QuoteReply#1Topic: Транспортни технологии Posted: 20-Jul-2012 at 00:18
има доста инфо по форумов [1][2][3] но има простор и за своја нишка
All transportation depends on technology, whether it’s the wheel, the jet engine, or the computer chip. Transportation is not just technology—it’s a system of technology, people, energy, money, and more—but advances in technology play a key role in shaping transportation systems, which in turn help to shape our lives, landscapes, and culture. [1]
Mercedes-Benz Aria by Slavche Tanevski - http://cardesigncommunity.com/articles/exclusive/projects/1531.html ... The vehicle has wheel hub electric engines, so the air intakes are positioned on the sides instead of the center. The volumes around are dictated by the aerodynamics. The arrow like traditional Benz nose is still there to change the direction of the air. The fascia form ensemble is being supported by two shovel-formed blades which again divide the air and channel it to the E-engines and brakes respectively...
да му платиле за ова може и ќе го испеглал до максимум концептот, пример тоа косата позади можело пофино да се исчешла т.е. заедно со затегнувањата напред да се истенчат и разретчат, како и да е битно Славче сега е прославен во дизајнерските кругои на мерцедес, особено имајќи предвид дека е млад, ова му е оригинална идеја, и како дизајнер допрва треба да се прешалта од кино во библиотека каде полесно би си ги разбиструвал идеите додека брка инспирации [1] за сега бар немора да се бутка за место ко останатите земјаци [1][2][3]
за пофалба и неспорно добро изведено, но аналогијава од видеово крш, може ако стаеле музика од синезис и сокрш инспирација... за предницата шлемот на фарел а задницата косата на џоли, и ето га презатегнат лабуд, туку што значи македонец на плодно тло, тоа ти е никулец со екстра стероидни хормони кои на дадено место и во дадено време брзо вадат максимум од себе...
концептов на Славче би бил екстра доколку му вградил крилати опции пр. ко на мечката од лвц2 [1][2][3] интересно случајно или не во гугл видео под поимот Mercedes (concept) Flying Car прво што вади е арија на Славчо, како и да е европа не е далеку од овој сон
сепак заради нагласената аеродинамична форма на Славчевиов концепт, би било идеално наместо воздушна да има подводна опција мерцедесов, обете засега се далеку од памет, иако возможно со ова новиве ултралесни а воедно ултрацврсти карбонски влакна, но додека да бидне тоа сега единствен подводен модел е ултраспориот швајцарски ринспид скуба http://en.wikipedia.org/wiki/Rinspeed_sQuba
концептов на Славче би бил екстра доколку му вградил крилати опции пр. ко на мечката од лвц2 [1][2][3] интересно случајно или не во гугл видео под поимот Mercedes (concept) Flying Car прво што вади е арија на Славчо, како и да е европа не е далеку од овој сон
се е убаво, само грешка се дека бил комбиниран хеликоптер, ова е Autogyro, а не хеликоптер, бидејќи користат слична, ама различна физика autogyro-то го користи главниот ротор како крило кај авион, одностно перките се малку под агол за да создаваат поткревна сила како крило кај авион, а вертикалните ротори служат за придвижување нанапред ако хеликоптер се движи со огромни авионски брзини, ќе почне да завлекува и ќе се сруши поради тоа што роторот, кој ќе создава отпор на воздух, ќе ја изгуби поткревната сила која ја создаваат перките, кои ќе останат без воздушен притисок а инаку, хеликоптерите го користат роторот, навален нанапред, за да се придвижат напред најбрз хеликоптер досега направен би требало да биде британскиот Westland Lynx, нак ој мораше да му се дизајнираат посебни врвови на перките и модифицирана оска на роторот, за да може да постигне таква брзина која би требало да биде максимална безбедна кај хеликоптерите
autogyro леталата го немаат тој проблем бидејќи роторот создава поткревна сила на сосема поинаков начин, и може да развијат авионски брзини со доволно силни мотори
Railworks 3: Train Simulator 2012 lets users become railwaymen in this realistic train simulator.
If everything about trains fascinates you, playing a train simulation program is a great way to bring your love of these transportation vehicles to your PC. Other similar train simulators include ArcRail Train Simulation and Rail Simulator. If you want a full graphical simulation experience though, give Railworks 3: Train Simulator 2012 a look.
Not only are the graphics in Railworks 3: Train Simulator 2012 incredibly impressive, you also get to choose between more than a dozen different locomotive models that have been used throughout the history of train conducting. Plus, with the included editor option, you can even create new routes as you go.
With more than 70 different routes, you can almost cross the entire virtual world by rail in Railworks 3: Train Simulator 2012. There are 16 different train models to choose from as well, from the ultra-modern Hitachi Super Express to long-retired trains like the General Motors EMD F7 from the middle of the twentieth century.
Ultimately, Railworks 3: Train Simulator 2012 has superb railway graphics that train enthusiasts will appreciate every time they play it.
Pros
- Impressively detailed graphics
- Great railway simulation
- Includes editor to create new routes
Scania Truck Driving Simulator is a PC game that gives you the unique opportunity to get behind the wheels of Scania R-series truck
Scania Truck Driving Simulator is a very complete game, with a super-realistic simulation and fantastic graphics. The depth and variety of the game is another strength of Scania Truck Driving Simulator. The game has several game modes Driving license mode, Competition mode, Freeform Driving mode and Dangerous Drives mode.
Dangerous Drives is perhaps the most fun because in this mode, you have to face extreme challenges that require a lot of skill such as mountain roads, rain, extreme natural phenomena road blocks and much more.
Apart from the all round excellent graphics, the sound effects in Scania Truck Driving Simulator are also incredibly realistic especially engine noises as you go through the gears. To make things a little more interesting, there's also an online leaderboard where you can see how you rank in the various tests against drivers from around the World.
Scania Truck Driving Simulator is a great truck driving simulator and fans of Scania trucks will love it.
Pros
- Realistic simulation
- Excellent graphics
- Great sound effects
- Different game modes
еден од овластените превозници на застапник на една од марките коли во Скопје(кој ми е пријател) ми кажуваше за искуство со симулатор во Германија.Го застанала сообраќајна полиција и небил врзан со каиш,на што им рекол на сообраќајците(по балкански рецепт) дека само кратко патувал одма до некое место надвор од градот и затоа не се врзал,на што полицајците го онесле неколку километри кај симулатор за шлепери.го седнале внатре и и му симулирале судар на шлепер со брзина баш штоја возел пред тоа,како го удира друго возило.стравот што го преживеал во симулаторот му влијаел 100 пати повеќе него да го казнеле полицајците.
кај нас ќе се чека ред за вакви опомени, инаку да целосен симулатор брка работа, но и игриве пример со волан на вибрации [1][2] видеобим или 3d [3] дефинитивно се добра замена за вистински симулатор
реално, но многу оптимисти по експертиве, небаре немаше економска криза, ем се најавуваат уште!?
за подетално инфо ќе треба претплата, евентуално да се здружат сили бар оние што можат и што се редовни на билд, Professional Subscription - $950/year или Temporary 3-Month Subscription - $295
Возете цели 1000 километри со новите шпански батерии
Со новата генерација батерии, развиени од шпански инженери, можете да поминете цели 1000 км со Вашиот автомобил. Тие се со 77% поевтини од своите претходници и се потребни само 8 минути за да бидат целосно наполнети. Се нарекуваат графенови батерии и веќе се испробуваат во четири германски автомобилски компании.
Овие батерии се алтернативната форма за транспортот на иднината, не ја загадуваат животната средина, даваат помалку бучава и се придвижуваат со електрична струја, кој е значително поевтина и е неисцрпна. Иако не се моќни и брзи како горивата, тие сепак се доволно развиени за да одговараат на основните транспортни потреби на луѓето.
Иако развојот на батериите се уште има два главни недостатоци: долгото време да се вчитаат и брзо трошење на батеријата. Тие користат литиум-јонски батерии кои се полнат за неколку часа, а со едно полнење можете да минувате не повеќе од 300 километри.
Решение за овие недостатоци се замена на литиум-јонската со графит-Polymer батерија, развиена од страна на шпанската компанија Graphenano и истражувачи од Универзитетот на Кордоба. Таа е два пати полесна од литиум-јонската батерија и чини 77% помалку, а се полни само за 8 минути. Со овие батерии може да поминете до 1.000 километри.
Производството на графенови батерии за електрични возила ќе започне во првата половина на 2015 година од компанијата Graphenano и ќе бидат испробани во автомобилите на две од четири големи германски марки. Graphenano сеуште работат на износот на графеновите батерии. Ако успеат да го намалат доволно за да се користи во мобилните уреди, ќе можеме да ги полниме смартфоните само за 5 секунди.
барав најиздрлив, најдостапен и најкорисен камион, мислам поприкладен нема, евентуално локално фап односно даиц да се поефтини и подостапни но дефинитивно не и поиздржливи
20.10.2010 - Prokhorov's hybrid prototype ready by December; 2012 production version to cost $10,000
Early this year, we learned that Russian billionaire Mikhail Prokhorov had initiated a project, backed by the government, to mass produce the world's cheapest hybrid vehicle. It's an ambitious plan, one that calls for construction of a plant in the Russian city of Togliatti starting in January 2011. Prokhorov's investment, a mere €150 million ($208 million U.S. at the current exchange rate), will supposedly fund construction of the plant and the hybrid, but we remain skeptical.
Prokhorov now has a chance to prove us wrong. Next month, two prototypes are planned for release – a hatchback and a coupe crossover. Each vehicle will utilize a significant amount of Russian-made parts and feature room for four adults. Prokhorov believes that the production hybrid model will have a price tag of $10,000 U.S., which he assumes will drop to $7,000 to $8,000 once production volumes reach 100,000 cars per year. Furthermore, Prokhorov estimates that the vehicle will bring in a profit within four years. However, we're aware that a hybrid's complexities drive up costs and even established automakers can't profitably build a gas-electric that sells in the $10,000 range. Call us cynical, but we're not anxiously awaiting the arrival of a $7,000 hybrid. Sorry, Mikhail.
Prokhorov has created a charitable foundation to oversee the development of sports and culture in Russia, and he serves as the president of the Russian Biathlon Union, pursuing investments in high-technology (he sits on the Government Forum for Nanotechnology), and pioneering Yo-mobile, the Russian-made hybrid car that Prime Minister Vladimir Putin and President Dmitry Medvedev took for a highly publicized spin earlier this year.
...
http://eurasia.foreignpolicy.com/posts/2011/06/30/even_mikhail_prokhorov_s_charm_won_t_change_russia
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
"You haven't technically used anything" some engineer, what about the energy it takes to compress the air? that comes from somewhere. not that it couldn't be done with clean energy, but if it is compressed with electricity from a coal power-plant you really gain little environmentally speaking over gas.Skwisgar2322 1 week ago
You are way wrong. Bikes pollute a lot. Compressing some air is like spitting in the ocean in terms of pollution. Cars will never run on air but for bikes it seems a good fit.
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Од 100 литри потрошен бензин, 65 литри ни исчадуваат низ ауспухот и системот за ладење, а над 15 потрошуваме за застои по семафори и пречки во градскиот метеж. Електричниот автомобил нема загуби низ ауспух и за ладење, не троши енергија кога стои, а постои можност со реверзибилно кочење дел од енергијата да се врати во батериите. Исто и при спуштање надолу (од Водно на пример) се користи Земјината тежа и батериите се полнат
Ако автомобилот ни троши 6,5 литри на 100 километри, само бензинот ќе нѐ чини 5,15 денари за еден километар. За истиот извозен километар со електричен автомобил, струјата ќе нѐ чини 0,48 денари, или 11 пати поевтино.
Глобално, популацијата се размножува, се концентрира во мегаполиси, протежира брз и лагоден живот и сака многу да патува. Потребата од повеќе храна и енергија ги истоштува ресурсите и ја опустошува планетата. Глобализацијата ги делоцира суровините, работната рака и готовите производи во услуга на профитот, па транспортот станува голем енергетски понор и загадувач на околината.
Енергетскиот кусок не е поради немањето енергија, туку поради неможноста на акумулација на енергијата. Електричната е најблагородната енергија, со најширок спектар на примена и еколошки е најчистата енергија за потрошувачот.
Електричен автомобил (ЕА) е патнички автомобили погонуван со електромотори, напојувани со струја од батерии. Овде се судираат добрите карактеристики на струјата и единствената маана - скапотијата за акумулација. Првите електрични автомобили датираат од 19 век. Со развојот и усовршувањето на моторите со внатрешно согорување, особено алансерот, кој ја заменил рачната курбла, електричните возила биле забаталени. Енергетските кризи од крајот на минатиот век направија краткорочно покачен интерес за ЕА. Лелекот на животната средина, подобрената технологија на батериите, брзите полначи и големата зависност од нафтата ги воскреснуваат ЕА, кои, иако почетно се поскапи, многу се поевтини за возење, поеколошки се и поевтини за одржување.
Електричниот автомобил обезбедува почист воздух локално во градовите, оти нема ауспух, нема стакленички гасови, саѓи, јаглеродмоноксид, озон, олово и азотни оксиди. Тие ги немаат вибрациите, миризбата и бучавата, а многу е смалена и зависноста од нафтата. Глобално, загадувањето е поместено кај произведувачот на струјата. Излегува дека ЕА имаат долг ауспух до оџакот на термоцентралите. Тековното одржување е смалено, бидејќи еден ЕА има околу пет подвижни дела во својот мотор, во споредба со автомобили на бензин, кои имаат стотици. Возењето е многу покомфорно, поради немањето менувач, забрзувањето е нагло и рамномерно, а кочењето меко. ЕА имаат прескапи литиумјонски батерии со лимитиран век и капацитет, особено во зимски услови. Ограничениот дострел создава загриженост за стигнување до целта, кое се анулира со мал мотор на бензин за дополнување на батериите - хибридно возило. Кај ЕА постои зголемен ризик од пожар при судири и потопување. Отсуството на бучава претставува неочекувана опасност за пешаците.
Бензинските мотори се енергетски по-не-ефикасни, со степен на корисно дејство 20-30 отсто, во споредба со 80 отсто кај ЕА. Од 100 литри потрошен бензин, 65 литри ни исчадуваат низ ауспухот и системот за ладење, а над 15 потрошуваме за застои по семафори и пречки во градскиот метеж. ЕА немаат загуби низ ауспух и за ладење, не трошат енергија кога стојат, а постои можност со реверзибилно кочење дел од енергијата да се врати во батериите. Исто и при спуштање надолу (од Водно на пример) се користи Земјината тежа и батериите се полнат.
Тежината на самите батерии обично го прави ЕА потежок во споредба со возило на бензин, што бара зголемен напор за влечење, но и постабилни придобивки. Многу електрични автомобили сепак имаат мала, лесна и кревка каросерија.
Анализата на цената на возење ја правиме за едно хибридно возило, кое е постојно бензинско возило, надградено во ЕА. Ако бензинскиот мотор троши 6,5 литри на 100 километри, еден поминат километар, само за бензин ќе нѐ чини 5,15 денари. Ако со истото возило возиме со електромоторот, при полнење на батериите со струја по ноќна тарифа, возењето ќе нѐ чини 0,48 денари за еден поминат километар, или 11 пати поевтино. Бензинот однапред го плаќаме, а струјата ја плаќаме на крајот од месецот. При користење плин за секој километар ќе платиме 3,04 денари.
За Велигден годинава, Линда, Алан, Клејтон и Ли од Денвер, Колорадо, ни беа на гости, па си муабетевме за елекромобилноста. Тие имаат ЕА за кој платиле 29 илјади долари, а државата им вратила 13 илјади. Батериите ги полнат за три часа и поминуваат 100 милји (160 км). Нивниот ЕА има мал бензински мотор за дополнување на батериите, со што нема ризик од пристигнување на крајната цел. Најмногу го користат како дневно возило, за на работа и низ град. На работа имаат бесплатни полначи на батерии. Денвер е на 1.800 метри надморска височина, а на 2.300 метри имаат викендичка. Кога ќе стигнат до викендичката батериите се испразнети на 40 отсто, а кога ќе се вратат дома батериите се дополнети до 70 отсто поради струјата добиена од користење на Земјината тежа при спуштањето.
Иднината на ЕА главно зависи од цената на батериите со висока енергетска густина (капацитет) и долгиот век на траење, како и од брзите полначи. Технологијата за менување батерии (одморени коњи) е многу деликатна, но заедно со брзите полначи би можеле ЕА од дневни и градски да ги квалификуваат за подолги дистанци. Соларните ЕА ќе имаат перспектива, затоа што сета енергетска иднина мора да се сврти кон сонцето.
Во секој случај, ЕА поради поголемиот степен на корисно дејство е помал загадувач на околината, дури и при полнење со струја добиена и од термоцентрали на јаглен. При полнење со струја добиена од нуклеарки (Франција), хидро (Норвешка) или нови обновливи извори на енергија, ЕА е апсолутен нулти загадувач со емисии и бучава. Моменталните проблеми со батериите и цената, со развојот сигурно ќе се релаксираат, но литиумот, како „нафта на 21 век ќе добива на цена.
Електричните автомобили за Македонија се во повој. В четврток, 27 јуни 2013, на Машинскиот факултет во Скопје, во Институтот за возила, кај проф. Ќосевски, ќе се одржи меѓународна конференција за елекромобилност. Гостите од Словенија и од Бугарија ќе допатуваат со електрични автомобили, кои ќе бидат изложени и за јавна посета.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum