Коридор 8 |
Post Reply | Page <12345 54> |
Author | ||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #41 Posted: 20-Dec-2009 at 01:45 | |||
...и ако евентуално се расипе некој Шпанец...
Мама миа, Африка чентрале! Сега разбирам зошто се расипуваат локомотивите. Ги исклучувам локомотивите 408 и 410, но се сеќавам дека на форумов се говореше пред некој месец дека 661-146 е реконструирана и е со парен генератор. Тоа значи дека некои локомотивите, како што се 144, 220, 237 и останати се со расипан парен генератор. |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #42 Posted: 20-Dec-2009 at 13:50 | |||
Новиот „шпанец“ е на пробно тестирање низ пругите на МК
И еве го како ми пролета МЖ 712-101/102, без можност да го усликам подобро
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #43 Posted: 21-Dec-2009 at 00:09 | |||
постар но пообемен текст кој е во ред и тука да се постира http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=32834#32834
|
||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #44 Posted: 21-Dec-2009 at 00:20 | |||
МЖ 661-146 е реконструирана пред некој месец и беше со исправен парен генератор но не знам од која причина парниот генератор од оваа локомотива е префрлен на МЖ 661-238...
|
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #45 Posted: 17-Feb-2010 at 19:23 | |||
Еве едно решение за пругата која треба да не поврзе со Албанија. Според мене ова е идеално: Од Сопотница до кичево, од кичево до Дебар па од Дебар во Албанија
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #46 Posted: 17-Feb-2010 at 19:41 | |||
Ама дали е погоден теренот особено од албанска страна, па и од Кичево до Дебар? Плус тоа Охрид и Струга би останале и понатаму отсечени, а поготово Охрид мислам може да генерира голем патнички сообраќај.
Добра страна на планов е што би се оформил прстен, но прстенот секако треба да го оформиме без разлика на коридор 8. Edited by Cloverstack - 17-Feb-2010 at 19:42 |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #47 Posted: 17-Feb-2010 at 20:26 | |||
Сепак мора двете страни да се согласат за нова траса, иако твојот предлог на тој терен е преамбициозен.
Еве неколку слики од грдата реалност на некој локални правци во Албанија. А Clov ги даде другите разлози |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #48 Posted: 17-Feb-2010 at 21:49 | |||
Ау, па ова е за превоз на стока!!
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #49 Posted: 17-Feb-2010 at 22:12 | |||
Еве и нешто многу поубаво - Охридско езеро од другата страна
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #50 Posted: 17-Feb-2010 at 22:34 | |||
Првите две слики неможам да ги сфатам, како ѓубре да носат наместо луѓе. А втората слика е ''wow'' вистински пејзаж... (само бункерите малце ја грдат сликата ама ако) |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #51 Posted: 17-Feb-2010 at 22:40 | |||
Навистина спектакуларна траса покрај Охридското езеро
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #52 Posted: 17-Feb-2010 at 22:41 | |||
Еве и видео на железницата од таа страна на Охрид
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #53 Posted: 18-Feb-2010 at 00:21 | |||
Дали е точно дека до мај-јуни годинава, ќе биде готов планот и испитувањата на теренот, за железницата која треба да се гради кон албанија, и само планот чини 1 000 000 евра ??? Edited by Danielbtmk - 18-Feb-2010 at 00:31 |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #54 Posted: 18-Feb-2010 at 00:50 | |||
Ова веќе е трета студија, па ....
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #55 Posted: 18-Feb-2010 at 13:44 | |||
Ај можи ќе почнат со градење... ама јас искрено се сомневам :S
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #56 Posted: 11-Mar-2010 at 14:06 | |||
Добри вести за генералниот урбанистички план на Крива Паланка, кој директно го тангира коридорот 8:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=79&PID=60795#60795 |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #57 Posted: 06-May-2010 at 14:59 | |||
Деновиве заврши рокот од 1 година за студијата за коридорот 8 од страна на бугарската фирма „Евротранс проект“, се надевам дека ќе го презентираат.
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #58 Posted: 22-May-2010 at 03:59 | |||
|
||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #59 Posted: 30-Jul-2010 at 17:08 | |||
Во 2011. реално може да се обезбедат средства за железничката пруга кон БугаријаКон крајот на 2011 и почетокот на 2012 година се очекува да се обезбедат средства за изградбата на делот од железничката пруга од Куманово до Бугарија. - Се надевам дека во 2011 година реално може да ги обезбедиме финансиските средства и потоа да почнеме со изградбата и реконструкцијата на постоечкиот дел од железничката мрежа од Коридорот 8, изјави денеска во Софија министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески по средбата со неговиот бугарски колега, Александар Цветков. Се очекува кон средината на септември да се изработи физибилити студија и студија за влијание врз животната средина за што се обезбедени средства во висина од 500 илјади евра од Европската банка за обнова и развој. - Тоа е првичен чекор за обезбедување на финансиски средства за да почне изградбата на Коридорот 8, најпрво кон Бугарија, а потоа и кон Република Албанија, нагласи министерот Јанакиески. На средбата со Цветков било разговарано и за либерализацијата на железничкиот соообраќај во Бугарија каде во моментот оперираат десет компании, како и за гасификацијата и авиосообраќајот. Министерот Јанакиески го информирал својот бугарски колега и за прогресот што државата го прави во делот на концесијата на патиштата каде се очекува кон крајот на август и почетокот на септември да бидат познати компаниите кои ќе одат во втората фаза. Договорено е да се обноват и мешовитите работни групи за размена на искуства. Коридорот 8 е значаен не само за трите балкански држави туку и за европските земји затоа што е предвидено тој да ги поврзува пристаништата во Бари во Италија и Бургас и Варна во Бугарија. На македонска страна припагаат 313 километри од кои постоечки се 154 километри од Кичево до Куманово, додека од бугарска страна недостигаат околу два и пол километри за поврзување со Македонија. За комплетирање на железничкиот дел од овој паневропски коридор Македонија, Бугарија И Албанија имаат потпишано Меморандум за заедничко лобирање пред меѓународните финансиските институции за обезбедување на потребните средства. http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/vo-2011-realno-moze-da-se-obezbedat-sredstva-za-zeleznichkata-pruga-kon-bugarija |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #60 Posted: 15-Aug-2010 at 17:15 | |||
Коридорот 8 на слеп колосек15.08.2010 16:14Огромен број декларации за значењето на коридорот 8 стојат потпишани во функционерските фиоки. Но, на терен само проекти на хартија за железничка траса кон Албанија, кон Бугарија пак недовршени остануваат мостовите и тунелите. „Треба да се најдат начини тоа да се реализира, посебно да се поврзе бугарија , македонија со албанија“, вели Касам Зендели од северозападната комора на Македонија. Пругата кон бугарија е предизборен адут на сите политичките партии - инвестицијата за која се потрошени 123 милиони долари пропаѓа. Неколкуте тунели низ кој возовите треба да стигнат до Бугарија се недовршени, овде изградени се само 100 метри, работите се стопирани пред шест години, а машините и опремата оставени на забот на времето. Овие луѓе биле главни во надзорот, но сега кога изграденото пропаѓа не сакаат да зборуваат. Се уште стојат и импровизираните населби, каде престојувале работниците, на нив се присетува и оваа жена која секојдневно им готвела. „Работев шест години од 96 до 2003 година во кујна, добро беше додека имаше финансии се работеше, одеднаш се прекина“, вели Лиле Стојановска. Локалните жители сега крадат цели арматури од недовршените мостови, што се оставени незаштитени и опасни за детската игра. Само еден од овие бетонски носачи чини 20 илјади евра, направени се во 2001 година, но наместо да бидат поставени на мостот, тие стојат далеку од него, оставени надвор, некои дури и паднати и прашање е дали воопшто може да се употребуваат. На Македонската страна недовршени се 23 километри, а на Бугарска два километри. Недостигаат неколку стотици милиони долари. „Подобрување на инфраструктурата било да е патна било да е железничка инфраструктура ќе биде еден позитивен сигнал за внатрешните и за надворешните инвеститори, освен економската и политичката клима во земјава“, рече Касам Зендели. Коридорот 8 обединува неколку земји,од Италија, преку Албанија и Македонија до Бугарија и претставува една од најсилните транспортни врски, но Македонија е заробена во својата финансиска немоќ да ги доизгради. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=126393 Edited by La Linea - 15-Aug-2010 at 19:19 |
||||
Post Reply | Page <12345 54> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |