Градско-приградска железница во Скопје |
Post Reply | Page <1 23456> |
Author | |||||||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #61 Posted: 06-May-2011 at 18:39 | ||||||
Нели мислите дека е време да им се прати целава тема на директорот на МЖ, на градоначалникот на Скопје...
И дали до сега имало некоја ваква идеја која што е јавно објавена??? Најверојатно во 80тите години се зборувало за нешто вакво. (Мислам на градско-приградска железница, не на поврзување со Софија и Тирана) |
|||||||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #62 Posted: 07-May-2011 at 04:19 | ||||||
Krale ne daj gospode da mu tekne na Grcija da go napravi toa sto go napravi porano cela ekonimija ke propadne,a vo isto stvaras konkurencija megu pristanista ako uvezuvas ili izvezuvas ke ja koristis napovolnata varijanta Za patnickiot sobrkaj si vo pravo nema da ima mnogu potreba za Albanija i Bugarija.Se slozuvam so tebe prioritet za patnickiot treba da bide Skopje i oklinata. No vo isto vreme treba da se gradat i povrzuvajne so Albanija i Bugarija za koj nemora da bidi brz voz nego za tovaren sobrakaj no koga gradis treba da zemis vo predvid istata pruga da mozi lesno da se osposobi i za brz voz. |
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #63 Posted: 07-May-2011 at 08:48 | ||||||
Ако Грција го направи истото, дали нашите компании ќе извезуваат преку Бургас?
Ни случајно! Ќе се оди пак на опцијата Бар, ЦГ. И онака тие цело време ни се нудат, и нудат багатела цени што и за нашата економија се поевтини од Солун, ама нашите компании нејќат. Значи кога не може да се пополни постоечката мрежа да биде рентабилна, решението НЕ Е , ај да изградиме уште 2 нерентабилни коридори. Тоа е рецепт за банкрот. |
|||||||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #64 Posted: 07-May-2011 at 13:56 | ||||||
Vo Bar e plitko pristanisteto. Edinstveno dlaboko vo blizina posle Solun e Burgas i Varna.
I daj zadrzete se na temata, na gradsko-prigradska zeleznica! p.s. Zosto koga pisuvam so kirilica izleguvaat nekoi cudni znaci |
|||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #65 Posted: 07-May-2011 at 18:36 | ||||||
Дали имате информација колку е сегашната должина на пругата Скопје-Тетово,преку Радуша?Претпоставувам едно 20 км е подолга спрема опцијата да ја напраеле паралелно со автопатот...уште една голема утка од тогашно време
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #66 Posted: 07-May-2011 at 19:25 | ||||||
Не сум голем познавач на железниците. Зошто трасата оди токму преку Радуша? Дали има таму некои ресурси (руди...) поради кои бил потребен железнички коридор?
|
|||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2664 |
Quote Reply #67 Posted: 07-May-2011 at 19:39 | ||||||
Најверојатно зашто била полесна за изградба, со следење на текот на рекарта Вардар.
|
|||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #68 Posted: 07-May-2011 at 23:11 | ||||||
Бургас и Варна се тотален нон-сенс - праќаш 600км, за да после одат низ закрчениот босфор, и после 2 недели да бидат кај Солун. Патем, Македонија извезвуа 95% во земјите од ЕУ+западен Балкан. Да не се правиме дека толку ни се насушни танкерите инаку испоцркавме. Се уште не видов релевантни податоци (освен политички) со кои ќе се покаже дека линијата до Софија или Тирана е поисплатлива од инвестиција во брза железница Тетово-Куманово. |
|||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #69 Posted: 08-May-2011 at 00:45 | ||||||
Пругата Скопје-Тетово оди преку Радуша од неколку причини. Главната причина е накогашниот рудник покрај самото село, па и самата железничка станица била претоварна. Исто така, да не заборавиме, планината Жеден е полна со пештери и вдлабнатини низ кои понира водата, па не знам колку би било паметно да се градат тунели на ваква локација. Имено и автопатот Скопје-Тетово нема ниту еден тунел.
И да, малку сте се оддалечиле од темава за градско-приградска железница, бидејќи Тирана во никој случај не е предградие на Скопје. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #70 Posted: 08-May-2011 at 20:08 | ||||||
|
|||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #71 Posted: 08-May-2011 at 21:20 | ||||||
Се согласувам со Кловер, ако го земеме за пример автобускиот превоз низ земјава, бројот на автобуси, да речеме од Битола за Струмица или од Кочани за Тетово е сведен на минимум, освен доколку не се работи за соседни градови или попатни центри на кои сообраќаат автобуси за Скопје.
|
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #72 Posted: 08-May-2011 at 23:19 | ||||||
Потенцијалот на релацијата Куманово-Велес е очајно мал. Но со идејата што ја дадов, всушност „хабот“ би бил аеродромот Александар Велики. Тука практично би се вкрстувале линиите Скопје-Куманово и Велес-Скопје, па би било одлично место за оние на кои ќе им треба, да се префрлат на трасата Велес-Куманово. Кога веќе се гради приградска брза железница, таа треба максимално да ги искористува сите потенцијали на делниците на кои сообраќа, за да биде што поисплатлива. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #73 Posted: 08-May-2011 at 23:41 | ||||||
Крале, ај нацртај ја и постирај ја таа мрежа што ја замислуваш со тоа хабот да биде кај аеродромот, па да видиме што ќе ставиме на другата страна на вагата, наспроти „големата“ поволност баш кај Петровец да се префрлиш на воз од Велес накај Куманово (патем првично зборуваше за директни линии Велес-Куманово)
|
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #74 Posted: 08-May-2011 at 23:50 | ||||||
Види, во прва фаза воопшто нема логика ни да се размислува за крак накај Велес. Во прва фаза повторив повеќе пати, доволно е да се направи поврзување кај Александар Велики, да се направи изградба на нова траса (барем во еден дел) накај Тетово, и да се осовремени целата делница да може возовите да сообраќаат со многу поголема брзина. Значи во првата фаза треба да се работи на брзо решение за Тетово-Скопје-А.В.-Куманово. Секако централен хаб и понатаму ќе остане Транспортниот Центар во Скопје. Тоа што го предлагав е во втора фаза, да се направат продолжувања на краците на брзата железница, од Тетово до Гостивар-Кичево, и од А.В. до Велес. Во таа фаза, линијата што доаѓа од Велес сосема природно би застаналува кај А.В., и тука би можеле да се префрлаат сите оние кои немаат намера да одат накај запад, туку би продлжувале на север накај Куманово. Или во обратен правец исто така. Ова не би било само за жителите на Велес побрзо да дојдат до Куманово, туку практично за сите жители на ј. Македонија кои преку Велес одат накај Куманово, а тоа се и Битола, Прилеп, Штип, Струмица и други. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #75 Posted: 09-May-2011 at 01:12 | ||||||
Значи некој од Прилеп што сака да оди во Куманово, со железница ќе стигне до Велес, па таму ќе се префрли на некаква хипертрофирана „приградска“ (а всушност паралелна меѓуградска железница) која до Скопје ќе стигнува преку аеродромот, па таму кај аеродромот уште еднаш ќе менува воз за да стигне до Куманово. Интересно...
Затоа ти викам нацртај, за поубаво да ги согледаме спецификите на таа мрежа. Друга работа... хаб не е секоја станица каде што има трансфер. Со вистински оформен хаб кај транспортен центар, смешно е за идната станица кај аеродромот да се зборува како за хаб, па макар исфорсирале и нејзино директно железничко поврзување према југ. На крајот на краиштата хаб не е само место каде се вкрстуваат повеќе линии, туку место каде возниот ред на тие линии е беспрекорно меѓусебно координиран, а со паралелни хабови на толку мал простор, тешко дека би се организирал ем ефикасен ем координиран ем економичен возен ред. Нема ни зошто, бидејќи вториот „хаб“ кај Александар велики би бил сувишна и неисплатлива работа. И дај конечно да повлечеме линија помеѓу приградска и меѓуградска железница. Концептите се надополнуваат и може да се разгледува нивното заедничко функционирање и координирање, ама не треба да ги мешаме. Не знам зошто упорно во нишкава разглабаш концепти кои дотуркаа и до Кичево. Исто така аман веќе со потценување на К8, барем оваа нишка поштеди ја, бидејќи на таа дискусија не и е тука местото. |
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #76 Posted: 09-May-2011 at 08:54 | ||||||
Сега се обидуваш доста невешто да ми наметнеш концепт за кој јас не се заложив.
Станицата кај А.В. ќе биде централна во тој триаголник (Скопје,Куманово,Велес) и ќе воведе навистина да не се губат 40км во непотребно одење до Скопје за да се отиде на север (или на југ од Куманово). Нема да има никакво „префрлање“ во Велес, затоа што се работи за железница, изгледа си го заборавил тој факт :-) Значи некој што би се качил во Битола би седнал во вагон што оди директно до Скопје (или Куманово ако има економски резон макар и за еден вагон). А вагонот би се прикачил на соодветната композиција на А.В. Ако нема економски резон ниту за еден вагон, тогаш префрлањето би се случило само еднаш - кај А.В. |
|||||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #77 Posted: 09-May-2011 at 09:21 | ||||||
Кловер,
еве за што зборувам. Го забележуваш остриот забец кој настанува кај Зелениково? Тој природно би требало да се поврзе преку А.В. со трасата што оди накај Куманово. Ова е корисно и за сиот товарен сообраќај, кој сега мора да помине низ Скопје Исто така, спомнувањето на Кичево (во подоцнежна фаза), е сосема во ред во она што може да се нарече приградска железница, бидејќи во една осовремена железница, растојанието би се поминувало за 1 час - што цело време го заговарам како концепт Скопје да се растерети, и навистина да прерасне во метропола. Истото важи и на југ, се до после Неготино (практично до Д. Капија) каде исто би се патувало под 1 час до Скопје. А за коридорот 8, немам позитивни коментари во моментов мислам дека е чиста глупа политичка инвестиција без дно, која ја упропасти железницата. Наместо тие средства да се вложеа во осовременување на трасата Куманово-Тетово, тие се фрлија во еден непродуктивен и неисплатлив проект, од чисто политички причини. Ете така ти е кога политиката ќе се замеша кај што не и е место. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #78 Posted: 09-May-2011 at 16:17 | ||||||
Ах бе крале, ти кога ќе се заинаетиш (а тоа е редовна пракса), тогаш и црното станува бело. Ајде едно по едно:
Според делот на кој ти реплицирав (ако концептот го прочистиме од контрадикторностите кои ги вгради во другите постови) хипотетичкиот патник од Прилеп кон Куманово секако би морал да направи два трансфера. Еден кога ќе се префрли од класична железница на приградска во Велес, а друг во „хабот“ кај аеродромот.
Ниту пак ми е јасно какво е тоа префрлање на вагони од од класична меѓуградска, на приградска железница (освен ако навистина сериозно сега почна да се залагаш приградскава да ја прошириме и до Битола). Ниту пак ми е јасно какво е тоа префрлање на вагони доколку барем еден од возовите е моторна патничка гарнитура.
Дополнително, ако патничкиот сообраќај се пренасочи од кај Миладиновци, би се елиминирало кружењето на трасата помеѓу Куманово и Велес, но би се добило кружење на трасата помеѓу Скопје и Велес, што е многу полоша варијанта (не само за домашниот сообраќај, туку и за меѓународниот, бидејќи ниту еден патнички воз нема логика да го заобиколи Скопје). За товарниот исто така не си во право, бидејќи товарниот не поминува преку транспортен центар, туку има скратен пат помеѓу Драчево и Илинден, а на тој пат е и ранжирната станица која е задолжителна дестинација за огромен дел од тој товарен сообраќај. Не сум против тоа патот на товарните композиции долж К10 и дополнително да се скрати, доколку тоа е исплатливо, ама дури и од око се гледа дека има огромна редица многу поголеми приоритети во железницата. Во секој случај, во железница не барај премногу прави линии. Уклучи гугл земја и види како изгледа железничката мрежа во Германија на пример.
Edited by Cloverstack - 09-May-2011 at 16:18 |
|||||||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #79 Posted: 10-May-2011 at 03:55 | ||||||
Decki dali nekoj ima nesto procitano sto stana so zeleznickiot koridorot 8 od damna nisto nema nekoja nova vest.
|
|||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2664 |
Quote Reply #80 Posted: 10-May-2011 at 11:54 | ||||||
Вака ја замислувам трасата и станиците на градско-приградската железница Тетово-Скопје-А.Велики-Куманово (во заградите е даден бројот на жителите во населените места според пописот од 2002 година):
1. станица ЈИЕ УНИВЕРЗИТЕТ
ќе ги опслужува М. Речица (8353), Г. Речица (3977), Д. Палчиште (3395), Брвеница (2918), Г. Палчиште (1356), Д.Седларце (693) и Фалише (546)
2. станица ТЕТОВО кај сегашната Автобуска Станица
ќе ги опслужува Тетово (52915), Џепчиште (4061), Порој (2899)
3. станица ЖЕЛИНО
ќе ги опслужува Желино (4110), Палатица (2516), Стримница (2422), Требош (2388), Сараќино (1087)
4. станица ГРУПЧИН
ќе ги опслужува Добарце (1695), Чифлик (1180), Групчин (968), Копачин Дол (907), Ново Село (667), Рогле (566)
5. станица БУКОВИЌ
ќе ги опслужува Буковиќ (1723), Ласкарци (1190), Чајлане (580), Семениште (559)
6. станица ГЛУМОВО
ќе ги опслужува Шишево (3376), Глумово ( 1683), Арнакија (10770 и Матка (468)
7. станица САРАЈ
ќе ги опслужува Сарај (5232), Кондово (3384), Љубин (2044) и Крушопек (1902)
8. станица ЃОРЧЕ ПЕТРОВ
9. станица ВЛАЕ
10. станица КАРПОШ IV
11. станица КАРПОШ III
12. станица КАРПОШ II
13. станица КАРПОШ I
14. станица ЦЕНТАР
15. станица ТРАНСПОРТЕН ЦЕНТАР
16. станица 11. ОКТОМВРИ
17. станица ВЕРО-АЕРОДРОМ
18. станица ТРИАНГЛА
19. станица МАЏАРИ
20. станица ИЛИНДЕН
ќе ги опслужува Илинден (4931) и Марино (3533)
21. станица АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ
ќе ги опслужува аеродромот, Петровец (2659), Кадино (2090), 'Ржаничино (855), Мралино (820) и Ќојлија (400)
22. станица МИЛАДИНОВЦИ
ќе ги опслужува Миладиновци (1276) и Бујковци (946)
23. станица ДЕЉАДРОВЦИ
ќе ги опслужува Мршевци (651). Дељадровци (532) и Текија (304)
24. станица АГИНО СЕЛО
ќе го опслужува Агино Село (965)
25. станица РОМАНОВЦЕ
ќе го опслужува Брзак (104) и ќе служи за разминување
26. станица ПРЕСЕКА ќе го опслужува Романовце (2794)
27. станица ЧЕРКЕЗИ (ќе се наоѓа на југ од селото) ќе ги опслужува Черкези (3741) и Љубодраг (686)
Линијата ќе продолжи источно, на југ од Куманово и ќе заврши кај Градските Гробишта Куманово, над Соколана
28. станица КУМАНОВО
ќе ги опслужува Куманово (70842), Карпош (5433), Бедиње (2327), Проевце (2321),
Доброшане (1655), Тромеѓа (1298), Д. Којнаре (1286) и Биљановце (1231)
|
|||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||
Post Reply | Page <1 23456> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |