Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
Post Reply | Page <1 89101112> |
Author | |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #181 Posted: 05-Jun-2018 at 09:14 |
https://www.facebook.com/Bitola-Kremenica-Project-1451544438474299/
Ако некому не му е мака, нека ги постави сликите. Колку ги има, браво! |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #182 Posted: 09-Aug-2018 at 16:11 |
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #183 Posted: 13-Aug-2018 at 16:34 |
Video od dron postirano od vcera.Spored Snimkite ima uste mnogu rabota i mislam deka nema da stignat do noemvri kako sto e dogovorot.A ako ne se zapazi rokot nema da go iskoristime grantot od EU.
https://www.facebook.com/1451544438474299/videos/1880355778926494/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #184 Posted: 14-Aug-2018 at 08:50 |
Може да се стигне да се заврши пругата до ноември годинава, под услов да се изведат повеќе машини и работници на терен. Од снимката гледам само една машина што работи во блатото на поставување на основите на долниот строј. Во суштина, изведбата на долниот строј е најголемата и најтешката работа од целиот проект. Во денешни услови, поставувањето на шините и на бетонските прагови се прави машински и доста брзо.
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #185 Posted: 15-Aug-2018 at 14:18 |
Construction works of the railway superstructure
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1882150982080307.1073741849.1451544438474299&type=3 |
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #186 Posted: 01-Sep-2018 at 13:01 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #187 Posted: 20-Sep-2018 at 18:19 |
1 2 3 извор: https://www.facebook.com/Bitola-Kremenica-Project-1451544438474299/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #188 Posted: 21-Sep-2018 at 09:41 |
Clover, проектов плаче за билдерски фотографии во оваа фаза на изградба. Факт е дека за прв пат од нашето осамостојување градиме пруга, која што истовремено ќе биде ставена во функција.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #189 Posted: 21-Sep-2018 at 11:40 |
Електрифицирана е пругата во Грција?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #190 Posted: 21-Sep-2018 at 13:18 |
Не е електрифицирана пругата во Грција, но тоа не би претставувало проблем за тековно одвивање на сообраќајот. Интересен е податокот дека оваа пруга кон Солун минува низ многу поголеми градови низ Грција, но и низ Македонија, па можеби двете железници ќе можат да се усогласат да го пуштат експресниот воз Белград-Скопје-Солун преку оваа траса. Наместо преку Неготино, Демир Капија и Гевгелија, пругата би минувала низ двојно поголеми градови како Прилеп и Битола, а не зборуваме за Лерин од другата страна. |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #191 Posted: 21-Sep-2018 at 15:09 |
pa da izgubis duplo vreme dodeka stignes do Solun (slicno kako onoj bus na Galeb Ohrid-Belgrad sto kruzi preku Kavadarci i koj site go odbegnuvaat sto patuvaat od Belgrad do Ohrid i obratno). nema logika da go pustas srpskiot voz niz Pelagonija Skopje-Bitola-Lerin so nasive kineski e edinstvenata alternativa da go spois toj region so Grcija (slicno na Belgrad-Vrsac-Temisvar koj vozese do pred nekoja godina) btw Skopje-Belgrad izgleda se ukinuva od 1 Okt. Edited by gorazd - 21-Sep-2018 at 15:09 |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #192 Posted: 24-Sep-2018 at 18:37 |
Видео
https://www.facebook.com/1451544438474299/videos/343833639694684/?t=9 |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #193 Posted: 25-Sep-2018 at 09:54 |
Најбитно мислам дека е Жабени да ја експлоатира максимално. За патничкиот очигледно не се размислува, а еве и останавме без меѓународен сообраќај. Елeктрифакцијата ќе имаше поента ако во Грција ја има, така да засега е веројатно overkill. Edited by <Fresno> - 25-Sep-2018 at 09:55 |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #194 Posted: 09-Oct-2018 at 16:56 |
Нова тура слики од изградбата
https://www.facebook.com/1451544438474299/posts/1910562952572443/ |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #195 Posted: 09-Oct-2018 at 16:57 |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #196 Posted: 09-Oct-2018 at 17:33 |
Убаво е сето ова што се реализира проектов, но вистинското прашање е дали ќе се стигне да се заврши до следниот месец целата пруга до грчката граница. Ова прашање е уште позначајно, ако се земе во предвид фактот дека веќе цела недела Македонија е железнички отсечена од пристаништето во Солун поради попуштањето на еден од мостовите пред село Кукуричани во Велешкиот регион. Никакво движење на возовите нема во изминатиов период, првичните проценки се дека ќе се изврши итна санација на мостот во рок од 2-3 недели, но и се шират најави дека ќе мора да се гради нов мост на оваа локација. И ние повторно ќе треба да го поставиме прашањето - колкави штети ќе претрпи Македонски железници само од фактот што целата пруга кон Грција ќе мора да биде затворена неколку недели? Сигурно штетите ќе бидат проценети на стотици, ако не и милиони евра поради доцнењето на испораката на стока или преусмерувањето на товарот кон патниот сообраќај. И она што е најважно - никој се уште не знае кога ќе се стави повторно во функција пругата кон Гевгелија! А доколку навреме се изградеше пругата од Битола до Кременица, возовите сега ќе можеа непречено да се движат кон Солун преку алтернативна траса. Ова е втор пат, по големиот прекин на сообраќајот поради бегалците во 2015 година, како се покажува дека Македонија не сака и не знае да ја развива железничката инфраструктура. |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #197 Posted: 09-Oct-2018 at 18:17 |
На таблата што е поставена според напишаното краен рок пиши дека треба да е 12.10.2018. Тоа нема теорија ако гледаме од сегашнава ситуација. Мислам дека ке ги фати сигурно до крај на година. Уште побитно е што треба да се направи граничен премин за железничката, мислам дека споменуваа да има заеднички терминал, ама сето тоа фаќа време и административна процедура. Незнам искрено колку време ке фати за сето ова да се стави во функција, знаејки дека оваа пруга е ветувана веќе 10 години и дури сега му се гледа крајот.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #198 Posted: 09-Oct-2018 at 18:32 |
Како стоиме со дизел локомотиви во моментов, има ли МЖ доволно дизелки во возна состојба за да воопшто може да го пренасочи меѓународниот товарен сообраќај по оваа пруга?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #199 Posted: 10-Oct-2018 at 00:12 |
Не знам каква е состојбата со дизел локомотивите. Одамна не сме имале инсајдерски информации за тоа колку се на број. Сепак, она што може да се каже е дека тие веќе не се користат за патнички сообраќај, со исклучок на возот за Приштина. Тоа значи дека ако некогаш се користеле 3-4 дополнителни локомотиви за превоз на патници, сега тие се достапни за превоз на товар. Ми се чини дека локомотивите не би претставувале проблем, со 2-3 од нив може да се обезбеди нормален товарен сообраќај во денот во правец од Велес преку Битола за Грција. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #200 Posted: 10-Oct-2018 at 20:18 |
Јас навистина не знам колку од тие дизел локомотиви може натоварени со лимови или нафта или контејнери да го преминат делот Богомила-Гостиражни, дури и да беше изградена оваа пруга. |
|
Post Reply | Page <1 89101112> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |