Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page 123 33> |
Author | ||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Инфраструктура (општо) Posted: 04-Oct-2007 at 18:45 |
|||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9E785CE2984DD5479C0335054A3C52FA
Македонија и Бугарија ќе бараат пари за железничко поврзување од ЕУ Нашата држава треба да изгради пруга од 85 километри до границата со Бугарија Министрите за транспорт и врски на Македонија и на Бугарија, Миле
Јанакиески Петар Мутафчиев, се уверени дека железничкото поврзување на
Скопје со Софија ќе биде остварено за време на нивниот мандат.
Македонија треба да изгради пруга од 85 километри до границата со
Бугарија, а од бугарска страна се недовршени само уште шест километри.
Ова го потврдија двајцата министри во Охрид по потпишувањето на
документот за соработка за изградба на пругата, која е дел од Коридорот
8 и се протега од Варна во Бугарија до Драч во Албанија. |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2 Posted: 16-Dec-2007 at 01:09 | |||||
Повторно...
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27285&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
Edited by Cloverstack - 16-Dec-2007 at 01:09 |
||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #3 Posted: 16-Dec-2007 at 01:33 | |||||
Прво директен лет до Софија, сега ова... одлично. Коридорот 8 вклучува и автопат(обиколницата е дел од тој автопат, така?)?
|
||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 16-Dec-2007 at 02:24 | |||||
Да, обиколницата е дел од коридорот 8, ама што се однесува до завршување на пругата, јас не би се радувал без да има нешто поконкретно. Според мене таа треба да е врвен приоритет на државава, ама за жал изгледа не е така... Сега да не испадне дека за се викам да биде приоритет, еве да резимирам... Кога зборуваме за трнаспорт, коридорот 10 веќе функционира и е профитабилен, па во ред е што се одеше на негово завршување (автопатско) и обнова (железница). Но сега кога такви проекти се подготвени и за нив се обезбедени средства, мислам државата треба што побрзо да се посвети на: 1. Пругата кон Бугарија 2. Урбаните автопати во Скопје |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 28-Dec-2007 at 22:37 | |||||
Еве уште нешто малце...
Инаку транспортот на стоки расте со голема стапка веќе подолго време и носи убав приход http://sitel.com.mk/vesti_det.asp?ID=23157&kategorija=%C5%EA%EE%ED%EE%EC%E8%BC%E0
Edited by Cloverstack - 28-Dec-2007 at 22:38 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 13-Jan-2008 at 01:40 | |||||
Од неодамна повторно се обраќа патничкиот воз за Кочани, ама на уникатен македонски начин...
|
||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #7 Posted: 13-Jan-2008 at 17:50 | |||||
КАТАСТРОФА
|
||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #8 Posted: 13-Jan-2008 at 22:35 | |||||
Толку се изнагледав вакви работи, и толку се секојдневие во Македонија, што слатко се изнасмеав кога го гледав. Добро, сепак..... |
||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #9 Posted: 13-Jan-2008 at 22:41 | |||||
Да но барем нека ја укинат тогаш таа линија, додека некој не загинал
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 14-Jan-2008 at 07:13 | |||||
Епа сега и ти сакаш да колеш вол за едно кило месо... Не може да се укинува линија ради тоа што они се заебаваат со рампите. Тој проблем мора да се реши... Требало да се реши уште пред да ја пуштат линијата. Ама ете ти македонска работа Мизерија... Edited by Cloverstack - 14-Jan-2008 at 07:16 |
||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #11 Posted: 14-Jan-2008 at 11:58 | |||||
Токму тоа ми е зборот, не ни требале да је пуштаат додека не си ги средат рампите. А веќе кога не работат јас мислам дека треба да се укине линијата привремено додека тоа не се направи. Безбедноста е поважна од линијата спрема мене. Несфатливо е од јавашлукот и неоговорноста наша да гинат луѓе.
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #12 Posted: 21-Jan-2008 at 16:59 | |||||
Еве овде една железницка карта на македонија. Сметам дека освен пруга со бугарија треба да се постави и прашањето на пруга до охрид. Незнам дали таа што ја планираа за албанија треба од овде да поминува? Мислам дека ваква линија би функционирала најдобро од сите линии во Македонија, и би донела најголем профит гледано од туристички аспект. Ја мислам дека просек карта би цинела 500 денари повратна што е за 250 денари поефтино од автобус којшто е 750. Башка поголема комоција. Дајте прелози, мислења, како ви се свиѓа идејава! |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #13 Posted: 21-Jan-2008 at 17:01 | |||||
Би можело еве гледам од сопотница до охрид има само 30-тина км. А исто може и кичево сопотница па да имаме кружна линија и ќе овозможи полесно поврзување на градовите од западна.
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 21-Jan-2008 at 18:07 | |||||
Сите тие пруги се планирани, а кога која ќе се изгради е вистинското прашање.
Веќе сум кажал, според мене врвен приоритет е железничко поврзување со Бугарија. Инаку да, поврзувањето со Албанија во најголем дел би се поклопило со поврзување на Охрид (Коридор 8). Ама поврзување на Охрид во моментов мислам не е баш преголем приоритет затоа што не знам колкав потенцијал за товарен сообраќај би имала таа пруга (товарниот сообраќај е обично најпрофитабилниот дел на железниците, а во Македонија тоа е многу поизразено и не гледам можност тоа да се смени во блиска иднина). Поврзувањето со Албанија - пред се Драч, би оправдало да се посвети поголемо внимание на тој правец (автоматски и Охрид), ама за жал во Албанија моменталната состојба на железницата е тотално катастрофична. Кога ние би граделе врска со Албанија, ќе треба да е осигурано дека и во Албанија ќе се пристапи на комплетна реконструкција на пругата од Драч до Македонија. Значи нас ни останува во овој момент максимално да работиме на пругата до Паланка, а и оние 2 километри до аеродромот крајно време е да се изградат. Edited by Cloverstack - 21-Jan-2008 at 18:08 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #15 Posted: 21-Jan-2008 at 18:12 | |||||
Абе и да не го изгради албанија својот дел пак ние не губи се, ќе ни остане поврзаноста со охрид, ама кај и да е албанија мислам дека ќе го изгради својот дел, кога тогаш.
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 21-Jan-2008 at 18:18 | |||||
Да градиме чисто врска со Охрид е пропала инвестиција во моментов, а и во догледна иднина. А како дел од коридор 8 реков дека сум за, ама не со такво нагаѓање дека кад-тад ќе изградат Албанците, туку само кога тоа ќе биде цврсто договорено, со обезбедени средства итн.
Edited by Cloverstack - 21-Jan-2008 at 18:19 |
||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #17 Posted: 29-Jan-2008 at 21:22 | |||||
пругата до Бугарија мора да се заврши што поскоро тоа е голем проект и навистина Македонија ќе има поврзаност со цела Источна Европа на многу покус пат него преку Србија
|
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #18 Posted: 29-Jan-2008 at 21:43 | |||||
a dali e pocnato nesto vo izgradbata na prugata kon bugarija ?
do kaj se rabotive . |
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #19 Posted: 29-Jan-2008 at 22:50 | |||||
Во 90-тите за време на ембаргото од грција и санкциите спрема СРЈ, кога дојде нож до коска, почнавме да работиме на пругава. До Бељаковце си имаше стара пруга која е реновирана, а почната е и изградба спрема К.Паланка. После тоа се батали и ден денеска уште спиеме Веќе ми се испомешани евра и долари, ама мислам дека во пругата се инвестирани 100-150 милиони УСД (зависи од кој извор читаш), а потребни се уште 180-250 милиони (исто зависи од изворот). Еве ти неколку слики од еден недоизграден вијадукт: 1. 2. 3. 4. |
||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #20 Posted: 29-Jan-2008 at 22:53 | |||||
ovoj proekt mu e mnogu potreben na nasava drzava barem sekoja godina da odvojat po edno 30-40 miljoni evra taman ke se dogradi za 2-3 godini ama toa e toa pamet
|
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
Post Reply | Page 123 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |