Квалитет на воздухот во Скопје |
Post Reply | Page <1 1213141516 41> |
Author | |
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #261 Posted: 17-Jan-2013 at 20:26 |
изгледа зот толку јарболи низ градов та вентилатор ваму вентилатор онаму и ќе се пролуфтира утре воздухот впрочем поефтина опција од дислоцирање фабрики,рушење брани,рестрикции за возила итн. ајде држи муабетот и за итно осовременување на филтрите по оџаците,но повторно тоа нема да го реши утре никаквиот провев,и без тоа скопската магла од секогаш била проблем за дишни патишча |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #262 Posted: 17-Jan-2013 at 21:56 |
Најлесно и најевтино е да се дислоцираат жртвите на труењето 3 метри под земја, многу поевтино и многу поисплатливо отколку дислоцирање на загадувачите. |
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #263 Posted: 28-Feb-2013 at 10:21 |
МАКЕДОНИЈА | 28. FEBRUARY 2013 - 9:45
Големата загаденост на воздухот предизвикана од стариот возен парк Загадувањето на воздухот во голема мера е резултат на согорувањето на горивата од возилата од возниот парк во Р.Македонија. Согласно податоците од државниот завод за статистика и податоците со кои располага Групацијата на импортери на моторни возила, при Сојузот на Стопански Комори на Македонија, во Р.Македонија секојдневно се експлоатираат околу 400.000 возила, кои го сочинуваат активниот возен парк стар до 20 години. Најголем дел од возилата од возниот парк во Македонија односно околу 80% од возилата немаат заштитни филтри и емитуваат огромна количина на штетни честички ПМ10 и ПМ 2,5, во атмосверата. Овие возила имаат катализатори од првите генерации кои со оглед на староста на возилата не функционираат и со тоа не ги исполнуваат ниту декларираните норми Токму затоа групацијата на импортери на моторни возила при ССК, апелира за воведување на нормата Еуро 4 за половни возила во првиот квартал од 2013 година. Во Скопје мерењата на штетните честички на воздухот покажаа дека загадувањето е 20 пати поголемо од дозволените граници. Според европските стандарди максимално дозволената граница е 50 милиграми на кубен метар. Најголемо е загадувањето во главниот град, кое пред се е предизвикано од стариот возен парк односно старите возила, кои се најопасни за здравјето на граѓаните, посебно старите дизел системи со нивните издувни честички. Според анализата на Светска Банка објавена неодамна во Македонија годишно умираат по 1.350 луѓе како резултат на загадувањето на воздухот со ситни лебдечки честички ПМ10 Во извештајот на Светска банка е наведено дека доколку Македонија се насочи кон намалување на честичките ПМ10 и ПМ2,5 до вредностите на европскиот лимит, во тој случај со тоа ќе се избегнат 800 смртни случаи, илјадници денови во изгубена продуктивнос, а тоа ќе резултира со 151 милион евра во здравствени заштеди годишно. Значаен е фактот дека новите возила се карактеризираат со ниска емисија на ЦО2 и штетни честички во воздухот, и истите располагаат со посебни филтри кои ги задржуваат штетните канцерогени честички и не ги пуштаат во атмосферата. Во 2012 година е остварена најниската продажба до сега. Во 2012 година се продадени 4.816 нови возила односно 73% помалку во однос на 2008 година кога беше остварена највисока продажба. Поради драстичниот пад на продажбата на нови возила, практично не само што не се обновува возниот парк, туку се зголемува староста на возниот парк во Македонија Сметаме дека сега е моментот да се реализира нашето барање за воведување на нормативот Еуро 4 за половни возила, бидејќи согледувањата се дека со увозот на преку 114.000 користени автомобили во последните три години е задоволен социјалниот момент кај граѓаните кои не беа во можност да купат нов автомобил. Тие успеаа да го заменат својот престар автомобил со стар автомобил кој и понатаму не одговара на еколошките стандарди. http://sitel.com.mk/golemata-zagadenost-na-vozduhot-predizvikana-od-stariot-vozen-park Edited by HugoGoulding - 28-Feb-2013 at 10:21 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #264 Posted: 28-Feb-2013 at 17:44 |
Од дотичната телевизија на насловот "Големата загаденост на воздухот предизвикана од стариот возен парк " требало како новинари и да постават прашање - "А кој тоа е одговорен за носење на кршот од ЕУ во МКД"
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #265 Posted: 28-Feb-2013 at 18:43 |
Ако сакаат да се продаваат нови коли нека ги стимулираат банките за поволни кредити и лизинзи, нека ги намалат каматите,
Ако сакаат да го намалат увозот на возила кои емитуваат штетни гасови, нека ја зголемат царината за нив, а нека ја укинат за еуро4+ Може не баш реална но сепак многу по убава опција од оваа што сакаат да ја направат. И сега што,пак за 1-2000 евра колите ќе рипнат на цена? |
|
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #266 Posted: 28-Feb-2013 at 21:05 |
ако се направи истражување ќе се заклучи дека голем дел од возилата заглавени во сообраќајниот метеж превезуваат само 1-2 патници.
ако се смени навиката, ако се организира подобро јавниот превоз, единствено тогаш може да очекува намалување на загаденоста на воздухот. |
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #267 Posted: 12-Mar-2013 at 20:49 |
Nikoj ne go recka narodot deka sekoj den poleka umira so svojte najbliski truejki se,duri i na izbori.
Pcovisuvame poleka kako bolni kucinja,da ne ti se veruva: 1.Partijata na vlast vetuva novi katni garazi,teniski igralista.. i sl. 2. Opozicijata vetuva ke sadele trevnici i ke obnovuvale muzei na grad Skopje. Se znae koi se zagaduvaci na Skopje ne ja vrtite temata nakaj kolite, ete vi pogore edna platena dusa na klipot koj ja smeni prikaznata otkako mu go kupi 50% vesnikot. Istite koli vozat i na leto pa ne e vozduhot vakov. Inaku kolite sto se uvezoa vo prosek se EURO 3 ne samo katalizatori tuku i dpf filtri za cesticki imaat. Toa se 3 avionski stanici podobri otkolku pred da bide donesen zakonot za uvoz. Edited by Oxygen - 12-Mar-2013 at 20:49 |
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #268 Posted: 22-Apr-2013 at 18:31 |
Некој се загржи за масакрот во Скопје, дрќава сооучесник со тоа што ги остава и ништо не презема.
ДОМ бара одговор од инспекторите: кој е фантомскиот загадувач од Железара? http://www.plusinfo.mk/vest/89598/DOM-bara-inspektorite-da-otkrijat-koj-e-zagaduvachot-vo-Zhelezarnica Доколку инвеститорите во услови на криза немаат можност да инвестираат во опрема која ќе придонесе за намалување на загадувањето на воздухот, зошто Владата не обезбеди поддршка за кредити за инвестирање инсталации кои ќе значат намалено загадување и подобро здравје и за вработените и за околното население? Доколку недостасува стручен кадар и опрема во инспекциските служби, зошто не се обезбедат буџетски средства за да се надмине проблемот? Edited by Oxygen - 22-Apr-2013 at 18:33 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #269 Posted: 22-Apr-2013 at 18:41 |
Треба да се сликаат и облаците кои излагаат од Усје....страшно
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #270 Posted: 22-Apr-2013 at 19:11 |
Абе уште филтри да и купиме на Железарница. Водата ние им ја плаќаме, струја веројатно користат некои повластени тарифи, па уште сега немале пари за филтри, па буџетски средства требало за ова. Како само за вакви работи немаат пари, а секоја година завршуваат во добивка, спонзорираат разни манифестации, сопственикот има уште десетици други фирми и тој немал пари да издвои за да купи филтри. За ова постои една поговорка која вели: Мижи асан да ти баам, навистина не знам што повеќе да кажам.
Инаку, вакви облаци забележав и во неделата кога бев на Водно, јасно се гледаше како излегуваат од Железарницата. Срамота. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #271 Posted: 04-May-2013 at 10:18 |
Можеби текстов се однесува повеќе на загаденоста во цела Македонија, сепак повеќето претпријатија се присутни во Скопје, па така еве што пишува Дневник денеска:
Датум:
03.05.2013, 18:42 ПОРАДИ KРИЗАТА, УШТЕ ДОЛГО ЌЕ НИ БИДЕ ВАЛKАНО Металургијата побара одлагање на екостандардите Металуршката
индустрија ги нема стотината милиони евра потребни за да ги воведе сите
еколошки стандарди до 1 април 2014 година и во изминатиов период сите
металопреработувачки капацитети побараа одлагање на крајниот рок
од Министерството за животна средина. Поединечни барања со образложенија
и нови предлог-рокови доставиле „Макстил“ АД Скопје, Скопски легури,
„Југохром фероалојс“ ДОО Јегуновце, „Фени индустри“ с. Возарци,
Kавадарци, „Арчелормитал“ Скопје. Законот за животна средина овозможува
одлагање до 2019 година на поединечни капацитети, со одлука на Владата.
Дотогаш може да чадат и да загадуваат исто колку и досега. Соња Христовска Цементарница според прописите Од „Усје“, кои не добија можност за одлагање, велат дека веќе ги исполниле сите барања на А-интегрираната еколошка дозвола. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #272 Posted: 12-May-2013 at 11:21 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #273 Posted: 12-May-2013 at 11:23 |
Еха, ова и на Кремиковци може вода да му носи! Само затворање на Железарата е спасот и единствената логична иднина за железара на 1 километар од центар на главен град. Типичен безумен мастодонт од комунизмот!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #274 Posted: 12-May-2013 at 20:37 |
не е за скопје,ама овде го постирав бидејќи ненајдов слична тема СУДСКИ СПОР НА УРБАН ИНВЕСТ ПРОТИВ ФЕНИ Фени загадува и ќе треба да плати Фени индустри загадува и на Урбан инвест треба да му плати надомест на штета од 600 илјади денари. Вака пресуди Основниот суд Велес по тужбата на компанијата Урбан инвест од кавадаречко Возарци против Фени индустри заради загадување на животната средина со прашина и чад. Фени индустри ќе треба да плати дополнителни 13 милиони денари за нематеријална штета и да преземе мерки за да го спречи натамошно нанесување штета. Урбан Инвест поднесе тужба против Фени поради големото загадување со нечистотија од прашина и чад при обработката и транспортот на рудата. http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/feni-zagaduva-i-kje-treba-da-plati |
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #275 Posted: 10-Jun-2013 at 23:22 |
Тајната на нашите Металурзи. Сега ми е јасно зошто чади Макстил така темно. Па не се нормални има ли по опасно нешто од ова.
МУ СЕ ЗАКАНУВА ЛИ ЕКОЛОШКА КАТАСТРОФА НА KАВАДАРЦИ? „Фени“ бара да користи повеќе отпадна гума во печките http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1CD66E635FEF0F49BB4A1A0A78106380 |
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #276 Posted: 20-Jun-2013 at 08:05 |
Na zdravje im prodolzija rokot do 2019 godina da mozat da ne trujat kako gorivo i gumi da palat. Neznam dali od Aerodrom, Lisice i Centar ke ostane nesto do 2019.
Ние сме тоа што дишеме, загадувачите на воздухот ја чинат државата 250 милиони евра годишно!Поради кризата, металопреработувачките комании добија можност наместо до април 2014 година, еколошки дозволи да обезбедат до 2019 година. http://faktor.mk/archives/54086?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nie-sme-toa-shto-go-disheme-zagaduvachite-na-vozduhot-ja-chinat-drzhavata-250-milioni-evra-godishno Edited by Oxygen - 20-Jun-2013 at 08:06 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15191 |
Quote Reply #277 Posted: 23-Jun-2013 at 20:48 |
Железара, на дело
|
|
За сè има вторпат
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #278 Posted: 23-Jun-2013 at 21:03 |
Завчера, петок, 21 јуни 2013, од Милениумскиот Крст на Водно едвај се гледаше Скопјево, облакот од гасови беше толку голем и толку густ, што буквално делуваше како градот да е во урнатини како резултат на бомбардирање или земјотрес. Ама еве, заврна и тоа не слаб град, бев во Ченто кога почна да врне, градот што заврна беше со големина на лешници, сигурно веќе утре, понеделник, 24 јуни 2013, нема да има никаква трага од облакот, освен ако Железара повторно проработи со полна пареа како што беше во четвртокот, 20 јуни 2013, кога црниот чад ме натера да помислам дека има пожар во Гази Баба или во Железара, но како што знаеме, лошите вести брзо патуваат, а со оглед на фактот дека немаше никаква вест за пожар, набрзо стана јасно од каде дошол црниот чад. Edited by Dexter26 - 23-Jun-2013 at 21:07 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15191 |
Quote Reply #279 Posted: 30-Jun-2013 at 12:04 |
Во меѓувреме, Железара
|
|
За сè има вторпат
|
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #280 Posted: 26-Aug-2013 at 09:05 |
Железара попладнево... (ФОТО)
http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/zhelezara-popladnevo-foto |
|
Post Reply | Page <1 1213141516 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |