типот поставил камера на источната железничка станица во Будимпешта и ги снимил сите возови што доаѓаат и заминуваат, изгледа феноменално, се надевам дека и Скопје некогаш ќе го доживее ова.

П.С. И покрај оваа гужва од возови, сепак изгледа извонредно лесно да се снајдете на оваа железничка станица, просто е невозможно да се загубите внатре.

Master
Брутално добро видео!

Ама што викаш за Скопје, тешко дека може да се долови некој приближен ефект, макар сообраќајот да биде на максимум. Ај што нашата станица е проточна (за среќа), ама ни депото не е поставено баш поволно за некој посилен видео впечаток. Битно станицата ни е поефикасна, а за вакви клипчиња ќе се задоволиме од други места

Инаку ме изненади интензитетот на сообраќај на клипот. Знае некој колкав процент држи станицата од вкупниот број железнички патници во Будимпешта? И колку е развиен внатрешниот патнички железнички сообраќај во Унгарија.


Еве уште две интересни убрзани клипчиња што ги најдов у фејворитс кај типот

Уметност на склопување на композиции на ранжирна станица. Ова би требало да е кај Цирих:



Навала на долги TGV кобасици на приодот кон Gare de Lyon во Париз



Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 03-Mar-2011 at 15:53
Јапонија има нов "куршум" Сподели5
[03-03-2011 | 14:55 часот]
%20Земјата лидер во брзи возови ги поместува границите. Новиот "Shinkansen", познат како воз - куршум, е најбрзиот воз кој...

 

... ќе сообраќа на јапонските железници.

"Возот го претставува самиот врв на јапонската технологија, не само поради брзината, туку и заштитата кон околината, сигурноста и механичките перформанси.

Покрај тоа, возот на патниците им овозможува врвен комфорт и најдобра услуга", истакна Томојоки Ендо, директор на групацијата.

Новата генерација брзи возови доаѓа по пауза од 14 години, но чекањето се исплати, ако се видат перформансите и комфорот кој ги нуди возот, вклучувајќи ги и дополнителните услуги кои вклучуваат јадење и пиење.

Мрежата на брзи возови во Јапонија е отворена дамнешната 1964 година.

Иако тие се движат со просечна брзина од 300 километри на час, со леснотија можат да забрзаат и до 443 километри на час.

Освен што се брзи, возовите на "Shinkansen" се и исклучително сигурни. Во 46 години постоење, немало ниту една поголема несреќа.

За точноста најдобро говори фактот што на пресметани 200 илјади возења, просечното доцнење на брзите возови било само 6 секунди

%20

http://www.time.mk/read/24e015e306/a4c7e62ed3/index.html
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 03-Mar-2011 at 16:03
Од 64-та имаат таква мрежа!!! Тоа е 19-20 години по завршување на Втората светска војна... Јапонциве се луди дефинитивно и заедно со Германците и Кинезиве се едни од најтрудољубивите нации на планетава. Ќе се изнаслушаме допрва од нив.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 04-Mar-2011 at 03:53


Ако збориме конкретно за железница, со оглед на големината на земјите и други фактори, веројатно Кинезите ќе ги засенат и Јапонците и Германците
Околностите во Кина се токму идеални за поместување на досегашните поимања на патничкиот железнички транспорт. Бојан има напишано одлична статија баш за вртоглавиот развојот на брзата железница во Кина:
http://www.build.mk/?p=4635
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 04-Mar-2011 at 11:21
Originally posted by Cloverstack



Ако збориме конкретно за железница, со оглед на големината на земјите и други фактори, веројатно Кинезите ќе ги засенат и Јапонците и Германците
Околностите во Кина се токму идеални за поместување на досегашните поимања на патничкиот железнички транспорт. Бојан има напишано одлична статија баш за вртоглавиот развојот на брзата железница во Кина:
http://www.build.mk/?p=4635


И додека јас пишував, Кинезите рушат рекордиBig%20smile. Не можеш да ги престигнеш.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 18-Mar-2011 at 19:03

kade-zavrsuvaat-vagonite-povekjeПогледнете како се ослободуваат од старите вагони во подземната железница во Њујорк. Просто како грав – ги фрлаат во океанот. Иако ни изгледа несоодветно, ова овде е нормално. Наводно, тие ги чистат вагоните од сè она што може да му штети на океанот и живиот свет во него.

kade-zavrsuvaat-vagonite-1

kade-zavrsuvaat-vagonite-2

kade-zavrsuvaat-vagonite-3

kade-zavrsuvaat-vagonite-4

kade-zavrsuvaat-vagonite-5

kade-zavrsuvaat-vagonite-6

kade-zavrsuvaat-vagonite-7

kade-zavrsuvaat-vagonite-8

kade-zavrsuvaat-vagonite-9

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 18-Mar-2011 at 20:57


Да не се обидуваат да индуцираат создавање на корални гребени? Инаку не би имало никаква смисла толку метал кој може да се рециклира, вака да оди во неповрат. Особено со денешниве цени на металите.
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2185
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 18-Mar-2011 at 21:58
I jas istoto go mislev!
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 18-Mar-2011 at 22:25
Нездрава работа...Crazy Но мислам дека имаат некој план.. за џабе не ги фрлаат во вода 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 19-Mar-2011 at 00:53
Проект на MTA

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 19-Mar-2011 at 01:08
Ужасот во Јапан

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 20-Mar-2011 at 01:24
Уште неколку снимка од земјотресот во Јапанија

















Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 24-Mar-2011 at 19:54
А гледајте го ова:
 
 
Транссибирска железница
 
Основные вехи строительства
Строительство Транссиба
RR5115-0003R.gif
RR5215-0006R.gif

Официально строительство началось 19 (31) мая 1891 года в районе близ Владивостока (Куперовская падь), на закладке присутствовал цесаревич Николай Александрович, будущий император Николай II. Фактически же строительство началось раньше, в начале марта 1891 года, когда началось строительство участка Миасс — Челябинск.

Одним из видных руководителей строительства одного из участков был инженер Николай Сергеевич Свиягин, в честь которого названа станция Свиягино.

Часть необходимых грузов для строительства магистрали были доставлены Северным морским путём, учёный-гидролог Н. В. Морозов провёл 22 парохода из Мурманска к устью Енисея[6].

Регулярное сообщение между столицей империи — Санкт-Петербургом и тихоокеанскими портами России — Владивостоком и Дальним по железной дороге было установлено в июле 1903 года, когда Китайско-Восточная железная дорога, проходящая через Маньчжурию, была принята в постоянную («правильную») эксплуатацию. Дата 1 (14) июля 1903 года ознаменовала собой также ввод Великого Сибирского Пути в строй на всём его протяжении, хотя в рельсовом пути был перерыв: через Байкал приходилось переправлять поезда на специальном пароме.

RR5111-0022R.gif

Непрерывный рельсовый путь между Санкт-Петербургом и Владивостоком появился после начала рабочего движения по Кругобайкальской железной дороге 18 сентября (1 октября) 1904 года; а спустя год, 16 (29) октября 1905 года, Кругобайкальская дорога, как отрезок Великого Сибирского Пути, была принята в постоянную эксплуатацию; и регулярные пассажирские поезда впервые в истории получили возможность следовать только по рельсам, без использования паромных переправ, от берегов Атлантического океана (из Западной Европы) до берегов Тихого океана (до Владивостока).

Конец строительства на территории Российской империи: 5 (18) октября 1916 года, с пуском моста через Амур близ Хабаровска и началом движения поездов по этому мосту.

 
Карта Транссиба.
Красной линией на карте обозначена Транссибирская магистраль (основной маршрут), зелёной — Байкало-Амурская магистраль, синей - исторический маршрут, черной - промежуток южного пути в Сибири
 
И тоа пруга долга 9288,2 km, направена за 13 години!
 
А нашиве:
 
1. Пруга Бељаковце - Ѓуешево ( сега нема шинобус ниту до Бељаковце, а имаше, зашто дел од пругата, шините, праговите и спојките  е украден)
 
2. Автопат Долно Којнаре - Табановце ( 7,5 Km, го прават веќе неколку години!).
 
Што повеќе да се каже? Што?
 
 Знам дека отидов  of topic, но многу се нервирам поради ваквата неспособност.
 
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 24-Mar-2011 at 20:10
Добро сега, Трансибирската железница е градена во едни сосема различни историско/политички услови, и мислам дека не е баш адекватна споредбата. Далеку од тоа дека треба да ни биде оправдување за нашата неспособност! Вината треба да се бара само во нас и во никој друг!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 24-Mar-2011 at 20:23

Но запамети дека е градена на крајот на 19-от век. Каква технологија тие имале тогаш, а каква имаме ние сега?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 27-Mar-2011 at 19:59
И нешто езотерично, достигнувањата на Северна Корејa и нивните херои во железницата.



И првата асихрона локомотива произведена во Северна Корејa.



Узивајте !

Edited by Vladimir P - 27-Mar-2011 at 20:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 09-Apr-2011 at 19:15

Со воз директно од Германија до Кина

09.04.2011 | Автор: Мк Фондови
Со%20воз%20директно%20од%20Германија%20до%20Кина


Најголемиот железнички превозник во Германија, концернот „Дојче Бан“ планира да отвори редовна железничка линија за теретни сообраќај со Кина.


Директната линија во должина од повеќе од 2.000 километри, ќе се движи јужно од Монголија, преку територијата на Казахстан, Русија, Белорусија и Полска и е пократка од другите маршрути, северно од Монголија.

http://daily.mk/cluster3/bcd4a10e9f1ffec78c61581b3b31edc9/678478
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.