build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 26-Oct-2011 at 22:28
Дефинитивно русите имаат најголем проблем со дизајнирање на транспортните средства што ги произведуваат. Како да ви кажам, и во оваа земја постои соработка на меѓународно ниво, па се внесуваат делови што не можат да ги произведат и така се склопува финален производ. Ова значи дека сепак немаат сенс за индустриски дизајн.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 17-Dec-2011 at 15:01
Белкомунмаш представио једносмерни трамвај за Кијев



http://transphoto.ru/vehicle/204678/#n219022
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 18-Dec-2011 at 11:42
Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 18-Dec-2011 at 12:22
зошто ги викаат едносмерни?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 18-Dec-2011 at 13:13
Белкомунмаш произведува доста  средства за јавен градски транспорт. Today it is the leading industrial enterprise in Belarus in the field of manufacture and major overhaul of a rolling stock of city electric transport.
Еднонасочни затоа што само на едниот крај имаат кабина за возачите, односно на крајот на линијата има свртувалиште за да може трамвајот да ја смени насоката. Двосмерните шински возила немаат свртувалишта туку едноставно возачот ја менува кабината и со тоа и насоката на возење.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 18-Dec-2011 at 13:28
фала Андреј,а она на дното од постовите,за споменикот на плоштад ти е?
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 18-Dec-2011 at 22:20
Originally posted by BOJAN

Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.


Kao što je Andrej napisao, ovo je vodeća kompanija koja proizvodi elektro vozila na prostoru bivšeg SSSR-a. Svoje proizvode plasira u dosta bivših republika SSSR-a, ali i evropskih i latinoameričkih zemalja.

Riga


Argentina


Kalinjingrad




BKM direktno sarađuje sa MAZom, tako


Poljska


Rumunija


Tramvaji




Minsk, dvosmerni




Izvor: http://transphoto.ru/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 19-Dec-2011 at 11:01
Ви благодарам за исцрпните одговори на оваа тема, за мене е вистинска новост големиот опсег на средства за јавен превоз што ги нуди белорускиов производител.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 20-Dec-2011 at 18:59
Ма белоруси баш напредују. Чак су и немци почели куповати њихове аутобусе!

Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 20-Dec-2011 at 19:13
Ово им је најновији зглобни:

МАЗ 215

Основна разлика од осталих произвођача јесте та што они покушавају да убаце мотор у средину возила. Тиме је одржавање умногоме олакшано, а и зглоб је лишен притиска мотора из приколице. Посебна погодност може бити пратећа осовина на приколици и смањење радиуса окретања возила, што омогућује кретање возила по уским улицама и саобраћајницама. На крају, погон на средњој осовини омогућују боље понашање возила у зимском периоду. Главни проблем јесте положај мотора, који се мора налазити у предњем делу.



Сличан модел, МАЗ 205. Незванично је он из Крагујевца, а продат је неком пољском граду. Ево слика:









http://www.infobus.pl/text.php?id=42073&from=main
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 30-Mar-2012 at 17:20
Монорелса - Вупертал, Германија

1913



Денес



http://en.wikipedia.org/wiki/Wuppertal_Schwebebahn
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 30-Mar-2012 at 17:53
Originally posted by OCB

Монорелса - Вупертал, Германија

1913



Денес



http://en.wikipedia.org/wiki/Wuppertal_Schwebebahn


На стариот мој школски од средно е преселен во Германија и се вработил на ова чудо баш во Вупертал.Првпат ко го слушав муабетот мислев дека е страшен лажго, а тогаш интернетот беше кај нас во почетен развој.Знам само дека се подобро платени возачите, во споредба со јавниот превоз кај нас.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 30-Mar-2012 at 18:30
Originally posted by Тркало

Знам само дека се подобро платени возачите, во споредба со јавниот превоз кај нас.

Можеби правам несоодветна споредба но да споделам што најдов и знам од искуство. Според статистиките кои ги најдов, шоферите во јавниот транспорт во Вупертал заработуваат околу €2.000 што е под германската просечна плата која изнесува околу €2.700. Нашите пак заработуваат околу €400 што е над нашата просечна плата која изнесува околу €350. Од моето неколкугодишно искуство во користење на германскиот јавен превоз (во Источна и Западна Германија) имам чувство дека германските шофери не се задоволни од своите плати. Ова поради честите штрајкови и нивната видна нервоза додека се на работното место (особено во Источна Германија каде платата им е во просек околу €1.600).

Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 17-Jun-2012 at 02:22
Во Торонто, Канада е во процес замена на старите градски трамваи кои потекнуваат од седумдесетите со нови модерни возови од лесна железница.
Меѓу другите предности е тоа што овие се нископодни, имаат поголем капацитет за патници и малку поголема брзина. Повеќе информации на линков: http://lrv.ttc.ca/


Edited by Falcon - 17-Jun-2012 at 02:25
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 27-Jun-2012 at 13:51
Се најави нов мега план за развој на јавниот превоз во Торонто. Се предлага да се финансира со зголемување на данокот на имот што секое домаќинство би го чинело во просек $45/годишно.



Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 09-Aug-2012 at 17:56
Je l' Sanos radi? Vidim slike novih Sanosa u Rusiji?


http://fotobus.msk.ru/photo/715810/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 09-Aug-2012 at 21:52
Originally posted by Александар

Je l' Sanos radi? Vidim slike novih Sanosa u Rusiji?


http://fotobus.msk.ru/photo/715810/


Можеби работат на некој партизански начин, склопуваат автобуси на некоја скришна локацијаBig%20smile. Има некој померодавен да одговори на прашањево?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 14-Sep-2012 at 20:01
Нам вакви ни требаат:



Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 10-Dec-2012 at 01:06
Санос работеше на истата локација ,во Керамидница до пред 2 години,само незнам дали денес сеуште работат таму ама сум прилично сигурен дека не се откажале.
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 24-Jul-2013 at 11:41
Новата лесна железница во Торонто, Канада. Официјално ќе биде пуштена в година и треба да ја замени флотата од 30 години стари трамваи.

http://bcove.me/al478l9z
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.