ГУП - Скопје |
Post Reply | Page <12345 11> |
Author | |||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #41 Posted: 20-Sep-2008 at 22:24 | ||||||
Што да се помести понапред? |
|||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #42 Posted: 21-Sep-2008 at 00:13 | ||||||
Skicata od tunelot sto si ja pravel malku ponapred da ja namestis ,mislam poblizu do raskrsnicata, i tuka da se napravi nesto ovie drugite koli sto idat za bul. partizanski da pominat poslobodno ,znaci sepak partizanski da bide takva kakva sto e, a ulickava sto ide od bul goce delcev da ima i nekoj nadvoznajk imam videno na internet ima popametni idei , samo sto ti vikam deka problemot e vo budzetot na gradot.
|
|||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #43 Posted: 24-Sep-2008 at 11:09 | ||||||
@Clover
муабетот ми беше дека комуникацијата ВМРО-Партизанска може комплетно да се збрише за да се оспособи со полн потенцијал главната транзитна подземна артерија. Голем дел од таа гужва која моментално удира слепо во Тифани и трга по контурите на Мал Ринг воопшто не иде кон центар туку транзитира. Значи притисокот кон центар би бил многу помал и разгранувањето на сообраќајот може да се изведе уште на раскрсницата ПАртизанска-Климент Охридски (кон центар и кон Илинденска/Гоце Делчев). Значи воопшто не би размислувал на варијанти каде би се создал bottleneck. Би идел или со онаа варијанта јавниот превоз да понира порано низ засебен тунел или со ова што јас го зборувам. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #44 Posted: 24-Sep-2008 at 11:27 | ||||||
пбанкс оддамна се двоумам, и незнаев колку сум во право дека може да се збрише комуникацијата партизанска вмро. Ете сега гледам дека го делам исто мислење со некој друг. Инаку добра опција е!
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #45 Posted: 24-Sep-2008 at 12:02 | ||||||
Па не и фали ништо на таа комуникација ама за повисока цел би ја жртвувал. |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #46 Posted: 24-Sep-2008 at 13:30 | ||||||
Јас мислам дека би било огромна грешка да се жртвува таа комуникација, само како тунелот би понирал со 6 ленти.
4 летни би биле доволно, особено со добри дополнителни решенија за јавниот превоз. Рачунај дека на целиот тој потег помеѓу соборна и народната банка евентуално ќе има само еден семафор, со што сепак ќе има голема проточност и со 2х2, за разлика од остатокот на оската Партизанска - Јане Сандански, каде има семафори на секој чекор. На крајот на краиштата, со тоа што се движиме кон строга имплементација на жолтите ленти, а дополнително ова со начинот на кој сакаат да го градат трамвајот, и Партизанска и Јане Сандански се сведуваат на 2х2. Од помала важност, но сепак не за занемарување се и уличките кои ги спомнавме, а кои со укинување на комуникацијата Партизанска-ВМРО исто така би се блокирале. Едит: Исто така да не го забораваме Јужен Булевар. Со негова реализација, реално ќе се намали важноста на овој тунел. Навистина трасите не се баш толку блиску, но проточноста и поголемата дозволена брзина на јужен, сигурно ќе биде примамлива луѓето што патуваат на поголеми растојанија да не ја бараат едноставно најкратката делница, туку севкупно најповолната. Исто така треба да рачунаме со многу попроточна Илинденска. Edited by Cloverstack - 24-Sep-2008 at 13:37 |
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #47 Posted: 16-Oct-2008 at 23:19 | ||||||
Не ми текнуваше на подобро место да го постирам ова..
|
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #48 Posted: 17-Oct-2008 at 00:18 | ||||||
|
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #49 Posted: 05-Mar-2009 at 00:37 | ||||||
Да погодам, бришење на Крушевска република?! Edited by La Linea - 05-Mar-2009 at 00:37 |
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #50 Posted: 06-Mar-2009 at 20:46 | ||||||
За скицата:
Таа варијанта со лентите е нелогична. Ако се оди со тој план тогаш треба да се оди со 2 ленти кон тунелот и 2 ленти кон раскрсницата со ВМРО. Многу е логично дека ќе се парализира тука сообраќајот помеѓу Католичка и ВМРО раскрсницата со една лента кон Центар. Друга работа, кон тунелот 2 ленти се сосема доволни тоа ќе бидат некои 300 метри додека да се влезе во тунелот и потоа се продолжуваат три, бидејќи тука нема во никој случај да се кочи сообраќајот нема ни семафори ниту раскрсница што значи дека 2 ленти према влезот се сосема доволни! |
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
Svabo
Newbiе Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #51 Posted: 04-Jun-2009 at 20:43 | ||||||
По законот ГУП е устав а ДУП е закон. Ова го кажав сликовито, но за жал ДУП-овите не се прават во согласност со ДУП-от. Сите вие овде сте се сконцентрирале за сообраќајот, но ајде да продискутираме малку и за останатите сегменти од урбанизмот.
Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:12 |
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #52 Posted: 04-Jun-2009 at 20:47 | ||||||
Дај тема јас сум за... Инаку се слагам со метафората што ја искористи |
|||||||
Svabo
Newbiе Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #53 Posted: 04-Jun-2009 at 21:06 | ||||||
Еве ќе ви откријам лично искуство но без посебно прецизирање. По ГУП донесен 2002 соодветното место е означено како “спортски центри и терени“ (шифра 631). На истото место има донесено ДУП од 1998 каде што тука предвиделе едно игралиште, црква и паркинг. Со приговарање на планот (некаде 2007) и барање да се прилагоди према ДУП. И се беше попусто. Едноставно некои бариери се непремостливи.
Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:07 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #54 Posted: 04-Jun-2009 at 21:12 | ||||||
Се разбира, не е првпат токму оние што треба да го штитат тој поредок најфлагрантно да го погазуваат. ДУП-ови не се во согласност со ГУП-от, дозволи за градба не се во согласност со ДУП-ови, ДУП-овите постојано се преправаат од секакви причини, само не за да се корегираат слабостите и да се подобрат. Ужаснат сум што може да ни донесат измените на ГУП-от кои се во процедура.
Жалосно е затоа што грешките во урбанизмот се многу скапи, тешко се исправаат, а штети трпат генерации и генерации. Svabo може ли да прецизираш за која локација поточно станува збор во примерот што го посочи? Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 21:13 |
|||||||
Svabo
Newbiе Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #55 Posted: 04-Jun-2009 at 21:15 | ||||||
Не, бидејки е во процес на судска постапка и не би сакал да пишувам за тоа. Но покасно ќе споменам еден друг пример од општина Центар.
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #56 Posted: 10-Jun-2009 at 15:58 | ||||||
бескрајни стратегии и анализи, никаква реализација, се по старо... 15 месеци само за стратегијата. Во оваа земја времето и јавните пари навистина немаат никаква вредност.
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=57307&kategorija=2 |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #57 Posted: 11-Jun-2009 at 06:46 | ||||||
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #58 Posted: 11-Jun-2009 at 13:01 | ||||||
Одлично, ГУП-от ќе го прилагодуваат на ДУП-овите. Супер почеток на прекројувањето, да не речам касапењето на ГУП-от.
Навистина сум вџашен, бидејќи многу работи укажуваат на тоа дека има голема веројатност да се направи ГУП кој ќе го осуди Скопје на успорен и неправилен развој и ќе го направи многу понепријатно место за живеење. Се разбира за лош ГУП цената ќе ја плаќаат генерации и генерации. |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #59 Posted: 07-Jul-2009 at 17:09 | ||||||
Мислам дека ова е добро решение, можеби поскапо и покомплицирано. Место да тунелот да излегува пред раскрсницата со "Климент Охридски", да излегува после неа, воедно да биде цела Партизанска. Под постоечката раскрсница да се направи нова, а бидејќи "Климент Охридски"е широк ќе има место и за две ленти во тој правец. Од "Климент Охридски" ќе останат барем две ленти во двете насоки кои ке излегуваат на горната раскрсница и ќе се поврзуваат со горниот дел од Партизанска. Црвените линие се местата каде што почнува спуштањето на тунелите. Исто така може да се направи и на раскрсницата кај Тифани. Друга работа е тоа што може да се направи поголемо и поумерено спуштање на тунелот. Исто така од соседните раскрсници до местата на спуштање има околу 150m. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #60 Posted: 07-Jul-2009 at 17:53 | ||||||
Фосил твојв предлог е идентичен со оној јас што го скицирав пред некое време. Еве го http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=604. Дефинитивно вака како што предлагаш и ти е многу посречно решение одколку некаква шикана околу тифани.
|
|||||||
Post Reply | Page <12345 11> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |