Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1234 44> |
Author | ||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #21 Posted: 09-Dec-2009 at 21:22 | |||||||||||||||||||
Види градот неможе да експропреира две куќи, а ти очекуваш да сузбие вакви колосални грабежи кои се на некој начин еден од неколкуте табу криминали за кои не се збори многу. Еве вака би сакал да изгледа решението. Владата да ги одземе од град Скопје надлежностите во врска со ЈСП и да спроведе стечај, па ревизија од државен и од независен ревизор за две децении наназад, нормално како и финансисика полиција. После тоа очекувам опширна постапка од МВР и некое обвинение во неколку томови од обвинителството. И нормално судска разврска.
А во ЈСП (новото реформирано) прво што ќе се набавува да бидат системи за наплата, фискални каси во автобус, во билетари и пос-терминали фискални за контролори. Отчет на три месеца. Ништо од ова нема да видиме, се додека се сомневаме во постоење на ваква јавно-сообраќајна мафија, такси мафија и слични мафии што о држат на дно јавниот превоз на државно ниво, а воедно тие многу пари од јсп не треба да се биде многу паметен да се претпостави каде се зафршуваат, а дел сигурно во стимулирање на служби како не би потегнале постапки! |
||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #22 Posted: 10-Dec-2009 at 00:31 | |||||||||||||||||||
Извор: build.mk |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #23 Posted: 10-Dec-2009 at 16:46 | |||||||||||||||||||
Мислам дека премалку внимание обрнавме на овој колосален за Скопје настан, а имено купувањето на цели 84 автобуси. Еве изготвив малку информација за автобусите на ЛАЗ кои ги купивме, па да видиме во што ќе се возиме следниве децении.
Едноделните: CityLAZ 12 ДИМЕНЗИИ (должина/височина/ широчина) 12,00 / 2,55 / 3,06 М РАСПОРЕД НА ВРАТИ 2-2-2 ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА 0,35 М ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ (вкупно/за седење) 120 / 24-36 ТЕЖИНА (само возилото/полна) 11200 / 18000 МОТОР DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3) МЕНУВАЧ АВТОМАТИЧЕН ГРЕЕЊЕ ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw ВЕНТИЛАЦИЈА ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ ШАСИЈА ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА. БОЧНИ СТАКЛА БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ ОПРЕМА РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч) 120 ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ 24 Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:56 |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #24 Posted: 10-Dec-2009 at 16:53 | |||||||||||||||||||
Дводелните:
CityLAZ 20 ДИМЕНЗИИ (должина/височина/ широчина) 18,80 / 2,55 / 3,06 РАСПОРЕД НА ВРАТИ 2-2-2-2 ВИСОЧИНА НАД ЗЕМЈАТА 0,35 М ПАСАЖЕРО-СПОСОБНОСТ (вкупно/за седење) 230 / 46 ТЕЖИНА (само возилото/полна) 17000 / 28000 МОТОР DEUTZ BF6M1013 (Еurо 3) МЕНУВАЧ АВТОМАТИЧЕН ГРЕЕЊЕ ТЕЧНОСТ, ГРЕАЧ 30 Kw ВЕНТИЛАЦИЈА ПРИТОДНА, ПРЕКУ ОТВОРИ НА КРОВОТ И ПРОЗОРЦИТЕ ШАСИЈА ВАГОНСКИ ТИП, ГАЛВАНИЗИРАН. ВРАТИТЕ И БРАНИЦИТЕ СЕ АЛУМИНИУМСКИ. АРКИТЕ НАД ГУМИТЕ СЕ ОД НЕРЃОСУВАЧКИ ЧЕЛИК, КОМПЛЕТНО АНТИКОРОЗИВНА ОБВИВКА. БОЧНИ СТАКЛА БЕЗБЕДНИ, ЗАЛЕПЕНИ, ТЕРМИЧКИ ОБРАБОТЕНИ И ЗАТЕМНЕТИ ОПРЕМА РАМПА И ПЛАТФОРМА ЗА (ИНВАЛИДСКИ) КОЛИЧКИ ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕЛЕКТРОНСКИ ПОКАЖУВАЧ НА ЛИНИИТЕ, КЛИМАТИЗАЦИЈА, РАЗГРАНИЧУВАЊЕ НА ВОЗАЧОТ, ВИДЕО-НАДЗОР, СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) МАКСИМАЛНА БРЗИНА (КМ/Ч) 100 ПОТРОШУВАЧКА НА ГОРИВО Л/100КМ 28 Edited by Andrej_LJ - 10-Dec-2009 at 16:54 |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #25 Posted: 10-Dec-2009 at 16:55 | |||||||||||||||||||
Малку општа информација за карактеристиките на двата типа автобуси:
ПАТНИЧКИ САЛОН: Комфорт Градскиот автобус ЛАЗ 12/20 има голем и просторен хол. Нема скали, со што се забрзува самото качување/симнување на патниците. Вентилацијата е осигурена и потпомогната од вентилациони фенови преку покривот, како и внатрешно греење на течност. Големата површина на стакла овозможува лесно проникнување на светлината во салонот. Удобно-распоредените седишта (тип-кофа) се прекриени со издржлив, против-вандалски материјал. Дополнителни удобности: Рампата за колички овозможува брзо и удобно качување на патниците со потреби. Одличната амортизација ги израмнува грешките на патот и ги заштитува патниците од тресење. ШОФЕРСКА КАБИНА: Кабината е одвоена од салонот за патници со преграда која допринесува за топлотна и звучна изолација. Големи панорамни и сферни огледала му овозможуваат на шоферот целосен поглед врз салонот за патници. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #26 Posted: 10-Dec-2009 at 17:01 | |||||||||||||||||||
Тоа што мене лично ми паѓа во очи е автобус со генерално добри карактеристики. Се зависи од тоа колку луксузна опрема ќе изберат нашите. Пред се со тоа мислам на елктронски покажувач на линиите и секако за Скопје- климатизирани автобуси со стакла кои не се отвараат. Исто така на официјалниот сајт на ЛАЗ (од каде е земена и преведена оваа информација), пишува дека моторот е со стандард ЕУРО 3 а не ЕУРО 4 како што се соопшти кај нас. Исто така смешничка е цената, отприлика 10 милиони евра за цели 80 едноделни автобуси. Ајде останува да се надевам дека моите очекувања ќе се исполнат. Честито на граѓаните и гостите на нашиот главен град за новата придобивка и многу години да ги пазиме, за да ни служат овие автобуси.
|
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #27 Posted: 10-Dec-2009 at 17:06 | |||||||||||||||||||
Епа тоа е цена од 125.000 евра / автобус. Ова не е некоја просечна цена. А за тие што викаш електронски за линија покажување, такви има една фирма у маџари кај нас се произведуваат па можеме и домашни да си купиме. Со вакви автобуси би требало и некој нов систем за наплата, освен што би имале автобусите електронски табли, и за автобуските би требало електронски табли. Немора сега по селата, ама барем поширокио центар за почеток.
|
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #28 Posted: 10-Dec-2009 at 17:35 | |||||||||||||||||||
Одлични автобуси! Редно беше. Инаку тендерот за двокатни кога ќе биде спроведен?
|
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply #29 Posted: 10-Dec-2009 at 18:24 | |||||||||||||||||||
Тролејбусите во Стара Загора се од истата фирма,мислам дека Андреј_лј ги објави некаде,сум се возел,супер се.
|
||||||||||||||||||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #30 Posted: 10-Dec-2009 at 18:27 | |||||||||||||||||||
Андреј одличен преглед.
Од ова што можев да го прочитам до сега, задоволен сум со изборот. Немора по секоја цента автобусите да бидат топ марка, сосема е доволно да се функционални, еколошки, релативно квалитетни и со прифатлива естетика. Мислма дека сите овие критериуми ги исполнуваат. |
||||||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #31 Posted: 10-Dec-2009 at 19:12 | |||||||||||||||||||
Сега за сега, мислам дека не треба многу да скокаме...естетиката точно дека е прифатлива (не е space-shuttle, ама за скопски услови е одлично), со тоа што повеќето не сме го виделе дизајнот што е избран, туку материјаливе се извлечени од интернет (не дека не им верувам, ама којзнае какви чуда биле поставени како тендерски услови)...единствено што ме радува сега е тоа што не се работи за двоспратни автобуси (барем еден поголем дел не се такви), за понатаму ќе видиме...
...многу позначајно е да се фати континуитет во одржувањето на овие возила, т.е. ЈСП (или кое и да е), да стане рентабилно претпријатие што ќе може на помали циклуси да прави обнова на возниот парк, а не како до сега, тој период да трае и по 30 години и плус... |
||||||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #32 Posted: 11-Dec-2009 at 01:13 | |||||||||||||||||||
интересна комбинација и доволно ко за освежување, но без СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) ич да не ги купуваат, а ова сигурно ќе им ја крене цената имајќи предвид дека е во дополнителна опрема, незнам зошто но имам чувство дека во тендерскава комисија со волку брзо одлучување и немале баш време да ги проверат и потврдат сите опции во понудите и следствено со тоа да ја вагаат цената, ова по се изгледа било "најефтино-најдобро" веќе неголемо затераната опција, сигурно ја терале на: и така има доволно работите во стандардна опрема кои ќе ги биде па сега за една две плус минус ништо не менува! друга да неречам смешка ќе биде различниот дизајн на двокатните и единечните! смешно но ваков коктел ќе биде раритетна комбинација, ај на крај после ваков избор може и навистина ќе се откажат од двокатните во спротивно повторно кич... а ова со еуро 3 моторот мислам дека ја утнале незнам дали и како мислат со еуро 3 во европа но во догледно време најверојатно ќе треба да ги менуваме или преадаптираме... и на крај ај аирлија нека се кога ќе пристигнат по една година! Edited by Max - 11-Dec-2009 at 02:54 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #33 Posted: 11-Dec-2009 at 01:45 | |||||||||||||||||||
@ Andrej за презентацијата
Инаку Андреј како успеа да ги идентификуваш моделите? Моментално страницата на ЛАЗ е недостапна (надминат бендвит, не баш многу професионално, ама тоа е...), но кога ја разгледав вчера ми се чини видов повеќе од еден модел и кај соло и кај зглобните. А кај моторите има флексибилност. Дури и да им се еуро 3 во стандардно производство, веројатно не е проблем да се инсталира друг мотор, така да немам причина да се сомневам во информацијата што ја лиферуваа од министерство за транспорт. Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 01:46 |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #34 Posted: 11-Dec-2009 at 02:12 | |||||||||||||||||||
Ништо, ќе повелите и друг пат презентации, затоа сме тука.
Да и јас тоа се чудев како страницата им е толку бавна и сега недостапна. Јас вчера и денес убаво ја расчепкав и неа и други руски форуми на тема советско производство на машини (автомобили на руски), односно сите тие XX-МАШ На сајтот имаше секција автобуси, во кои освен овие (и соодветните на овие модели тролејбуси) немаше никакви други градски автобуси. Под ова мислам на класични градски автобуси. Плус ова се најновите модели на ЛАЗ од тој сегмент. Еве до што стигнав јас на руски форум: 1998: ЛАЗ-А073 / ЛАЗ-А0731 ЛАЗ-52529 2001: ЛАЗ-А291 2004-н.д.: ЛАЗ-А183 (CityLAZ-12) ЛАЗ-A152 (ИнтерЛАЗ-10, InterLAZ-10 Low Entry) 2005-н.д.: ЛАЗ-E183 (ЭлектроЛАЗ-12, ElectroLAZ-12) 2006: ЛАЗ-АХ045 «Школярик» 2006-н.д.: ЛАЗ-E301 (ЭлектроЛАЗ-20, ElectroLAZ-20) 2007-н.д.: ЛАЗ-А292 (СитиЛАЗ-20, CityLAZ-20) НеоЛАЗ-12 (NeoLAZ-12) ЛАЗ-AX183 (АэроЛАЗ-12, AeroLAZ-12) ЛАЗ-A183 (ИнтерЛАЗ-12, InterLAZ-12 Low Entry) ЛАЗ-A191 (ИнтерЛАЗ-13.5, InterLAZ-13.5 Low Entry) ЛАЗ-A152 (СитиЛАЗ-10, CityLAZ-10 Low Entry) ЛАЗ-A183 (СитиЛАЗ-12, CityLAZ-12 Low Entry) 2008-н.д.: НеоЛАЗ-10 (NeoLAZ-10) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9, LAZ-Liner 9) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9 «Туристический», LAZ-Liner 9) НеоЛАЗ се туристички ЛаинерЛАЗ се регионални/маршрутки ЕлекртоЛАЗ се тролеите ИнтерЛАЗ е градски но мини, како тие во Солун да речеме АероЛАЗ се за аеродроми (нели со голема платформа и врати на обете страни Имаше и маршрутки, мини-автобуси и меѓуградски па заклучив дека ако овие модели се сега популарни и ги купуваат градовите од Советскиот Сојуз (и др.) ваљда нашиве се одлучиле нив да ги купат! Навистина 10 години и повеќе, ЛАЗ нема други класични градски автобуси освен СитиЛАЗ 12/20. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #35 Posted: 11-Dec-2009 at 02:23 | |||||||||||||||||||
ИнтерЛАЗ 12:
InterLAZ-12 (Low Entry) создан инженерами ЛАЗ на базе модели автобуса «CityLAZ». В основу идеи заложена концепция комфортных перевозок пассажиров на пригородных маршрутах. Компании удалось достигнуть оптимального соотношения между комфортом, безопасностью и современным дизайном. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 12,00 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 2-2-0 Пассажировместимостъ, пас.: полная / мест для сидения 100 / 47-53 ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ПРИГОРОДСКИ АВТОБУС, ФОРМУЛАТА НА ВРАТИТЕ 2-2-0 И МЕСТАТА ЗА ПАТНИЦИ, ОДНОСНО 110 ВКУПНО, ОД КОИ ДУРИ ПОЛОВИНАТА СЕ СЕДИШТА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #36 Posted: 11-Dec-2009 at 02:25 | |||||||||||||||||||
ИнтерЛАЗ 13.5
Автобус InterLAZ-13,5 (Low Entry) создан на Львовском автобусном заводе на базе уже зарекомендовавшей себя модели «CityLAZ». В данной модели сочетаются комфорт, безопасность и современный дизайн. Дизайн «InterLAZ-13,5 LE» соответствует классу современных машин, которые можно увидеть на дорогах Европы. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 13,21 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 2-2-0 Пассажировместимостъ, пас.: полная / мест для сидения 110 / 54-60 ПОВТОРНО СЕ РАБОТИ ЗА РЕГИОНАЛЕН АВТОБУС (СКОПЈЕ-КУМАНОВО/ТЕТОВО), ПОТОА Е САМО СО 2 ВРАТИ И СОБИРА ВКУПНО 110 ПАТНИЦИ, ОД КОИШТО 60 СЕ СЕДИШТА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #37 Posted: 11-Dec-2009 at 02:29 | |||||||||||||||||||
СитиЛАЗ-10
CityLAZ-10 - городской автобус среднего класса с низким уровнем пола в передней и средней части салона. Длина - 10 м, полная пассажировместимость - 89 человек. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 10,00 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 1-2-1 Пассажировместимостъ: полная / сидениядля мест 80/24 ВИКА, ОВА Е ГРАДСКИ АВТОБУС ОД СРЕДНА КЛАСА СО ДОЛЖИНА ОД САМО 10 МЕТРИ И СОБИРА САМО 89 ПАТНИЦИ. ПОТОА РАСПОРЕДОТ НА ВРАТИ Е ПРЕМАЛ ЗА ГРАД КАКО СКОПЈЕ, 1-2-1. ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20. ИНАКУ ПРЕТХОДНИТЕ ГРАДСКИ МОДЕЛИ СЕ ОД 1996-8 ГОДИНА И СЕ ЕДНАКВИ НА ИКАРУСИТЕ ШТО СЕ ТРКАЛААТ ПО СОФИЈА, ПРОИЗВЕДЕНИ НА КРАЈОТ НА 1980 ГОДИНА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #38 Posted: 11-Dec-2009 at 02:32 | |||||||||||||||||||
Да, држи ова |
||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #39 Posted: 11-Dec-2009 at 13:22 | |||||||||||||||||||
Па не бидете и толку сигурни, дури не ги испорачаат (или додека не ни соопштат нешто повеќе од владата) не можеме да бидеме убедени што манџа ни зготвиле. Не ме чуди и да се вакви во помалата верзија. Ќе биде јако за инает (инает на тие што не мислат како нив) да имаат земено некои безвезни еднокатни (и да планираат да земат hi-tech двокатни, ама со ретро дизајн ) за да речат: видовте дека двокатните се поубави? Ама не верувам да се до толку садисти. Ама можи и да се.
Edited by гитардемон - 11-Dec-2009 at 13:28 |
||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #40 Posted: 11-Dec-2009 at 15:58 | |||||||||||||||||||
Deutz = Дојч ?!?
Невермајнд, воглавно корисно инфо:
|
||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1234 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |