Од светот |
Post Reply | Page <1 678910 20> |
Author | ||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #141 Posted: 05-Feb-2011 at 08:56 | |||
Одлично видео, но дали забележавте колку маневри мораат да направат. Тоа е проблем на станици кој не се пролазни.
Една локомотива ја донесува композицијата а друга ја отпремува. Тоа е случај и во двете иначе прекрасни станици Keleti и Nyugati во Будимпешта. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #142 Posted: 05-Feb-2011 at 13:47 | |||
Старата железничка била проточна или не? Има некои како се викаа тие бампери ли беа што стојат. Или само некои перони зашто пругата продолжувала.
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #143 Posted: 05-Feb-2011 at 14:47 | |||
Не одсегогаш и двете биле овакви на сите перони, иначе има доста овакви непроточни железнички станици низ Европа. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #144 Posted: 05-Feb-2011 at 23:52 | |||
Брутално добро видео! Ама што викаш за Скопје, тешко дека може да се долови некој приближен ефект, макар сообраќајот да биде на максимум. Ај што нашата станица е проточна (за среќа), ама ни депото не е поставено баш поволно за некој посилен видео впечаток. Битно станицата ни е поефикасна, а за вакви клипчиња ќе се задоволиме од други места Инаку ме изненади интензитетот на сообраќај на клипот. Знае некој колкав процент држи станицата од вкупниот број железнички патници во Будимпешта? И колку е развиен внатрешниот патнички железнички сообраќај во Унгарија. Еве уште две интересни убрзани клипчиња што ги најдов у фејворитс кај типот Уметност на склопување на композиции на ранжирна станица. Ова би требало да е кај Цирих: Навала на долги TGV кобасици на приодот кон Gare de Lyon во Париз |
||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #145 Posted: 03-Mar-2011 at 15:53 | |||
... ќе сообраќа на јапонските железници. "Возот го претставува самиот врв на јапонската технологија, не само поради брзината, туку и заштитата кон околината, сигурноста и механичките перформанси. Покрај тоа, возот на патниците им овозможува врвен комфорт и најдобра услуга", истакна Томојоки Ендо, директор на групацијата. Новата генерација брзи возови доаѓа по пауза од 14 години, но чекањето се исплати, ако се видат перформансите и комфорот кој ги нуди возот, вклучувајќи ги и дополнителните услуги кои вклучуваат јадење и пиење. Мрежата на брзи возови во Јапонија е отворена дамнешната 1964 година. Иако тие се движат со просечна брзина од 300 километри на час, со леснотија можат да забрзаат и до 443 километри на час. Освен што се брзи, возовите на "Shinkansen" се и исклучително сигурни. Во 46 години постоење, немало ниту една поголема несреќа. За точноста најдобро говори фактот што на пресметани 200 илјади возења, просечното доцнење на брзите возови било само 6 секунди http://www.time.mk/read/24e015e306/a4c7e62ed3/index.html |
||||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #146 Posted: 03-Mar-2011 at 16:03 | |||
Од 64-та имаат таква мрежа!!! Тоа е 19-20 години по завршување на Втората светска војна... Јапонциве се луди дефинитивно и заедно со Германците и Кинезиве се едни од најтрудољубивите нации на планетава. Ќе се изнаслушаме допрва од нив.
|
||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #147 Posted: 04-Mar-2011 at 03:53 | |||
Ако збориме конкретно за железница, со оглед на големината на земјите и други фактори, веројатно Кинезите ќе ги засенат и Јапонците и Германците Околностите во Кина се токму идеални за поместување на досегашните поимања на патничкиот железнички транспорт. Бојан има напишано одлична статија баш за вртоглавиот развојот на брзата железница во Кина: http://www.build.mk/?p=4635 |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #148 Posted: 04-Mar-2011 at 11:21 | |||
И додека јас пишував, Кинезите рушат рекорди. Не можеш да ги престигнеш. |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #149 Posted: 18-Mar-2011 at 19:03 | |||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #150 Posted: 18-Mar-2011 at 20:57 | |||
Да не се обидуваат да индуцираат создавање на корални гребени? Инаку не би имало никаква смисла толку метал кој може да се рециклира, вака да оди во неповрат. Особено со денешниве цени на металите. |
||||
Makedonij
Senior Member Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2185 |
Quote Reply #151 Posted: 18-Mar-2011 at 21:58 | |||
I jas istoto go mislev!
|
||||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #152 Posted: 18-Mar-2011 at 22:25 | |||
Нездрава работа... Но мислам дека имаат некој план.. за џабе не ги фрлаат во вода
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #153 Posted: 19-Mar-2011 at 00:53 | |||
Проект на MTA
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #154 Posted: 19-Mar-2011 at 01:08 | |||
Ужасот во Јапан
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #155 Posted: 20-Mar-2011 at 01:24 | |||
Уште неколку снимка од земјотресот во Јапанија
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
Quote Reply #156 Posted: 24-Mar-2011 at 19:54 | |||
А гледајте го ова:
Транссибирска железница
Основные вехи строительства
Официально строительство началось 19 (31) мая 1891 года в районе близ Владивостока (Куперовская падь), на закладке присутствовал цесаревич Николай Александрович, будущий император Николай II. Фактически же строительство началось раньше, в начале марта 1891 года, когда началось строительство участка Миасс — Челябинск. Одним из видных руководителей строительства одного из участков был инженер Николай Сергеевич Свиягин, в честь которого названа станция Свиягино. Часть необходимых грузов для строительства магистрали были доставлены Северным морским путём, учёный-гидролог Н. В. Морозов провёл 22 парохода из Мурманска к устью Енисея[6]. Регулярное сообщение между столицей империи — Санкт-Петербургом и тихоокеанскими портами России — Владивостоком и Дальним по железной дороге было установлено в июле 1903 года, когда Китайско-Восточная железная дорога, проходящая через Маньчжурию, была принята в постоянную («правильную») эксплуатацию. Дата 1 (14) июля 1903 года ознаменовала собой также ввод Великого Сибирского Пути в строй на всём его протяжении, хотя в рельсовом пути был перерыв: через Байкал приходилось переправлять поезда на специальном пароме. Непрерывный рельсовый путь между Санкт-Петербургом и Владивостоком появился после начала рабочего движения по Кругобайкальской железной дороге 18 сентября (1 октября) 1904 года; а спустя год, 16 (29) октября 1905 года, Кругобайкальская дорога, как отрезок Великого Сибирского Пути, была принята в постоянную эксплуатацию; и регулярные пассажирские поезда впервые в истории получили возможность следовать только по рельсам, без использования паромных переправ, от берегов Атлантического океана (из Западной Европы) до берегов Тихого океана (до Владивостока). Конец строительства на территории Российской империи: 5 (18) октября 1916 года, с пуском моста через Амур близ Хабаровска и началом движения поездов по этому мосту. Карта Транссиба.
Красной линией на карте обозначена Транссибирская магистраль (основной маршрут), зелёной — Байкало-Амурская магистраль, синей - исторический маршрут, черной - промежуток южного пути в Сибири И тоа пруга долга 9288,2 km, направена за 13 години!
А нашиве:
1. Пруга Бељаковце - Ѓуешево ( сега нема шинобус ниту до Бељаковце, а имаше, зашто дел од пругата, шините, праговите и спојките е украден)
2. Автопат Долно Којнаре - Табановце ( 7,5 Km, го прават веќе неколку години!).
Што повеќе да се каже? Што?
Знам дека отидов of topic, но многу се нервирам поради ваквата неспособност.
|
||||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #157 Posted: 24-Mar-2011 at 20:10 | |||
Добро сега, Трансибирската железница е градена во едни сосема различни историско/политички услови, и мислам дека не е баш адекватна споредбата. Далеку од тоа дека треба да ни биде оправдување за нашата неспособност! Вината треба да се бара само во нас и во никој друг!
|
||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
Quote Reply #158 Posted: 24-Mar-2011 at 20:23 | |||
Но запамети дека е градена на крајот на 19-от век. Каква технологија тие имале тогаш, а каква имаме ние сега? |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #159 Posted: 27-Mar-2011 at 19:59 | |||
И нешто езотерично, достигнувањата на Северна Корејa и нивните херои во железницата.
И првата асихрона локомотива произведена во Северна Корејa. Узивајте ! Edited by Vladimir P - 27-Mar-2011 at 20:01 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #160 Posted: 09-Apr-2011 at 19:15 | |||
Со воз директно од Германија до Кина09.04.2011 | Автор: Мк Фондови
Најголемиот железнички превозник во Германија, концернот „Дојче Бан“ планира да отвори редовна железничка линија за теретни сообраќај со Кина.Директната линија во должина од повеќе од 2.000 километри, ќе се движи јужно од Монголија, преку територијата на Казахстан, Русија, Белорусија и Полска и е пократка од другите маршрути, северно од Монголија. http://daily.mk/cluster3/bcd4a10e9f1ffec78c61581b3b31edc9/678478 |
||||
Post Reply | Page <1 678910 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |