build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 29-Nov-2008 at 18:31
Za pari kolku sto znam za tramvaiite ke se obezbedat od evropskite fondovi (negde okolu 50 milione evra) ne me fakajte za zbor.



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 02-Dec-2008 at 11:35
За трамвајот ќе се потрошат 211 милиони евра



Скопје
Над 211 милиони евра ќе се одвојат од градскиот буџет за изградба на трамвајот, според програмите за развој на среден рок што треба да ги усвои советот на градот. Во овие програми се предвидува како ќе се трошат пари за ГИС-системот, за уредувањето на градежното земјиште, за изградба и реконструкција на магистрални и на собирни улици, за отпадните води во општината Аеродром, за реконструкцијата на Градскиот парк, за регулацијата на реката Вардар во околината на Рашче, како и за центар за управување и контрола на сообраќајот. Програмите ќе бидат составен дел од буџетот на градот за идната година.

За трамвајот се предвидува да се земе заем од 32,6 милиони евра од Европската инвестициска банка, а преостанатиот дел да го плати градот. Годинава за оваа намена ќе се потрошат 830 илјади евра, 17 милиони идната година, 24 милиони во 2010 година, 31 милион во 2011 година и уште 138 милиони евра потоа.

- Изградбата на трамвајот е капитален проект со кој ќе се обезбеди современ систем за превоз па патници, намалување на времето за патување и на емисијата на штетни гасови, како и заштеда на енергија - се вели во образложението на одлуката.

За географскиот информациски систем (ГИС) во наредниве години ќе се потрошат 268 милиони евра, а со него треба да се обезбедат просторни податоци за да се зголеми ефикасноста во работењето. Околу 23 милиони евра ќе се обезбедат за уредување на градежното земјиште, односно за изградба на комуналната инфраструктура. Изградбата на булеварите Илинден, Србија, Теодосиј Гологанов, Видое Смилевски-Бато, Македонска војска и други, како и за реконструкција на кејот „Димитар Влахов“ од левата страна на Вардар кај поранешната приградска автобуска станица ќе го чинат градот 27 милиони евра. Проблемот со отпадните води во Аеродром покрај Вардар ќе се решава со три милиони евра, со кои треба да се изгради и пречистителна станица. Градскиот парк, пак, ќе добие нов лик со нови зелени содржини, осветлување, уредени пешачки патеки, ограда на првиот дел, како и клупи и канти со 3,7 милиони евра. Околу два милиона евра ќе чини опремувањето и обезбедувањето софтвер за управување и контрола на сообраќајот, со кој треба да се обезбеди електронска контрола на крстосниците и со тоа да се заменат сообраќајните полицајци.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=252&ArticleID=12644

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 02-Dec-2008 at 13:46

За географскиот информациски систем (ГИС) во наредниве години ќе се потрошат 268 милиони евра


WTF....Или новираниве па помешале баби и жаби, бројке и слова или овие од градов се тотално несериозни.. Ма каков тоа они ГИС ќе прават, што чини како тунелот под плоштад заедно со Крушевска Република.....
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 02-Dec-2008 at 18:32
neli trebase da pocnat so rabota?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 02-Dec-2008 at 20:07
se prasuvam koj moze da ni razgovari ?'?..... jas mislam deka nema pocnato znaete vie  1 mesec=1 godina kaj nas za tramvajot
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 03-Dec-2008 at 00:54
Јас мислам дека во лудоста взаемно се дополнуваат и надлежните и неписмените новинари. Бре што богата испадна нашава држава само за неколку години би се вложиле 100 мил евра за нови автобуси + овие 250 милиони. Ако вложат 50% од најавената сума (но јас сум за распределување на овие пари во различни инфраструктурни проекти во градот) би бил многу задоволен. Иначе мислам дека на следниот градоначалник треба прв приоритет да му биде тунелот под Пл. Македонија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 03-Dec-2008 at 01:40
CROTRAM беше еден месец на тестирање во Софија, каде што веројатно ке се купат најмалку 25 возила. Истата машина продолжува на тестирање во Букурешт. Постигнуваат завиден успех. Инаку според квалитетот и рокот на достава милсма дека Кончар се најдобар избор за наши услови. Една машина чини нешто повеќе од 1 милион евра. Одлични се!!!

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 03-Dec-2008 at 12:48
И јас навивам за Кончар, вакви трамваи му требаат на Скопје. Со Кончар ќе биде полесно да се договориме, деловите секогаш имаме, а би можело и велешка Колска да ни ја лиценцираат да ги поправа и одржува трамваите. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 11-Dec-2008 at 13:46
Костовски разгледува трамваи во Шпанија
Скопје
Градоначалникот Трифун Костовски од вчера престојува во работна посета на шпанските градови Мадрид и Сарагоса, каде што треба да посети фабрика за трамваи и да види како се гради лесната железница во шпанскиот главен град.

Од градската управа информираат дека делегацијата од Скопје ќе го посети Регионалниот конзорциум за јавен транспорт во Мадрид и ќе се сретне со Карлос Кристобал Пинто, раководителот за истражување. Овој состанок е организиран од ИДОМ и СИКЕ, проектанти и надзори на изградбата на метрото и на трамвајот во Мадрид. Ќе има средби и со Аурелио Ројо, интернационалниот директор на јавното претпријатие „Метро де Мадрид“, како и со Педро Калво Поч, член на извршниот одбор на Мадрид и раководител за безбедност и мобилност во советот на тој град.

Костовски потоа ќе отпатува во Сарагоса и ќе ја посети тамошната фабрика за трамваи и за возови „Трам фактори оф КАФ“, каде што ќе му се прикаже презентација на трамвајската мрежа во градот.

Закажана е и средба со Хуан Алберто Белоч, градоначалникот на Сарагоса, а ќе се организира и свеченост на која ќе се потпишат договорите за збратимување на двата града.

За време на престојот во Шпанија делегацијата од градот ќе ја придружува Методија Белевски, македонскиот амбасадор во таа земја.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=261&ArticleID=13428
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 11-Dec-2008 at 14:02
да се прошета малце Big%20smile
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 11-Dec-2008 at 14:34
a ova e da odere tramvaj sto ke ni go ukrasuva plostadot za nova godina,da vidi koj najdobro ke liciBig%20smileLaughBig%20smile 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 11-Dec-2008 at 23:12
Какво лицемерство, каков транвај какви бакрачи, сега на крај на мандат, почиња да биде трагично ова се со костовски

Иначе еве што се вози во Барцелона






Tram details:-
20 Alstom Citadis trams, numbered 01-20, operate the services. Their details are:-
Total capacity: 218 people (72 seated).
Rolling stock (number of units): 20 trams.
Commercial speed: 20 km/h
Maximum speed: 70 km/h
Speed in the city: 50 km/h
Vehicle length 33 m.
Outside width of 2.65 m.
Single-decker tram (30 cm over the rail), Alstom Citadis 302 model, modular composition, bidirectional, with doors on both sides and two driving cabins.



Edited by Vladimir P - 11-Dec-2008 at 23:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 12-Dec-2008 at 12:01
Moram da priznaam deka tramvajot vo Nica mi e favorit vo evropski ramki, barem od ona sto go imam videno. Sega skoro e voveden pred 2-3 godini i moram da priznaam deka e prekrasno resenie za gradot.
A i ovoj vo Barselona ne e losBig%20smileLaugh! Barselona vsusnost ima isto taka fenomenalno resen plan za tramvajot pa taka vo celiot grad tramvajot e KOMPLETNO odvoen od ostanatiot soobrakaj, sto nema da bide slucaj i so Skopje!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 15-Dec-2008 at 20:18

Шпански фирми за трамваи ќе го посетат Скопје

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра

Сања Наумовска

Претставници од три фирми од Шпанија што се занимаваат со изградба на трамвајски пруги и производство на вагони во јануари ќе дојдат во Скопје. Средбата е договорена минатата недела за време на посетата на градоначалникот Трифун Костовски на Мадрид и на Сарагоса.

Костовски, заедно со делегација на Градот Скопје, ја посети и фабриката КАФ во Сарагоса, која ги произведува сите видови шински возила, од трамваи до супербрзи возови. Трамваи на шпанската фабрика денес се возат во Рим, Даблин и во Анкара. Во Мадрид, Костовски ја посети и градската контролна соба од која се контролираат метрото, трамвајот, лесната железница и автобускиот превоз во градот.

Фабриката КАФ моментно гради и трамвајска мрежа во Анталија, која преку јавно-приватно партнерство ќе ја стопанисува во наредните 20 години. Во КАФ, градоначалникот Костовски се информирал за можностите за изградба и концесионирање на скопската трамвајска мрежа, како и за шпанските вагони. Во зависност од луксузот во нив, варира и цената на изградба на еден километар мрежа, кој може да достигне до 12 милиони евра. Во оваа цена спаѓа и изградба на депо, систем за надзор и за наплата на билети. Вагоните можат да имаат климатизација, поголем простор за стоење или, пак, за седење, различен квалитет на столчињата, внатрешен информативен систем и друго.

„Посетата беше одлично организирана, бидејќи делегацијата од Скопје се запозна со целокупниот начин на одвивање и управување со градскиот сообраќај во двата града. Тоа е организирано на еден импресивен начин и со оглед на збратимувањето со Сарагоса и фактот што и таму сега почнува изградба на трамвајска мрежа, постои можност за понатамошна размена на искуства“, вели Горан Арнаудовски, претставник на шпански компании во Македонија.

Во овие два града, вели Арнаудовски, јавниот сообраќај е субвенциониран од државата и градските власти, поради што и може толку современо и добро да функционира, а од друга страна, да има социјална, а не економска цена. На истиот принцип ќе работи и КАФ со трамвајот во Анталија во времето на концесионирањето.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6CAA2765383E9A4D855C412910121974
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 15-Dec-2008 at 21:13

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 15-Dec-2008 at 21:16
И што ќе направат Шпанците во Скопје??? Ќе се прошетаат, ќе достават можеби и најдобри проекти и Трифун за 3-4 месеци веќе нема да биде градоначалник, а следниот од инает нема да продолжи со нив, ако не се реши и скроз да го забатали ЛРТ-то ради претходникот. ПАТЕТИКА... не заслужува коментар целава ситуација, а за цената од ракав плесната и да не почнувам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 15-Dec-2008 at 21:19
Originally posted by Andrej_LJ

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!


Тоа може да ти го објасни едино Сања лично...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 15-Dec-2008 at 21:22
Да ти кажам се сомневам дека и Сањето има можност да го направи тоа  LOL
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 16-Dec-2008 at 12:04
Луѓе погледајте го буџетот на градот Скопје за 2009 година, јас го прочитав(може да го најдете на www.skopje.gov.mk). За наредната година Трифун Костовски планира 440 милиони денари да издвои за трамвајот, при што се планира целосна изградба на депото и шинскиот чвор во градот и нешто помалку од милион евра за изградба на шините низ Аеродром. Ова не се воопшто мали пари!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 16-Dec-2008 at 12:05
Пардон, целосна изградба на шинскиот чвор во Депото во Ново Лисиче!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.