Kлучка Бит-Пазар |
Post Reply | Page <1 6789> |
Author | |||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #141 Posted: 25-Jul-2009 at 08:16 | ||||
Деновиве видов по телевизија се врти еден клип под логото на град Скопје со тридимензионален анимиран приказ како треба да изгледа новиот сообраќаен режим по клучкава Бит-Пазар. Мислам дека вчера на МТМ телевизија го видов (не беше урбани вести, во склоп на епп беше). Па ако го начека некој нека го сними или па подобро ако можеме изворно да го набавиме.
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #142 Posted: 26-Jul-2009 at 19:19 | ||||
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #143 Posted: 27-Jul-2009 at 13:05 | ||||
Клучката денеска е пуштена во употреба. Се надевам нема и тука да се деси некој лом како со клучката од неколку метри погоре.
Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 13:05 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #144 Posted: 27-Jul-2009 at 13:08 | ||||
Самата клучка и нејзините технички карактеристики се доволен лом |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #145 Posted: 27-Jul-2009 at 14:55 | ||||
mnogu e glupo sto mostot ne go rekonstruiraa ne znam dali nekoj pominal od tamu , uff prasina, izgreban asfalt, trebase i toa da go napravat , ama kako sto vidov stavija malku asfalt ama i toa propadna vo zemja od dupkite, sramota e da go ostavat taka na vakva nova klucka
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #146 Posted: 28-Jul-2009 at 00:02 | ||||
Не толку поради тексто, повеќе поради сликата...
Колку само се забележува импровизацијата! |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #147 Posted: 28-Jul-2009 at 01:01 | ||||
- Со изградба на клучката целосно е реконструиран и постојниот натпатник и е обновена постојната атмосферска канализација. Поставено е ново улично осветление, тротоарите се поплочени со павер-елементи и се наместени соодветни сообраќајни знаци.-
Koj naptatnik bre, za toa ja celo vreme zboram , niso do toa ne e napraveno ama aj.. neka lazat a poeni neka zimaat drugi luge |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #148 Posted: 28-Jul-2009 at 01:57 | ||||
митатос стварно штета за мостот, идеална шанса... еве 2 слики од skopje.gov.mk (незнам зошто али ми личат како да се од седумдесетите )
|
|||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #149 Posted: 28-Jul-2009 at 02:51 | ||||
Еве од сликата во утрински подобро се гледа колку е реконструирано .... |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #150 Posted: 28-Jul-2009 at 03:40 | ||||
„На ниво“, како впрочем и проектот во целост. |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #151 Posted: 28-Jul-2009 at 11:58 | ||||
uste edna vest da vi kazam ni svetilkite ne se zameneti ,glupo mi e sto se falat deka napravile nesto koe ne go napravile, trebase i opstinata malku so gradot da ja zavrsat i taa rabota na mostot zdravje ke cekame podobri vreminja ,a tie slikite se takvi oti sigurno ima prasina vo objektivot hhehe
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #152 Posted: 29-Jul-2009 at 02:41 | ||||
Толку жардињери по градов се направија во последнива година, па срамота е овој дел од стотина метри да остане така без жардињера. Колку што ми текнува од клучкава накај чаир има еден краток дел жардињери или грешам?! Доколку има, мислев да се продолжи постојната жардињера по клучката. Edit: Тачно има жардињера и тоа од двете страни. Обавезно треба градот да размисли да го пополни прсоторот со жардињера па да се добие константна жардињера од судот од јаја-паша. Edited by lslcrew - 29-Jul-2009 at 02:43 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #153 Posted: 29-Jul-2009 at 03:13 | ||||
Еве две high-res слики од mia.com.mk
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #154 Posted: 10-Sep-2009 at 19:14 | ||||
Немавме апдејт после пуштањето на клучкава, а нема смисла да не документираме барем некои работи што бодат очи.
Инаку, ги повикувам градските власти и планерите на клучкава, да посочат барем еден пример од цела планета, на клучка со толку субстандардни карактеристики. Или тоа, или барем нека аплицираат за гинисова книга на рекорди, барем публицитет да добиеме со „клучкава“. За почеток еве три клипови: 1. Еве како изгледа вртење на теглач со полуприколка на една од петелките. Овде проблемот е најизразен, но не е лимитиран само на оваа локација, а со проблемот се соочува било какво подолго возило. Еве вака Скопје поврзува урбан автопат со еден од своите главни булевари. 2. Еве како изгледа да се помине по една од петелките на клучкава. - 20km/h - молете се да не наиде поголемо возило од спротивен правец - проточност „на ниво“ - вртоглавица загарантирана 3. Еве ја проточноста на една од петелките и од друг агол и тоа со две олеснителни околности: - надвозникот беше празен - автобусите не се „соочија“ со возила од другата страна на проблематичните точки 4. Една светла точка е дека сега функционираат 6 ленти со запазен минимум од 3m по лента. За жал тука завршуваат добрите страни. 5. Петелката кај проблематичната зграда која е новоградба! Дали тука не е преочигледен криминалот при урбано планирање и издавање на дозволи? 6. Еве како изгледа и од горе Овде поголемо возило практично по цел пат е приморано да навлегува повеќе или помалку во спротивната лента. А кога ќе се сретнат две поголеми возила обавезно е натегање и излегување вон коловоз. Бев сведок и на таква ситуација но за жал не успеав да ја снимам. 7. Всушност три од четирите петелки се катастрофа според своите сообраќајни карактеристики. 8. Инаку на клучкава секој прави што сака и се вклучува и исклучува по свое видување. Ова не е ништо, има и такви кои на надвозникот сечат две полни ленти и поминуваат обратно по еднонасочен сегмент за да скратат пат. Полиција врие (полициската станица Битпазар излегува на самава „клучка“ и се гледа на сликава), ама не видов некој полицаец премногу да се вознемири дури и од акробациите што им се случуваа пред нос До кога вака?!? 9. Попладневно закрчување на Цветан Димов кон север. 10. Колоната се протега до Битпазар 11. Од правец на клучка континентал. Претрчувачи има колку што има и возила. |
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #155 Posted: 10-Sep-2009 at 19:46 | ||||
Додека не се реши улицата Цветан Димов нема да се почуствуваат благодетите од оваа инвестиција. Од друга страна, барем за мене, оваа улица е едноставно нерешлив проблем, не гледам начин како би можело да се прошири улицата во толку густо населен простор. Можеби треба да се работи на изградба и проширување на некои од алтернативните правци кон Чаир, на потегот од Автокоманда или Железара кон Чаир за барем тој дел од градот да не ја користи оваа улица.
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #156 Posted: 10-Sep-2009 at 19:54 | ||||
Одлично доловена ситуација Кловер
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #157 Posted: 10-Sep-2009 at 21:48 | ||||
Кловер одлична опсервација на проблемот со пренамена на клучка битпазар. Еве повторно се потврдува она што го имаме зборувано неколку страни поназад дека проблемот не е всушност во самава клучка туку во Цветан димов кој е полуизграден во делот од битпазар до почетокот на паркот во чаир. Со тримилиони евра колку што се потрошени за булеваров можеше многу да се направи во делот на експропријација и пробивање на Цветан Димов. едноставно недоставуваше анализа предходно или симулација каде е проблемот.
А што се однесува до оној објектот погоре што делумно изгледа дека со ќош навлага во трасата на една од рампите, всушност ми изгледа дека тука проблем е тој дворот со живата ограда. Краков можел да има сосема права траса доколку делумно се навлезело во дворот, а тој објект воопшто и да не изгледа дека пречи. |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #158 Posted: 10-Sep-2009 at 22:49 | ||||
Има доста за рушење, но голем дел од тоа е старо и субстандардно. Има и доста времени објекти. Сето тоа секако треба да се урбанизира и е планирано за рушење и со урбанистичките планови. Нема да биде ниту едноставно ниту ефтино, но е неопходно.
И те како е проблемот во самата клучка. Дополнителен и поврзан проблем има со Цветан Димов, ама каква врска има тоа со смешните карактеристики на клучкава?
Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:06 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #159 Posted: 10-Sep-2009 at 23:03 | ||||
Добро фотографија ќе ити важи доколку радисусот е каде ѓто си го нацртал, но во проектов за овој крак конкретно како најблиску до главниот булевар свртувањето од чаир кон автокооманда е поместено нешто поисточно и доаќа меѓу спорниот објект и надвозникот па затоа и поради премалиот простор е навлезено во паркингот но не целосно е навлезено туку дворот (ваљда од џамијата е) не е навлезено и затоа има сега ваков цик-цак. Објектот всушност си е легално испланиран кога на никој не му паѓаше на памет дека ваква егзибиција ќе се прави со клучкава.
А она погоре мислев за парите од клучката да отидеа за булеварот. Edited by lslcrew - 10-Sep-2009 at 23:03 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #160 Posted: 10-Sep-2009 at 23:24 | ||||
lsl баш во меѓувреме едитирав и корегирав во делот за објектот да биде појасно. И ова ти што го кажуваш би ти важело доколку тој крак на клучката не е така згужван ради објектот, ама токму поради него е згужван. Инаку многу се лажеш дека објектот е легален (имање дозволи не го рачунам за легален - исти случај ко кинески ѕид) и дека бил испланиран пред да помислат дека тука ќе прават детелинка. Детелинка тука се спомнуваше уште пред цирка десетина години (побарај по web-архивите на нашите дневни весници најназад што можеш), а објектот е никнат сега скоро. Не знам точно во кој период е граден, ама фигурира само на последната Google Earth снимка (од 16.07.2007) изгледа во фаза на привршување на карабината (се гледаат столбови за најгорниот кат). На претпоследната снимка (од 10.07.2005) нема ни трага дека се спрема некаква градба. Класична урбана мафија! Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:41 |
|||||
Post Reply | Page <1 6789> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |