НЛБ Тутунска банка |
Post Reply | Page <12345 19> |
Author | |
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #41 Posted: 11-Mar-2009 at 16:12 |
od mene ima 9. se razbira deka sekogas mi se dopagaat zgradite so stakla
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #42 Posted: 11-Mar-2009 at 16:07 |
Нема логика веќе да ја одлагаме анкетава за објектот.
Да резимирам околу прашањето што остана отворено за паркингот. Објектот има 2 подземни нивоа од кои само едното е целосно за паркинг. Другото е во голема мера зафатено со трезорот. Дали капацитетот бил 200, 190 или 210 не е ни битно. Далеку е од 500. Вчера имав прилика да влезам и во канцеларискиот дел од објектот. Прилично безличен, штур на моменти и клаустрофобичен. Само се вклопува во бледата слика за овој проект. Надворешно гледано единствена позитивна работа е што се урбанизираше една битна локација со квалитетна содржина (деловен објект, банка). Тука барем за мене завршуваат плусевите. Фасадата воопшто не ми се допаѓа. Висината не е пресуден критериум но сметам дека објект со дополнителни две нивоа ќе делуваше посоодветно пред се гледано од бул. Св. Климент Охридски но и кон идниот Јужен Булевар. Јужната фасада е дополнително монотона и безлична. Да не заборавам да ги спомнам оние чудни светилки на кровот на City Plaza кои сами по себе се способни да скинат барем 1 поен на скалава. Се на се една 4ка од мене и тоа со тешко срце. Edited by pbanks - 11-Mar-2009 at 16:09 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #43 Posted: 19-Feb-2009 at 14:03 |
Се спомнува но низ муабети со луѓе мене ми излегува есап од максимум 200 коли. Како што и споменува самата објава под земја имаме 2 нивоа од кое само едното е паркинг по целата површина. Делот на City Plaza што е над земја нема П од паркинг колку што знам. Од 2-3 луѓе кои работат во НЛБ или имаат некого кој работи таму разбрав дека на вработените им го нудат паркингот карши Нова Македонија за паркирање (ваљда НЛБ мисли таму да закупи дел). Се на се анализата од пред неколку страници на Медо беше прилично добра. Веројатно е дека она со 500 места и чиста лажга. Вчера поминав кај објектот и ми делува дека горе доле завршуваат со уредувањето на пристапите. Евентуално може следната недела да испукаме уште некој кадар и да го поставам гласањето и за овој објект. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #44 Posted: 19-Feb-2009 at 13:59 |
дали тоа се спомнува петкатна гаража?
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #45 Posted: 19-Feb-2009 at 12:06 |
Еве еден подетална и постручна објава за објектов
http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1540&Itemid=78 Edited by pbanks - 19-Feb-2009 at 12:08 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #46 Posted: 31-Jan-2009 at 23:35 |
Одлично го долови целиот објект. Не ми се верува да има паркинг за дури 500 возила, освен ако не оделе многу под земја. Иначе објектот сам по себе е во ред, но пак ќе кажам воопшто не ми е за во центар на град. Особено на слика 16 имам чувство дека сум во некакво трговско предграие во Петровец или Илинден...
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #47 Posted: 31-Jan-2009 at 21:18 |
Мислам дека е различен случајот... Дали е паркингот 50 или 500 места може навистина сигнификантно да влијае на оценката која би ја дале. Тоа е клучната причина зошто уште не сме поставиле анкета за да се разјасни тој битен детал. Во случајот на Мајка Тереза. Дали работи едниот бунар или не и не влијае така многу. @lsl старата уличка сама по себе беше привремена ако не се лажам. Ако нешто тука некогаш треба да проаѓа тоа е рампата за излез од Јужен Булевар. Потсети се кога беше таму уличката колку хаос се правеше непосредно пред раскрсницата од сите возила кои се обидуваа да се вклучат. Уличката меѓу Рамстор и Музеј на Град Скопје е многу посреќно решение особено сега од кога го затворија тој влез во Рамстор. |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #48 Posted: 31-Jan-2009 at 21:14 |
ne treba vishe da se stai i za ovoj objekt da se glasa,zasto veke neli se preselija i beshe otvaanje,ili ke se ceka celosno da se napravi?? ni spomen kukata ne e celosno dopravena pa e staveno da se glasa,sto e drug slucaj.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #49 Posted: 31-Jan-2009 at 20:35 |
Добра опсервација, се гледа дека објектов е далеку од готов. Позади има уште едне прелаз меќу двете згради на слика 14 каде се гледа дека не е готов. Од позади објектов, од страната на јужен добив некој впечаток дека е закрпена работава. Не гледам потреба од ѕидчето што е тамо.
За тоа уличето што беше порано кога го затворија мислам дека беше одлучено да биде само привремено затворено, а еве сега ќе остане како крајно решение, што многу многу не ми мења. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #50 Posted: 31-Jan-2009 at 20:24 |
Убаво објаснето медо, но изгледа ќе треба да нагаѓаме додека не се отвори целосно објектов за да видиме со свои очи. Се надевам дека сериозна групација како НЛБ не е спремна така да си игра со оган и да лаже јавно дека финансирала паркинг од 500 места а бил за 50. Дополнително... на слика #18 се гледа нешто што можеби влева надеж. 1 Од страната на Мито Хаџивасилев Јасмин изгледа воопшто нема да има сообраќаен пристап до објектов што ме радува. Се плашев да не се отвори уште еден излез кон улицата на само неколку метри од излезот од Рамстор и од раскрсницата која е и онака пребукирана. Барем од оваа слика каде се гледаат наредените рабници може да се заклучи тоа 2 Поглед во правец на Јужен Булевар. Прилично големо плато баш ме интересира дали ќе служи за нешто. Наредиле канделабри и во овој правец 3 Тротоарот е направен, канделабрите се поставени. Останува уште делчето каде завршуваше порано спојката меѓу Јужен Булевар и М.Х. Јасмин (делот што го коментирам во слика #1). 4 Уште еден метар понапред да се добие впечаток како тоа изгледа финализирано 5 И на паркингот кон Климент Охридски се работи... 6 ...но има уште работа. Воопшто не е пресвлечен целиот со асфалт. Да не спомнувам дека видов една шахта која штрчи на веќе пресвлечениот дел се надевам дека ќе има уште некој слој за да се нивелира 7 Зеленилото околу не е пипнато... 8 ...а и развлеченине кабли што висат изгледаат одвратно 9 Тротоарите се масакрирани 10 Поглед кон зградата од бул. Климент Охридски 11 Трафостаницата и климатизацијата. Повторно ги прават премногу изложени не ми се допаѓа оваа пракса воопшто. Особено климите можеле да ги стават и на кров 12 Поглед на зградата од позади 13 Уште пар агли 14 15 Пристап до паркингот од слика #5 16 17 Рампа блиску до алтернативниот излез од Рамстор. Очигледно целиот пристап кон овој објект ќе оди од тука. Како со тоа ќе се справи она квазираскрсниче кај спојката Јужен Булевар-Железничка и дали гужвата која таму ќе се прави ќе ги натера да почнат да размислуваат посериозно за Јужен Булевар ќе видиме 18 Влезот во гаражите е очигледно на крајот на овој коридор. Значи под трафостаницата скроз залепен до бул. Климент Охридски. Тоа можеби значи дека подземните гаражи се сепак под целата површина на објектот а доколку имаат подземни трезори тие се на помала ограничена површина. Реално тоа влева надеж дека бројката од 500 паркинг места е можеби точна. 19 Кршот од градилиштето кое е уште активно Да го почекаме епилогот со бројот на паркинг места пред да го оцениме овој објект |
|
medo
Senior Member Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply #51 Posted: 28-Jan-2009 at 16:43 |
Извадок од Правилникот за стандарди и нормативи за проектирање на објекти:
Член 3, Параграф 15 "Минимални димензии на гаражно место во станбен објект изнесува 2.40 x 5.00 m, а на гаражен бокс 3.00 x 5.40 m. Минималната височина на гаражата е 2.20 m." Со оглед на тоа што објектот не е станбен, туку деловен, а за деловен објект посебно не е дефинирано во Правилникот, логиката би била слична. Имено, за 1 паркинг место потребна е површина од најмалку 12 m2. Според информациите читаме дека има 550 паркинг места, што значи, ако е се направено според прописите, површината за паркирање изнесува 550 x 12 = 6600 m2. Тука не се влезени пристапните патишта и останатите површини потребни за паркинг во објект. Сега не сум сигурен, меѓутоа целиот објект (City Plaza и NLB) во основа не ми личи дека е повеќе од 2500-3000 m2. Тоа значи потребни се барем 2-3 ката на таа цела површина. Под NLB претпоставувам дека нема гаражи, бидејќи има трезори, што е нормално, така што останува само објектот City Plaza. А како што гледаме тој објект има фасада, односно над земја нема услови за катна гаража. Под земја би им требале 7-8 ката што пак не е можно, гледајќи ги сликите од градењето. Според тоа, тука станува збор за класична МАКЕДОНСКА работа. Едно кажи, друго направи. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #52 Posted: 28-Jan-2009 at 12:39 |
rabotnicki нити ја не сум стручљак. Електро сум!
Гаражите било катни, било подземни, било паркинзи никој не ги црта ог ѓутуре. Има некоја бројка колку паркинг места по жител, колку места по км квадратен. Се проценува потребата, тука влага и темпото на развојот. И кога ќе се добие таа бројка после бројката се преточува дали во катна гаража, дали паркинг во зависност од просторот. А кај нас таквата бројка се саботира и се планира од око, цртаат гаражи зашто им е интересно пошто ете сме немале па ај сега ќе биде поевропјани ако имаме катна гаража. Башка после кога уште ќе се пренамени парцелата и ништо ка крај каша! Кај нас не верувам да некој стварно ја почитува цела процедура на планирање паркинзи. |
|
rabotnicki
Newbie Joined: 17-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #53 Posted: 28-Jan-2009 at 11:04 |
Два-три дена се мислам,па се вртам околу зградиве-значи две се-една Сити -една НЛБ,ама приказната со гаражите неможам да ја сфатам.Ги препрочитав вашите коментари,па и кај другите гаражи....ама не ми иде нешто......Ај пошто сте вие останатите сигурно постручни од мене,јас сум иначе правник..ај погледајте малку поубаво-Дали тука ке биде гаража!!!!! А можеби и треба да се отвори и една посебна тема- за Гаражи-катни или подземни во Ск.Се ми личи на некоја наша работа...да не има нешто -цена за плац,комуналии..ако е гаража или ако е зграда!!!!!!!!!!!!! |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #54 Posted: 24-Jan-2009 at 13:42 |
Да поместенисе
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
ivopfc
Newbiе Joined: 19-Oct-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #55 Posted: 24-Jan-2009 at 13:37 |
dali taka mi izgleda, ili nekako gi pomestile bukvite na vrvot na zgradata ponastrana?
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #56 Posted: 24-Jan-2009 at 12:45 |
некој у џеб да не ги турил
|
|
ivopfc
Newbiе Joined: 19-Oct-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #57 Posted: 24-Jan-2009 at 11:41 |
Ne mi se veruva kako mozea da napravat sveceno otvaranje koga okolinata e vo vakva sostojba...Pola sredeni, pola raspadnati trotoari...Instalacii za kandelabri koi strcat od zemjata, isparkirani koli okolu objektot, kal na site strani...A doznavam deka i vnatra objektot uste ne bil sreden, pa vrabotenite rabotele, a majstori mestele odredeni instalacii, postavuvale zavesi na prozorite...Uste pohaos e sto na katovite kade e smestena bankata, mebelot bil star, istrosen i neugeleden, so logoata na starata tutunska banka
Da vlozuvaa 30 miliona, ne veruvam deka bi se stedelo na vakvi raboti....Nesto ne mi se uklapa vo celata prikazna... |
|
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #58 Posted: 24-Jan-2009 at 06:07 |
Cibi ne e se vo oblikot na zgradata koga stanuva zbor za cenata.. ete gore pisuvase so najnova tehnologija bila opremena.
Inace zgradava mene mi lici mnogu privlecna, osobeno poubava e od vtoriot render Edited by GreatMakedon - 24-Jan-2009 at 06:11 |
|
Cibi
Senior Member Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
Quote Reply #59 Posted: 24-Jan-2009 at 00:34 |
mi se dopaga zgradata sto ja izgradija ali me cudi toa sto vikaat deka navodno vrednosta i e proceneta na 30 milioni evra.Mislam deka cenata e malku nabildana
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #60 Posted: 23-Jan-2009 at 22:30 |
И мене така ми изгледа со патчето. Ама сепак не можеме да изведеме конечен заклучок од таа фотка... |
|
Post Reply | Page <12345 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |