Плажи во Охрид, Преспа, Дојран и други |
Post Reply | Page <1234> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #41 Posted: 26-Feb-2016 at 11:11 |
Da no ima milion formi, boi i materijali od koj moze da se izraboti. Ovoj nasiot veke nikade ne se koristi vo meguvreme ima mnogu pomoderni, poubavi, poprakticni resenija. Jas mislam deka posle 20 godini AKANJE na eden te isti bekaton vreme e poleka da napravime edno cekorce napred vo toj pogled. |
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 878 |
Quote Reply #42 Posted: 26-Feb-2016 at 13:24 |
Bash. Bekatonot e samo tolku, praktichen. No e uzhasno grd i zastaren. Kaj nas tolku se zloupotrebi poslednite 10tina godini sho vekje otrpnavme na negovata nikakvost. Vo sekoja mozhna prilika na sekoja mozhna lokacija i kontekst se aka bekaton. A osven za poplochuvanje na parking za kamioni, za nishto drugo ne go biva. Ima milion drugi reshenija, pogotovo za vo priroda. Neshto shto kje bide i praktichno, kje se vklopuva i kje ja razubavuva okolinata.
|
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #43 Posted: 26-Feb-2016 at 14:38 |
Не ме сфаќајте погрешно, не се контрам. Ама не сум инженер и ме интересира кои се тие подобри решенија. Неколку примери ако не ве мрзи.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #44 Posted: 26-Feb-2016 at 21:31 |
Бекатонот не е практичен, туку е евтин, за привремено прикрпување, а не за нови проекти и простори, ова е најнеквалитетниот материјал за поплочување што може да постои на планетава
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 878 |
Quote Reply #45 Posted: 29-Feb-2016 at 01:42 |
Se' e podobro otkolku bekaton. A koga ima pesok na raspolaganje, najdobro e nishto Edited by hcitrS - 29-Feb-2016 at 01:44 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #46 Posted: 29-Feb-2016 at 04:20 |
на плажи најчесто сум сретнувал патека од даски како на прата слика, не е потребно одржување, се совпаѓа со амбиентот и сепак не мора да газиш по жежок и ситен песок за да ја преминеш плажата |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #47 Posted: 29-Feb-2016 at 14:57 |
Не е толку проблем во бехатонот, туку проблем е што се користи само еден тип (боја, форма) на бехатон. Со експериментирање на бои, форми, димензии а дури и типот на песок и цемент кој се користи може да се добијат многу убави и различни павер елементи.
Исто така би додал дека треба да се обрне внимание на квалитетот на поставување, ако треба и нека се премине кон машинско. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #48 Posted: 29-Feb-2016 at 20:52 |
ај не се жали сега, барем нема розев или жолт бекатон искомбиниран со сивиот
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #49 Posted: 29-Feb-2016 at 21:55 |
Имаш право можеше и црвено (розово) - жолта комбинација и знаме нацртано со бехатон плочки.
Edited by stratus - 29-Feb-2016 at 21:55 |
|
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #50 Posted: 06-Mar-2016 at 00:50 |
кога ќе се усвити мислам бекатонот полесно трпи прскање со вода, во секој случај како концепт да пешачкиот коридор е тврда подлога се сложувам, евентуално можело бекатон во боја, што викате знаме, зошто не калкада од локални изворни орнаменти |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #51 Posted: 13-May-2016 at 08:27 |
Уште малку и ќе го забетонираат целото охридско крајбрежје
160420-ohrid-bernard-7305 by Marc Morell, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #52 Posted: 13-May-2016 at 09:04 |
Од кога дрвото стана бетон?
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #53 Posted: 13-May-2016 at 10:00 |
Погледни поубаво и ќе видиш дека има бетонски парапет на кој е поставена металната конструкција на која, пак, се поставуваат дрвените штици.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #54 Posted: 13-May-2016 at 10:19 |
Природно си е природно...ова ќе е исто природно колку Вива соковите
А не можам да си дефинирам кај е местово, Потпеш, Лагадин.. |
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 740 |
Quote Reply #55 Posted: 13-May-2016 at 12:02 |
не ќе можат кајчиња на брег да презимуваат појќе? Сте во марина.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #56 Posted: 17-May-2016 at 13:49 |
Meanwhile, спроти пистата на охридскиот аеродром.
Можда гледале видеа на Јутјуб за Сент Мартен, Скијатос, Тиват и ајде #ми текна... Продолжуваат работите на крајезерската пешачка патека во Дебрца (Фото) Охрид, 17. мај 2016 (ОХРИДПРЕС) – Со асфалтирање на дел од патеката и поставување на модерно осветлување со соларно напојување, продолжуваат активностите за изградба на крајезерската пешачка патека во Општина Дебрца. На местото каде се изведуваат работите веќе се изградени потпорните ѕидови, а целата патека е влезена во езерото неколку метри. Иако одговорните ја најавуваат како своевидна атракција, не е мал бројот на охриѓани кои се комплетно против оваа активност. Велат дека е нарушување на автентичноста на овој дел од езерото, а секако дека ќе има и голем удар врз растителниот и животинскиот свет во овој дел на езерото: – Сосема е непотребна. Кој ќе дојде тука да шета? Ќе била долга само стотина метри. Што ќе правиме – ќе одиме до крајот и ќе се враќаме назад… – Тука е патот, каде ќе паркираат. Многу е тесно. Сигурно ќе влезат во езерото уште. Не ни треба вакво нешто тука. Има плажи колку сакаш. Да го заштитиме овој дел. Ќе ја уништат и трската. – Како идеја е добра. Можеби ќе има посетители. Да почекаме да видиме што ќе направат, па ќе коментираме. Ова се само дел од коментарите од охриѓани на оваа тема. Инаку финансиите ги обезбеди Министерството за транспорт и врски, а преку нив одеше и целата постапка околу изборот на изведувачите за зафатот кој ќе чини околу 200.000 евра. Според најавите, пешачката патека треба да биде долга околу 120 метри, а заедно со приклучно-исклучната лента да биде долга околу 220 метри. На патеката ќе биде поставена урбана опрема, односно клупи, корпи за отпадоци и соодветно осветлување. Изработен е и сообраќаен проект за пешачката патека во поглед на безбедноста во сообраќајот, а добиена е дозвола и за измена на траен режим на сообраќај. Покрај урбаната опрема, во проектот е предвидена и изградба на десет паркинг места. На овој потег од крајбрежјето на Охридското Езеро, според најавите од надлежното министерство е предвидено и уредување на плажа. Истата треба да биде уредена по највисоки туристички стандарди, и според најавите, без нарушување на околината. – Планирана е песочна површина која би се изнивелирала со соодветен автохтон песок, хортикултурно и партерно уредување на локацијата со клупи, фонтани за питка вода, детски игралишта, пешачки патеки од монтажно – демонтажни материјали, простор за чадори за сонце и лежалки, а на капалиштето треба да биде обележан просторот за капење со бови. Исто така, предвиден е и сервисен пункт кој ќе се состои од шанк со кабина за музика со спецификација на опрема, место за озвучување, санитарен јазол, соблекувални, прирачна остава за чадори, лежалки и други реквизити, најавија своевремено од Министерството за транспорт и врски. (Крај) извор: ОхридПрес фото: ОхридПрес Edited by Тркало - 17-May-2016 at 13:49 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15235 |
Quote Reply #57 Posted: 21-Jun-2016 at 09:48 |
Плажата во село Стење. Убаво средена, но веќе се гледаат првите знаци на пропаѓање поради неодржување. Бекатонот е одвратен и крајно несоодветен за таму. Има и дрвени патеки кои веќе почнале да се кршат. Имаше многу неисчистено ѓубре. Овие кафулиња/барови или што и да се изгледаат фино и модерно, се надевам дека се и практични.
Врска немам што е ова |
|
За сè има вторпат
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #58 Posted: 21-Jun-2016 at 10:51 |
БЕКАТОНОТ ни стана заштитен знак. Веќе 20 години со истите димензии, истиот дизајн, истите бои, истиот начин на поставување и напред нема тоа е врвот на градењето.
|
|
krisp
Newbiе Joined: 25-Feb-2014 Location: Ресен Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #59 Posted: 21-Jun-2016 at 13:34 |
Надворешен Бар/Шанк Edited by krisp - 21-Jun-2016 at 13:35 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #60 Posted: 03-Jul-2016 at 18:51 |
|
|
Post Reply | Page <1234> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |