build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 26-May-2010 at 15:51

Чартер-летови од Скопје до Бургас

Македонската туристичка агенција „Адриатик Маврово“ и бугарската компанија „Бест вакејшн“ од јули воведуваат чартер-летови од Скопје до Бургас.

Авионите на компанијата Булгариан ер чартер секој понеделник, почнувајќи од 19 јули, па до 23 август, ќе ги пренесуваат македонските туристи од скопскиот аеродром „Александар Велики“ до бургаскиот аеродром Сарафово.

- Идејата за воведување аранжмани со вклучен чартер-лет меѓу Скопје и Бургас е стара повеќе од четири години. Последниве години визниот режим меѓу Македонија и Бугарија беше главниот проблем поради кој оваа идеја не можевме да ја реализираме. Македонските туристи што годинава ќе летуваат на плажите на Сончев Брег, Несебар, Созопол, Поморје, Обзор Китен, освен со автобуси и 15 часа возење, ќе може на плажите на јужниот брег на Црното Море да стигнат со авион за еден час - вели Бојан Иванов, сопственик на „Бест вакејшн“.

Иванов верува дека со укинувањето на визите летово македонските туристи повторно ќе се вратат на бугарската ривиера, а посебно на јужниот брег поради потоплата морска вода, поголемиот број сончеви денови и интересните содржини што ги нудат тамошните туристички центри.

Интересно е што за туристите што на летување ќе заминат со авион, „Бест Вакејшн“ и „Адриатик Маврово“ организираат наградна игра во која главната премија е џип Aktyon од корејската автомобилска компанија Ssang Young. (Д.Ј.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C89E24A1F65AE6408B1F4C8E0B87650F
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 27-May-2010 at 22:05

ДАРКО МИЛАЧИЌ, ЕДЕН ОД СОПСТВЕНИЦИТЕ НА КОН ТИКИ ТРАВЕЛ , МЕТРОПОЛИТАН ИНВЕСТМЕНТ ГРУП И МАТ ЕРВЕЈС

МАТ ервејс ќе ја поврзе Македонија со светот!

МАТ Еврејс и Македонски Ерлајнс се потполно два различни правни субјекти. Не постои никаква поврзаност ниту сопственичка, ниту управувачки помеѓу нив. Не постои ниту еден менаџер од МАТ Ерлајнс кој управуваше со оваа компанија, а сега да работи во МАТ Ервејс. Сите тие приказни се неточни и тоа се само некои гласини кои претпоставуваме се случија поради сличноста на имињата на компаниите. Нашите авиони ќе летаат со македонско знаме, а стартуваме веднаш штом деновиве ја добиеме дозволата за летање



Г. Милачиќ, неодамна Кон Тики Травел и Метрополитан инвестмент груп од Белград влегоа во македонскиот авиобизнис. Формиравте нова компанија МАТ Ервејс. Колку ве чинеше оваа инвестиција?

Значи Метрополитан инвестмент груп и Кон Тики Травел формираа нова, сосема нова компанија МАТ Ервејс на која со некогашниот МАТ Ерлајнс единствено заедничко им е предзнакот МАТ и ништо повеќе. МАТ Ервејс е со потполно нова сопственичка структура, со сосема нов капитал, со потполно нов менаџмент. Од септември лани кога ја формиравме компанијата, па досега, инвестиравме 5 милиони евра во Македонија. Еден дел од инвестицијата е искористен за купувањето на новиот авион 737-500, кој го излицитиравме и купивме на аукција во Лондон. Авионот се наоѓа во Белград, потполно е сервисиран и можам да кажам дека во регионот ова во моментов е најдобар авион. Тој ги има најновите ресурси за сигурност. Другиот дел од инвестицијата се средствата неопходни за тековно работење на компанијата МАТ Ервејс. Веќе имаме 60 вработени, а платите на месечно ниво се 60 до 65 илјади евра.

Колку е планираниот буџет за годинава?

Планираниот буџет за оваа година е скоро 10 милиони евра. Тоа подразбира купување на нови авиони и вработување на нови луѓе. Покрај тоа ние отворивме и агенција Кон Тики скај во Скопје и во Охрид преку која ги продаваме аранжманите кои одат од Белград. Штом ќе бидеме оспособени да летаме, македонските државјани ќе можат директно од Скопје да летаат на сите дестинации кон кои ќе ги води Кон Тики травел, а тоа се десетини илјади дестинации. Планираме да воведеме и лет Белград - Охрид за да го поврземе и туризмот помеѓу Македонија и Србија кој веќе живее.

Кој беше вашиот мотив, токму сега во време на економска и финансиска криза, да инвестирате во Македонија?

- И во време кога пазарите паѓаат и кога растат вие мора да изберете добар момент и да го оцените бенефитот за вложување на вашите пари.. Ние тоа го видовме во Македонија. Сметаме прво дека не постои чартер-компанија, авиокомпанија ни на српскиот ни на македонскиот пазар која е сериозна и која е дефинирана како чартер-компанија. Но, за нас побитен беше односот на државата кон инвеститорите, кон економската криза. Видовме дека ова е проактивна Влада со јасно дефинирани цели и дека оваа Влада во овој момент многу подобро ја носи кризата во однос на некои други влади во регионот. Слушајќи го и почитувајќи го првиот човек на македонската Влада и гледајќи што тој всушност се работи, тоа беше дефинитивно еден од мотивите за влез на овој пазар. Сметаме дека нашата инвестиција е сигурна, и дека не сме згрешиле.

Дали сопствениците на новиот МАТ Ервејс имаат каква било поврзаност со стариот менаџмент на МАТ?

- МАТ Еврејс и Македонски Ерлајнс се потполно два различни правни субјекти. Не постои никаква поврзаност ниту сопственичка, ниту управувачки помеѓу нив. Не постои ниту еден менаџер од МАТ Ерлајнс кој управуваше со оваа компанија, а сега да работи во МАТ Ервејс. Сите тие приказни се неточни и тоа се само некои гласини кои претпоставуваме се случија поради сличноста на имињата на компаниите. Јас морам да кажам дека ние го одбравме името МАТ, затоа што сметаме дека бизнисот е двонасочна улица и дека ние добиваме нешто од државата, а тоа е дозвола за летање, а од друга страна сакаме нешто и да и вратиме. Кон Тики преку оваа компанија ќе го поврзе македонскиот пазар со преку 50 аеродроми во регионот и со земјите пошироко. Значи, практично ќе има една македонска чартер-компанија која достојно ќе ја претставува Македонија. Тоа верувајте е основниот мотив поради кој ние го задржавме тоа МАТ.

Новата компанија ја опремивте со нов авион. Дали планирате да ја проширите флотата?

- Со еден авион кој го имаме е нереално да очекуваме да ги превеземе сите патници кои веќе практично ги имаме во резервација. Во бизнис-планот предвидовме земање на уште два авиона, што значи дека би ја дуплирале нашата инвестиција од 5 на 10 милиони евра до крајот на годинава. Покрај тоа успеавме да направиме одлична соработка со српската компанија Авиогенекс, потпишавме и договор со кој би направиле врска помеѓу македонскиот и српскиот пазар. Со три авиони ние веројатно за брзо време ќе бидеме еден од најголемите извозници во Македонија.

Под чие знаме ќе лета копанијата МАТ Ервејс?

- Ќе летаме под македонското знаме кое ќе биде на нашиот авион. бидејќи сакаме тоа да биде партнерски и двонасочен однос со македонската држава. МАТ Ервејс ќе биде еден од амбасадорите на оваа земја.

Дали презедовте дел од вработените од МАТ Ерлајнс?

- Донесовме сосема нов менаџмент, а што се однесува до останатиот персонал, направивме тим кој може сериозно да се носи со големите европски компании во чартер-делот. Зошто јас би вработувал стјуардеси од Белград кога сум сведок дека во Скопје има преубави девојки, кои можеби би можеле да ја работат оваа работа. Што се однесува до пилотите, имаме тројца кои се искусни пилоти од ЈАТ и кои поминаа специјална обука за овој тип авиони.

Кои се плановите за работа на новиот авиопревозник во Македонија?

- Наша идеја е чартер-сообраќај и како Кон Тики да станеме глобален играч. Не е исклучено по одредено време да се јавиме со барање за редовен авиосообраќај во Македонија. Сакаме прво да се докажеме дека сме добар чартер-превозник, а потоа да аплицираме за редовен авиосообраќај. Мислам дека ние во Македонија во наредните три до пет години веројатно ќе прераснеме во една сериозна авиокомпанија со чартер и редовен сообраќај.

Дали ја поднесовте потребната документација за добивање дозвола од Агенција за цивилно воздухопловство и кога очекувате дека ќе можете да се вивнете над македонското небо?

- Не можам да речам дека Агенција за цивилно воздухопловство не работи на нашето барање и тоа крајно професионално. Но, верувам дека работите можат малку да се забрзаат. Документацијата е одамна доставена, направен е чек на авионот и извештај дека тој е исправен да полета. Ние сега седиме во еден вакуум и бараме од АЦВ само да ја забрзаат работата. Гледајќи ја папирологијата на авионот кој го имаме во сопственост, финансиските средства што се тука на сметка, кои се гаранција на нашиот бизнис, Агенцијата практично дозволата може да ни ја издаде веднаш. Ова е многу сериозна инвестиција и ние не сме компанија која дојде да раскажува приказни.

Колкав приход очекувате од работата за годинава?

- Доколку ја добиеме дозволата во наредните пет до седум дена, бидејќи сезоната тргнува на 15 јуни, имаме сигурни 10 милиони евра промет за четири месеци. До крајот на годинава мислам дека вкупно 15 милиони евра приход е остварлив, а не би ме изненадило доколку тоа биде и повеќе.

Што доколку во предвидениот рок не ја добиете дозволата за летање?

- Доколку во наредните пет до седум дена не ја добиеме дозволата ние ќе се повлечеме од Македонија. Се надевам дека до тоа нема да дојде во интерес на двете страни.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=0D9AE60EBB3A9748879026836D117DFA
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 29-May-2010 at 18:35

Се воведува чартер-лет Истанбул - Охрид

До средината на јуни годинава ќе се воспостави директен чартер-лет од Истанбул до Охрид, со што се очекува бројот на турски гости што ќе ја посетуваат Македонија значително да се зголеми

Очекувањата се големи со оглед на тоа што деновиве во посета на Македонија беа триесеттина новинари од највлијателните турски медиуми, кои направија репортажи за нашата земја, пренесе МИА.

- Првата промоција веќе помина со објавување текст во еден од тамошните магазини. Најмногу внимание им се посвети на Охрид, Струга, Вевчани и Скопје. Ги промовиравме селскиот туризам, традиционалната македонска храна, охридската пастрмка - вели Филип Стефановски од туристичката агенција „Летс травел Балканс“.

Според него, за разлика од минатата година, за оваа сезона интересот за Македонија се зголемил за 20 отсто. Продажбата на Македонија ќе оди заедно во пакет со Косово и со Хрватска, а цените на аранжманите ќе се движат од 299 до 799 евра. Македонија е интересна за Турците поради нивната историја, која е тесно поврзана со македонската, но и со создавачот на нова Турција, Кемал Ататурк, и со Музејот за него, кој се наоѓа во Битола.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52810221237&id=9&prilog=0&setIzdanie=21994
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 29-May-2010 at 22:36
Ne znam dali porano ne sum sledel no mislam deka godinava ima edna ubava tendencija na zgolemuvanje na carter letovite do Ohrid.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 02-Jun-2010 at 22:19
МАТ ервејз ќе добие дозвола за летање идната недела
 
 
Инспекцискиот надзор над воздухопловот на МАТ ервејзџ е планиран за понеделник во Белград. Во тек е постапка за запишување на авионот во регистарот на воздухоплови на Република Македонија, а последната фаза е сертификација на компанијата. Тоа, според информациите на АЦВ, се очекува да се случи во текот на наредната недела


Агенција за цивилно воздухопловство (АЦВ) се уште не и ја издаде дозволата за летање на компанијата МАТ ервејз. Од Агенцијата велат дека процедурата е обемна и дека се работи на приложената документација.
- Во согласност со меѓународните стандарди и регулативи постапката за добивање на оперативна дозвола на МАТ ервејз е влезена во втора фаза, односно од страна на инспекциски тим на Агенцијата за цивилно воздухопловство се врши инспекциски надзор над организацијата на МАТ ервејз - велат од АЦВ.

Оттаму потенцираат дека инспекцискиот надзор е во функција на утврдување на исполнување на условите на организација за управување со постојната пловидбеност и организација за техничко одржување.

Инспекцискиот надзор над воздухопловот на МАТ ервејз е планиран за понеделник во Белград. Во тек е постапка за запишување на авионот во регистарот на воздухоплови на Република Македонија, а последната фаза е сертификација на компанијата. Тоа, според информациите на АЦВ, се очекува да се случи во текот на наредната недела.

Од МАТ ервејз велат дека ги чекаат претставниците од АЦВ да дојдат во Белград и да ја проверат потребната документација се со цел работата да се заврши што е можно побрзо, односно пред почетокот на туристичката сезона како би можеле да се реализираат веќе договорени аранжмани.
- Агенцијата за цивилно воздухопловство несомнено крајно професионално и темелно работи на издавањето на дозволата. Ги очекуваме деновиве во Белград и се надеваме дека оваа процедура ќе финишира во набрз можен рок - вели Дарко Милачиќ, еден од сопствениците на МАТ ервејз, како и на српските Кон тики травел и Метрополитан инвестмент груп.

Кон тики травел и Метрополитан инвестмент лани во септември во Македонија формираа нова компанија, МАТ ервејз. Оттогаш досега имаат инвестирано 5 милиони евра во Македонија. Еден дел од инвестицијата е искористен за купување на новиот авион боинг 737-500", кој во моментов е најдобар авион во регионот. Другиот дел од инвестицијата се средствата неопходни за тековно работење на компанијата МАТ ервејз, во којашто се вработени веќе 60 лица.

Планираниот буџет за оваа година, како што потенцира Милачиќ, е речиси 10 милиони евра и е наменет за купување на нови авиони и вработување на нов кадар.
- Отворивме и агенција Кон тики скај во Скопје и во Охрид преку која ги продаваме аранжманите кои одат од Белград. Штом ќе бидеме оспособени да летаме, македонските државјани ќе можат директно од Скопје да летаат на сите дестинации кон кои ќе ги води Кон тики травел, а тоа се десетини илјади дестинации низ целиот свет. Планираме да воведеме и лет Белград - Охрид - додава Милачиќ.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 05-Jun-2010 at 15:29

MAT Ервејс: Почеток со работа за неколку дена

Новата македонска чартер авиокомпанија формирана со српски капитал „Мат Ервејс“ денеска соопшти оти е во завршна фаза обезбедувањето документација за добивање дозвола  за летање од Агенцијата за цивилно воздухопловство на Македонија и оти ќе почне да сообраќа за неколку дена.

Основачите на компанијата, најголемата српска туристичка агенција Кон Тики Травел и компанијата Метрополитен Инвестмент Груп, во соопштението истакнуваат дека  АЦВ темелно,  професионално и квалитетно ја врши својата работа  и се надеваат наскоро да добијат дозвола за летање со која ќе почнат со работа за неколку дена.

Од авиокомпанијата, која располага со сопствен авион од типот Боинг 737 - 500, информираат дека веќе организирале неколку летови за Охрид.

Според основачите на новата авиокомпанија, поранешната авиокомпанија МАТ, која е во стечај,  нема никаква врска со МАТ Ервејс, ниту пак сопственикот на МАТ Златко Петровски има удел во сопственичката и управувачката структура на новоформираната компанија.

МАТ Ервејс размислува да го промени името за да нема поврзаност со поранешен МАТ, што, како што стои во соопштението, може да се одрази на работењето. - Името и логото на поранешната авиокомпанија ги сочувавме бидејќи сметаме дека  е од национален интерес на Македонија и нејзините граѓани новата авиокомпанија да носи име кое е обележје на државата, но без оглед каква одлука ќе донесеме македонското знаме ќе биде симбол на чартер компанијата, се вели во соопштението.

http://www.time.mk/read/d81f94e5e4/d4f4073e1f/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 05-Jun-2010 at 16:32

МАТ Ервејс размислува да го промени името

05 јуни 2010, 14:07
Извор: Макфакс
Скопје

Српските компании кои ја основаа авио чартер компанијата „МАТ ервејс“ размислуваат да го променат името, поради зачестените поврзувања со старото раководството на авиокомпанијата „Macedonian airlineas“

Ова се наведува во денешната соопштение на основачите на „МАТ ервејс“, упатено до македонските медиуми,  во кое се негира поврзаност со старата компанија.

Реакцијата уследи, откако меѓу македонската јавност вчера беше изнесен сомнеж дека зад новата компанија стои Златко Петровски сопственикот на затворената МАТ.

„Напоменуваме дека старата компанија нема никаква врска со новата, како и дека Златко Петковски нема никаков удел ниту во сопственичката, ниту во управувачката структура на новоформираната компанија, ниту пак постои можност да потпишува било какви документи“, се вели во реакцијата.

Истовремено во соопштението се наведува дека стопостотни сопственици на новата компанија се српски компании, што може да се провери со увид во комплетната документација.

„Компанијата размислува за евентуална промена на името од причина да не доаѓа повеќе до поврзаност со поранешната компанија, што може да се одрази на нашето работење“, стои во соопштението.

Воедно се појаснува дека името и логото на поранешната македонска компанија биле задржани поради национален интерес на Македонија и нејзините граѓани.

Агенцијата за цивилна воздушна пловидба деновиве врши контрола на воздухопловот на МАТ Ервејс по што наскоро ќе се произнесе дали новата авиокомпанија ќе добие дозвола да лета над македонското небо.

http://www.time.mk/read/6a6631a403/bdf003e58b/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 10-Jun-2010 at 15:44

Авионот на МАТ ервејс слета на Александар Велики

четврток, 10 јуни 2010
 
Од „МАТ ервејс“ велат дека по првиот пробен лет кој е најдобар доказ за доверливоста и сигурноста на компанијата, очекуваат македонската Агенција за цивилно воздухопловство да им ја одобри дозволата со која и официјално ќе можат да почнат со работа
 

 
 
Авионот Боинг (737-500) на новата чартер авиокомпанија „МАТ ервејс“ денес слета на скопскиот аеродром. Се работи за долгоочекуваниот пробен лет на релацијата Белград-Скопје.

Од „МАТ ервејс“ велат дека по првиот пробен лет кој е најдобар доказ за доверливоста и сигурноста на компанијата, очекуваат македонската Агенција за цивилно воздухопловство да им ја одобри дозволата со која и официјално ќе можат да почнат со работа.

- Оваа дозвола ќе ни овозможи да ги исполниме сите активности што ги ветивме со цел да се унапредат стопанските, економските и туристичките интеграции на Македонија и Србија на Балканот - рече Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп.

Тој очекува во наредните два дена да добијат сертификат и со тоа да ја започнат сезоната на летови на светските дестинации. Најавува дека во наредниот период ќе бидат набавени други авиони, и ќе се вработи нов летачки персонал - нагласи Милачиќ.

„МАТ ервејс“ е во сопственост на српскиот туроператор „Кон Тики“, а во Македонија и во регионот ќе оперира како чартер компанија за превоз за аранжманите на матичната агенција.

http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=50192
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 13-Jun-2010 at 20:09
На ССЦ налетав на еден многу интересен сајт, кој го следи токот на авионите над Европа во реално време. Еве каков беше тој пред 10 минути: над Македонија моментално немаме ниту еден авион. Исто така може да се кликне на секој авион и излегува информација за дестинацијата и компанијата. На велико европјаните одат на одмори, голем дел од авионите се чартери за Грција, Турција и Бугарија.

http://www.radarvirtuel.com/

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 13-Jun-2010 at 21:01
widete ja svajcarija.....
koga gi vidov site ovie letovi ne se cudev, sum se naucil da mi leta sekoj 2 minuti avion nad klava!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 14-Jun-2010 at 01:08
Картава е испомешана. Што бара лет Барбадос - Велика Британија над Унгарија и уште неколку слични појави? Колку што приметив во главно сообраќајот е концентриран околу Лондон, а другото е дисперзирано по неколку поголеми аеродроми. Западаен Балкан вклучително и Грција се неоптеретени.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 14-Jun-2010 at 01:21
На времето требаше да се инсталираат триста софтвери за ваква работа, добро е што сега е вака лесно достапно  Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 14-Jun-2010 at 10:05
Добра визуелизација во каков мизерен дел од континентот живееме (рака на срце и поретко населен во секој случај). 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 23-Jun-2010 at 04:54

НОВ ВИЗУЕЛЕН ИДЕНТИТЕТ


МАТ ервејс со ново лого, слоган и интернетска страница


Компанијата МАТ ервејс има нов визуелен идентитет - лого, слоган и интернетска страница. На www.matairways.mk посетителите можат да се запознаат со новата компанија, а наскоро, како што соопштуваат од МАТ ервејс, ќе можат да се информираат и за редот на летање, цените и плановите.
- Функционалната, содржински богатата и прегледната интернетска страница на заинтересираните им нуди можност да дознаат се за авиокомпанијата, за авионот боинг 737-500", што ќе ги превезува патниците на бројните европски дестинации, како и за туристичките услуги што ги нудиме во рамките на агенцијата Кон Тики Скај. Кампањата што го следи развојот на оваа чартер-компанија наскоро ќе биде видлива во Македонија, а нашиот авион веќе е брендиран во боите и идентитетот на новиот МАТ - велат од МАТ ервејс.

Новото лого на МАТ ервејс симболизира туризам, патувања и сигурност. Во слоганот "Touch the sky" - Допрете го небото, свртени се пораките кои симболизираат доверба, препознатливост меѓу туроператорите и авиопревозниците.
- Новиот корпоративен идентитет и гарантира на нашата компанија подобра препознатливост на пазарот, но и ќе ги увери македонските граѓани дека сме тим на врвни професионалци кои ќе ја пренесат пораката за стручност и професионалност. Целта кон која се стремиме е со професионален однос да стекнеме углед кај конкурентите во воздушниот сообраќај. Во тек е обука на летачкиот персонал што на најдобар начин ќе ги презентира целите на МАТ ервејс - вели Дарко Милачиќ, еден од инвеститорите на Метрополитен инвестмент груп.

МАТ ервејс минатата недела доби работна дозвола од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=0AFD174E5C265D4D843D492A32BD6894
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 25-Jun-2010 at 05:02

"МАТ ЕРВЕЈС" И "КОН ТИКИ" ТУРБО СЕ ПОДГОТВУВААТ ЗА ЛЕТНАТА СЕЗОНА


Августовски јуриш кон топ дестинациите


-Имаме краток временски период да изанализираме што е најинтересно за македонските граѓани. Пред се мислам на Шпанија и нејзините познати летувалишта, потоа на Италија со Верона, Сицилија, Сардинија. Имаме извонреден однос со Египет и Тунис, па и Турција, а најмалку ќе ја нудиме Грција. Очекувам за 10-15 проценти цените на аранжманите од Скопје да бидат пониски од оние кои "Кон Тики" ги нуди за македонските граѓани од Белград, вели Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп


Новата чартер-компанија "МАТ ервејс" првите туристички аранжмани од Скопје ги почнува кон крајот на јули или на почетокот на август. Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп - еден од основачите на "МАТ ервејс" вели дека најрано за еден месец би можеле да почнат со туристички летови, поради тоа што дозволата за работа од Агенцијата за цивилно воздухопловство ја добија дури на почетокот на месецов.
-Имаме краток временски период да изанализираме што е најинтересно за македонските граѓани. Пред се мислам на Шпанија и нејзините познати летувалишта, потоа на Италија со Верона, Сицилија, Сардинија. Имаме извонреден однос со Египет и Тунис, па и Турција, а најмалку ќе ја нудиме Грција - вели Милачиќ.

Тој уверува дека со цените на аранжманите што наскоро ќе ги понудат ќе ги придобијат граѓаните да патуваат со нив.
-Очекувам за 10-15 проценти цените на аранжманите од Скопје да бидат пониски од оние кои "Кон Тики" ги нуди за македонските граѓани од Белград. Го анализиравме туристичкиот пазар овде и што нудат другите компании и мислам дека сме посилни бидејќи имаме поповолен рабат од другите на најбараните дестинации што ни овозможува ценовно да се позиционираме на пазарот. Очекуваме граѓаните за пониски цени да добијат нешто дополнително. Многу работиме со водичите, правиме излети, работиме на едукација на патниците - истакнува Милачиќ.

Тој најавува дека од следната недела ќе започнат со маркетиншка кампања преку која ќе ја информираат јавноста за летните аранжмани.
-Сакаме медиумски да бидеме конкретни и прецизни, без скриени трошоци што е предност во работењето на "Кон Тики". Кога потпишувате договор со нас, знаете дека тоа е тоа, можете само да добиете - нема зголемување на цените, нема промена на хотелот или откажување на летови. Верувам дека покрај услугите, туристите сакаат да имаат некој вид сигурност, што е наш корпоративен модел на работење - нагласува Милачиќ.

Тој најавува дека планираат од 20 јули да воспостават лет Белград-Охрид со кој ќе носат српски туристи на охридското крајбрежје.
-Преговараме со концесионерот ТАВ за специјални поволности за хендлинг и лендинг на Охридскиот аеродром, како и со хотелиерите во Охрид. Пред потпишување сме на договор со една израелска компанија која носи израелски туристи во Охрид. Практично, "Кон Тики" преку "МАТ ервејс" би носел српски туристи во Охрид, а од Охрид би летал за Тел Авив. Оттаму би носел туристи во Охрид, би ги собирал српските туристи и би ги враќал во Белград - вели Милачиќ.

Во плановите на "МАТ ервејс" е да лета чартер-линии за Германија (Минхен, Франкфурт, Дизелдорф), потоа Цирих во Швајцарија, а размислуваат и за Лондон и Париз, но се уште ја испитуваат исплатливоста на таквите дестинации.
-За Нова година и околу Божиќ очекуваме да ја покажеме целата своја сила бидејќи "Кон Тики" нуди разноразни опции поврзани со Дубаи, Либија, Египет, Тунис, Алжир, Мароко и верувам дека сето тоа ќе биде нешто ново на овој пазар - уверува Милачиќ.

Според Милачиќ, "МАТ ервејс" засега го задржува името и македонското знаме на опашката на авионот.
-Моментално гледам отпор кон името и кон знамето на авионот и размислуваме што понатаму за промена на името. Ние одиме со ново лого, со кампања со цел потполно да се дистанцираме од старата приказна. Ќе остане само стариот предзнак - МАТ. Ако видиме дека и тоа не дава резултати со тоа име, бидејќи луѓето не поврзуваат со старите сопственици и тоа влече некои хипотеки од минатото што ни го отежнува функционирањето, тогаш ќе мораме да го промениме иако ќе ни биде многу жал тоа да го направиме. Затоа апелирам до македонската јавност да не поддржи, а ние ќе им вратиме со подобри услуги и цени и на тој начин ние подобро ќе ја приближиме Македонија до Европа како МАТ - вели Милачиќ.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=804FECAA7FBD94478519815C44A479F8
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 28-Jun-2010 at 13:43

Внимавајте со која чартер компанија летате на одмор!

Македонија е сиромашна земја, но пари за одмор секогаш има. Драстично зголемување бележат чартер летовите за оваа сезона. Дури за 44% повеќе најавени чартери во однос на лани. Пријавени се 137 летови, додека лани од скопскиот аеродром се реализирани само 95 операции.

Зголемениот обем на работа на чартер компаниите сепак носи и ризик за патниците, но и за угледот на тур операторите. Не ретко се случува авионите да доцнат со часови.

“ Најмалку се виновни патниците тоа е договор меѓу туристичките агенции и превозникот, агенцијата треба да отвора очи со кого склучува договор, а патниците да внимаваат какви чартер летови избираат“, вели Драги Поп Стојанов- Туристичка комора на Македонија.

Најчесто соработуваме со авиопревозници од државите каде што летуваат патниците со што гаранцијата е поголема, смируваат агенциите.

“Не може да има откажан лет. Ако авионот има технички проблем, најчесто се оди на друга варијанта, се изнајмува авион од друга авиокомпанија“, вели Никола Голубов- Аурора турс.

Зголемениот број на чартер летови годинава најмногу се должи на бројниот интерес на Македонците за шпанските летувалишта. Кон останатите дестинации фреквенцијата е на ниво од лани.

Бизнисот со чартер летови околу 80%, пред да згасне го имаше домашната авиокомпанија МАТ.
28.06.2010, 13:27
http://www.time.mk/read/0fda7d0f67/5ae8bb392d/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 28-Jun-2010 at 13:58

МАТ ЕРВЕЈС ОВА ЛЕТО ЌЕ ЛЕТА САМО ОД БЕЛГРАД

Зголемен бројот на чартер-летови за Шпанија

Ова лето е зголемен бројот на чартер-летови од Скопскиот аеродром "Алек­сан­дар Велики" кон туристичките дестинации, споредено со летната се­зо­на лани. Во агенцијата за Цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека ла­ни лето биле одобрени дозволи за 95 чартер-летови годинава -137.
"Зго­ле­му­ва­ње­то се должи на 42 чартер-лета повеќе за Шпанија, за Ге­ро­на, Барселона и Палма де Мајорка", велат од АЦВ.
Но­ва­та македонска чартер-компанија "Мат ервејс", и покрај најавите, ова ле­то нема да оперира од Скопскиот аеродром. Поради доцнењето со до­би­ва­ње­то на дозволата за летање од македонските воздухопловни власти, ком­па­ни­ја­та ја пропушти сезоната за склучување аранжмани. "Авионот на 'Мат ервејс' е изнајмен на туристичката агенција од Белград 'Авио Генекс'. Из­да­дов­ме дозвола за прелет на празен авион од Скопскиот аеродром кон Бел­град­ски­от", велат во АЦВ. (А.С.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=4257481A299D9247A5FFD0CFD0FF82AC
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 01-Jul-2010 at 12:42
Скајвингс: До Виена за само 29 евра

Авиокомпанијата “Скајвингс“ само за 29 евра ќе ги превезува патниците на редовната авиолинија за Виена со авионите на “Ерлифт“.

“Со оваа цена за  Виена , Скајвингс го најавува поефтинувањето на билетите на скоро сите дестинации на кои Ерлифт се обраќа редовно. Со што редовниот домашен авиопревозник Скајвингс ќе стане прва авиокопанија од Македонија што ќе може реално да им конкурира на лоњ-цост авиокомпаниите ширум Европа“, соопштуваат од компанијата.
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=73789&kategorija=2
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 01-Jul-2010 at 13:21
Пред некој да се израдува, само да напоменам дека цената е без аеродромски такси, и е во еден правец. Со аеродромски такси ќе кошта 100 евра
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 01-Jul-2010 at 15:56
Добро де, и за радување е. Ипак до сега немало такви цени. Ај да се надеваме ќе се најдат и други и ова ќе повлече чекор.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.685 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.