Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 3435363738 84> |
Author | ||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #701 Posted: 27-Nov-2013 at 15:05 | |
Кое црно осветлување ??! - Џабе ги поставуваат светилките кога за пола година нема да светат. Па клучката на влезот на Скопје кај Петровец не е осветлена, а има светилки. Ништо не се гледа, а помага и тоа што лентите не се офарбани. Поготово кога времето е врнежливо. За обиколницата да не правиме воопшто муабет. |
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #702 Posted: 27-Nov-2013 at 20:29 | |
Додека во некои земји, главните вести се изградба и пуштање на нови автопати (Албанија, Косово, Бугарија), кај нас главни вести се осветлување на постоечки делници. #prerodba |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #703 Posted: 29-Nov-2013 at 20:48 | |
Ајде уште малку информации за тоа фамозно осветлување... Текстот и сликата се преземени од Фејсбук страницата на Општина Гевгелија.
„Осветлувањето на делницата од автопатот „Александар Македонски“, од клучката Гевгелија до граничниот премин Богородица, беше пуштено. Градежните активности за осветлувањето на оваа делница опфаќаат поставување 158 канделабри (со висина од 12 метри и должина на лира од 1,5 метар), од кои 61 се со еднокрака и 97 со двокрака лира. Должина на трасата која е осветлена изнесува 6.000 метри, од кои 3.500 метри на автопатот и 2.500 метри на краците од клучката. Осветлувањето е изведено со систем за намалување на потрошувачката на електрична енергија (димирање) на сите светилки, но не со класичен начин (со исклучување на секоја втора светилка во одредено време), туку со снижување на влезниот напон. Тогаш сите светилки со полна снага од 250W работи со снага од 150W. Системот за димирање се вклучува во 00:00 часот, кога фреквенцијата на сообраќајот е намалена, а се исклучува со исклучување на сите светилки. Со ова се постигнува рамномерно намалување на осветленоста, односно светлосниот флукс се намалува до 50 отсто на сите светилки долж сообраќајницата. Визуелниот ефект од намалувањето на осветленоста е неприметен за голо око, и ваквото намалување на степенот на осветленост нема да влијае на безбедноста на сообраќајот, особено што димирањето се врши во периоди со намален сообраќај. Вкупна вредност на извршените работи изнесува 18,5 милиони денари. Од Јавното претпријатие за државни патишта информираат дека ќе продолжат со своите активности за осветлување на клучките на автопатите на Коридор 10 и Коридор 8 и во следниот период во насока на подигнување на нивото на услуги за корисниците на автопатот но пред се поради зголемување на безбедноста на сите учесници во сообраќајот.“ |
||
За сè има вторпат
|
||
ciseaux
Newbiе Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #704 Posted: 01-Dec-2013 at 20:48 | |
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #705 Posted: 01-Dec-2013 at 21:53 | |
Edited by Danielbtmk - 01-Dec-2013 at 22:35 |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #706 Posted: 01-Dec-2013 at 22:13 | |
Опааа! Е па, ајде нека ни е честито!
|
||
За сè има вторпат
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #707 Posted: 01-Dec-2013 at 22:21 | |
Конечно во Македонија , „најголемото“ светско достигнување . Ајде со здравје да си ги служиме и долго да ни траат (да не се од оние кинескине) бидејќи си ја познаваме власта колку добро реагира на проблеми.
Него друго ми падна во очи - Зашто 120км/ч наместо 130км/ч? |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #708 Posted: 01-Dec-2013 at 22:47 | |
На цела една клучка, а автопатите и останатите клучки нека си чекаат.
Изгледа поради временските околности не сечеле лента, а ни панделки не ставиле, што е чудно и нејасно со актуелните македонски власти. Дождот им е единствено оправдание. Edited by Dexter26 - 01-Dec-2013 at 22:48 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #709 Posted: 01-Dec-2013 at 23:39 | |
Dobro, zosto ne mozam da se setam za koja klucka stanuva zbor?
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #710 Posted: 01-Dec-2013 at 23:42 | |
Ова е клучката кај онаа големата патарина... Колку што можам да забележам, фотките се направени кога од аеродромот се оди во правец на југ, пред свртувањето кон Скопје (кон наплатната станица Петровец). |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #711 Posted: 01-Dec-2013 at 23:43 | |
Мене ми личи на првиот излез од обиколницата кој води за Синѓелиќ.После него е главниот влез за Скопје
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #712 Posted: 01-Dec-2013 at 23:51 | |
da da, od aerodromot prema Skopje... thanks
|
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #713 Posted: 02-Dec-2013 at 12:36 | |
Известувањето за температурата ми е пологична. Смрзнато или не.
- Но не можам да разберам зошто имаа саат ?!?! Демек немаме саат во возилото или на рака, па да се информираме ? Прв пат среќавам такво нешто на знак. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #714 Posted: 02-Dec-2013 at 12:45 | |
Најверојатно прв пат среќаваш нешто такво под сообраќаен знак во Македонија, а не и надвор од Македонија. Инаку, вакви часовници под сообраќајните знаци има по патиштата и во Хрватска, и во Австрија и во Германија, го говорам ова од лично искуство од пред неполни 7 години, можеби се смениле работите во меѓувреме. Ги има и такви без часовник или кои повеќе сакаат да се информираат додека возат отколку да гледаат во часовникот на раката или во мобилниот телефон или во часовникот на автомобилот, на крајот на краиштата, безбезноста секогаш треба да биде на прво место, а кога се вози, треба да се гледа на патот, а не во часовникот на раката или во мобилниот телефон или во часовникот на автомобилот. Edited by Dexter26 - 02-Dec-2013 at 12:47 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #715 Posted: 02-Dec-2013 at 12:59 | |
Како и секогаш, исклучително грешна информација се дава онаму каде не и е местото. На патен знак информација колку е часот е сосема ирелевантна! Одтаму не треба и да ја има! Ова е исто како во Скопје на автобуските станици: наместо таблите да покажуваат кога ќе дојде следниот автобус, ни се прикажува часот и температурата на воздухот, што од гледна точка на патникот е сосема ирелевантна информација.
Друго прашање е што дури и температурата на воздухот и коловозот се разликуваат, така што кој патувал низ Европа видел дека се даваат две различни температури. Најважно е каде е центарот за координација и набљудување? Има ли таков (однапред го знам одговорот)!? Што се случува кога навечер на Петровец падне густа магла, дали ограничувањето си останува 120 (верувам дека е така)! Значи повторно шмекерлаци побудени од комплекс штом другите имаат и ние мора да имаме макар и нефункционално и без врска! Има уште многу директиви за користење на ел. знаци со променлива информација кои не се спазени кај нас (на пример горните портокалови точки трепкаат само во извонредни ситуации, а ограничувањето на брзината си е сосема редовна информација и според тоа точките не треба да трепкаат). Итн. Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2013 at 13:00 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #716 Posted: 02-Dec-2013 at 13:44 | |
Celta na ovie elektricni znaci ne e postojano da pokazuvaat 120km/h, tuku da se vklucuvaat po potreba. Npr. kako sto rece Andrej ako ima magla da se ogranici brzinata na dvizenje nrp. na 100, 80 ili 60 km/h (zavisi od gustinata), ili ako nekade imamnekoja opasnost, navreme da se izvesti vozacot. Inaku osnovnata cel na elektricnite znaci e da se regulira guzva na avtopatot. No bidejki kaj nas takvo nesto nema, izgleda za djabe ke trosat struja, koja i onaka ja nema vo dovolni kolicini
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #717 Posted: 02-Dec-2013 at 13:53 | |
Правилникот на Словенија за употреба на како што им велат Знаци со променлива транспортно информативна сигнализација:
http://www.dars.si/Dokumenti/4_publikacije_druge_zgibanke/brosura%20SPIS.pdf |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #718 Posted: 02-Dec-2013 at 16:06 | |
Тоа е тоа. |
||
Dzeksi
Senior Member Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #719 Posted: 02-Dec-2013 at 20:50 | |
Sto ke ti e 130 i onaka umiraat sekoj den po 5 dusi u kola
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #720 Posted: 02-Dec-2013 at 20:57 | |
деновиве читав на интернет дека ЕУ размислува за ограничување на брзината на автопатите на 115 км/ч!!!!!.Дали е шпекулација или не времето ќе покажи
|
||
Post Reply | Page <1 3435363738 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |