Од светот |
Post Reply | Page <1234 5> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #21 Posted: 26-Oct-2011 at 22:28 |
Дефинитивно русите имаат најголем проблем со дизајнирање на транспортните средства што ги произведуваат. Како да ви кажам, и во оваа земја постои соработка на меѓународно ниво, па се внесуваат делови што не можат да ги произведат и така се склопува финален производ. Ова значи дека сепак немаат сенс за индустриски дизајн.
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #22 Posted: 17-Dec-2011 at 15:01 |
Белкомунмаш представио једносмерни трамвај за Кијев
http://transphoto.ru/vehicle/204678/#n219022 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #23 Posted: 18-Dec-2011 at 11:42 |
Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #24 Posted: 18-Dec-2011 at 12:22 |
зошто ги викаат едносмерни?
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #25 Posted: 18-Dec-2011 at 13:13 |
Белкомунмаш произведува доста средства за јавен градски транспорт. Today it is the leading industrial enterprise in Belarus in the field of
manufacture and major overhaul of a rolling stock of city electric
transport.
Еднонасочни затоа што само на едниот крај имаат кабина за возачите, односно на крајот на линијата има свртувалиште за да може трамвајот да ја смени насоката. Двосмерните шински возила немаат свртувалишта туку едноставно возачот ја менува кабината и со тоа и насоката на возење. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #26 Posted: 18-Dec-2011 at 13:28 |
фала Андреј,а она на дното од постовите,за споменикот на плоштад ти е?
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #27 Posted: 18-Dec-2011 at 22:20 |
Kao što je Andrej napisao, ovo je vodeća kompanija koja proizvodi elektro vozila na prostoru bivšeg SSSR-a. Svoje proizvode plasira u dosta bivših republika SSSR-a, ali i evropskih i latinoameričkih zemalja. Riga Argentina Kalinjingrad BKM direktno sarađuje sa MAZom, tako Poljska Rumunija Tramvaji Minsk, dvosmerni Izvor: http://transphoto.ru/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #28 Posted: 19-Dec-2011 at 11:01 |
Ви благодарам за исцрпните одговори на оваа тема, за мене е вистинска новост големиот опсег на средства за јавен превоз што ги нуди белорускиов производител.
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #29 Posted: 20-Dec-2011 at 18:59 |
Ма белоруси баш напредују. Чак су и немци почели куповати њихове аутобусе!
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #30 Posted: 20-Dec-2011 at 19:13 |
Ово им је најновији зглобни:
МАЗ 215 Основна разлика од осталих произвођача јесте та што они покушавају да убаце мотор у средину возила. Тиме је одржавање умногоме олакшано, а и зглоб је лишен притиска мотора из приколице. Посебна погодност може бити пратећа осовина на приколици и смањење радиуса окретања возила, што омогућује кретање возила по уским улицама и саобраћајницама. На крају, погон на средњој осовини омогућују боље понашање возила у зимском периоду. Главни проблем јесте положај мотора, који се мора налазити у предњем делу. Сличан модел, МАЗ 205. Незванично је он из Крагујевца, а продат је неком пољском граду. Ево слика: http://www.infobus.pl/text.php?id=42073&from=main |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #31 Posted: 30-Mar-2012 at 17:20 |
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #32 Posted: 30-Mar-2012 at 17:53 |
На стариот мој школски од средно е преселен во Германија и се вработил на ова чудо баш во Вупертал.Првпат ко го слушав муабетот мислев дека е страшен лажго, а тогаш интернетот беше кај нас во почетен развој.Знам само дека се подобро платени возачите, во споредба со јавниот превоз кај нас. |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #33 Posted: 30-Mar-2012 at 18:30 |
Можеби правам несоодветна споредба но да споделам што најдов и знам од искуство. Според статистиките кои ги најдов, шоферите во јавниот транспорт во Вупертал заработуваат околу €2.000 што е под германската просечна плата која изнесува околу €2.700. Нашите пак заработуваат околу €400 што е над нашата просечна плата која изнесува околу €350. Од моето неколкугодишно искуство во користење на германскиот јавен превоз (во Источна и Западна Германија) имам чувство дека германските шофери не се задоволни од своите плати. Ова поради честите штрајкови и нивната видна нервоза додека се на работното место (особено во Источна Германија каде платата им е во просек околу €1.600). |
|
Falcon
Newbiе Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #34 Posted: 17-Jun-2012 at 02:22 |
Во Торонто, Канада е во процес замена на старите градски трамваи кои потекнуваат од седумдесетите со нови модерни возови од лесна железница.
Меѓу другите предности е тоа што овие се нископодни, имаат поголем капацитет за патници и малку поголема брзина. Повеќе информации на линков: http://lrv.ttc.ca/ Edited by Falcon - 17-Jun-2012 at 02:25 |
|
Falcon
Newbiе Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #35 Posted: 27-Jun-2012 at 13:51 |
Се најави нов мега план за развој на јавниот превоз во Торонто. Се предлага да се финансира со зголемување на данокот на имот што секое домаќинство би го чинело во просек $45/годишно.
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #36 Posted: 09-Aug-2012 at 17:56 |
Je l' Sanos radi? Vidim slike novih Sanosa u Rusiji?
http://fotobus.msk.ru/photo/715810/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #37 Posted: 09-Aug-2012 at 21:52 |
Можеби работат на некој партизански начин, склопуваат автобуси на некоја скришна локација. Има некој померодавен да одговори на прашањево? |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #38 Posted: 14-Sep-2012 at 20:01 |
Нам вакви ни требаат:
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #39 Posted: 10-Dec-2012 at 01:06 |
Санос работеше на истата локација ,во Керамидница до пред 2 години,само незнам дали денес сеуште работат таму ама сум прилично сигурен дека не се откажале.
|
|
Falcon
Newbiе Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #40 Posted: 24-Jul-2013 at 11:41 |
Новата лесна железница во Торонто, Канада. Официјално ќе биде пуштена в година и треба да ја замени флотата од 30 години стари трамваи.
http://bcove.me/al478l9z |
|
Post Reply | Page <1234 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |